Gå til innhold

Hvilket Mmorpg venter dere på?

Hvilket Mmorpg venter du på?  

132 stemmer

1. 1. Hvilket Mmorpg venter du på?

• Final Fantasy 14
    • Star wars - The Old Republic
    • Guild Wars 2
    • The Secret World
    • Project 13 (Fallout-Online)
    • All Points Bulletin
    • Stargate Worlds
    • World of Darkness Online
    • Warhammer 40k Dark Millenium
    • Tera Online
    • Lego Universe
    • Rift
      0
    • WoW : Cataclysm

Anbefalte innlegg

Lego Universe er dårlig? Jeg har lyst til å si jeg er overrasket, men i grunnen var det nok det jeg forventet. Jeg gledet meg til Star Wars: The Old Republic før, men nå er jeg ikke så sikker elngre. Det blir i hovedsak historiedrevet, så ikke forvent noe særlig crafting og tull utenfor oppdrag. Men det verste er at romkampene er on-rails. (selvsagt ikke i PvP, men det er ille nok i singleplayer). Vi kan bare glemme å fly rundt som vi vil. Det minner mer og mer om Knights of the Ild Republic med flere spillere om gangen, og ikke en stor lekeplass basert på Star Wars med oppdrag og en historie. Tenk Knights of the Old Republic med flere spillere som surrer rundt i sin egen historie, og ikke en gigantisk verden (verdener?) der alle surrer rundt og gjør det de vil. Skuffende... 

Edit: Den listen bør nok oppdateres litt. APB og Final Fantasy er ute allerede, og flere andre er rett rundt hjørnet. Og btw, det er bekreftet at World of Darkness vil fokusere på vampyrklaner i første omgang, men det kan bli langt til spillbare varulver osv senere etter launch. Sannsynligvis i en expansion. :)

Edit 2: Har dere også problemer med formatteringen i postene? Det har vært herpa her i to, tre dager. Jeg bruker Firefox.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, man kunne sikkert forvente det.. men, jeg liker så godt de andre LEGO-spillene, og trodde at jeg "endelig" kunne ha det bare morsomt i et MMO-spill, uten å fokusere så hardt på historie, etc.. altså, bare ha det morsomt i ren LEGO-stil.. etter å ha sett videoene, så ble jeg skuffet! :(

Lenke til kommentar

Jeg har returnert til EverQuest 2 nå som det er F2P - anbefales! Du får mer ut av det enn LotRO-F2P. Men i sistnevnte kan du tjene deg poeng in-game som du kan bruke til å kjøpe oppgraderinger i spillet, det kan du ikke i EQ2. Der må alt kjøpes med reelle penger. Til gjengjeld får du altså mer i F2P-versjonen på EQ2 til å begynne med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...