Gå til innhold

Hvilket Mmorpg venter dere på?

Hvilket Mmorpg venter du på?  

132 stemmer

1. 1. Hvilket Mmorpg venter du på?

• Final Fantasy 14
    • Star wars - The Old Republic
    • Guild Wars 2
    • The Secret World
    • Project 13 (Fallout-Online)
    • All Points Bulletin
    • Stargate Worlds
    • World of Darkness Online
    • Warhammer 40k Dark Millenium
    • Tera Online
    • Lego Universe
    • Rift
      0
    • WoW : Cataclysm

Anbefalte innlegg

FF14, Tera, SWtor, Stargate og Warhammer 40k tror jeg ikke blir no suksess. mange kommer til å kjøpe dem i starten, men deretter vil det falle fort tror jeg. vinnern av de MMOene som er listet blir nok GW2. selv fordrar jeg ikke fantasy MMO's og jeg elsker sci-fi og modern mmo's, men tror ikke Warhammer 40k blir no bra heller, og SWtor ser ut til å bli et helt vanlig mmo i EQ2/wow stil. Tera ser ut til å ha et kult combatsystem, men er redd det kommer til å være labert på andre områder.

world of darkness vet vi absolutt ingenting om untatt at det blir i moderne tidsalder.

Fallout mmo vet vi vel heller ingenting om.

APB kaller jeg en flopp.

The Secret World er en enten/eller.

men dette er bare personlige meninger og spådommer^^

Må si jeg tenker mye likt som deg her. ff14 og SWtor gleder jeg meg til,og håper de er bra nok til å holde på meg i mange år. Men resten av listen din er jeg mye enig med.

APB har jeg ikke prøvd, så her kan jeg ikke si noe. Hvorfor er det en flopp?

The secret world Var det jeg gledet meg mest til, men nå er det FF14. jeg har brukt mye energi på å forske på TSW,samtidig som jeg har Funcom aksjer, så jeg gleder meg til å se en beta dato snart :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde vært kult om TSW var skikkelig call of cthulu horror :D gleder meg til mange av de nevnte spilla, men etter at jeg har sett noen av gameplay videoene så virker det som om vi har sett det før.

likte FF før, men etter min mening var det siste bra FF spillet FF8. alt etter det har blitt så superbarnslig.

men igjen håper TSW blir en suksess så vi ser endel EXP-packs komme ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Gleder meg som en unge til Warhammer 40,000: Dark Millennium Online. THQ har lagd gode Warhammer 40K spill tidligere, og jeg tror ikke dette vil bli et unntak.

Lenke til kommentar

Gleder meg som en unge til Warhammer 40,000: Dark Millennium Online. THQ har lagd gode Warhammer 40K spill tidligere, og jeg tror ikke dette vil bli et unntak.

eh det var Relic som lagde gode gamle Warhammer 40k Dawn of War.

det er Vigil som lagar 40k Dark Millenium, samme folka som laga Darksiders.

THQ er bare en publisher dem.

Lenke til kommentar

Dawn of War var ikke akkurat det første Warhammer 40k spillet. ;)

klar over det. et av de tiligste er vel kanskje Space Crusader som jeg spillte mye på Amiga 500'n min, men var vel ikke akkurat warhammer men det var 99% 40k.

eller så gikk det mye i Dark Omen og Squad Command + et sjukt gammelt 40k spill som jeg ikke husker å hetter. var noe med Liberation ellerno.

edit: Final Liberation het det.

btw. aldri prøvd Shadow of the Horned Rat... er d bra?

Endret av Timmeyh
Lenke til kommentar
btw. aldri prøvd Shadow of the Horned Rat... er d bra?

Det er ikke dårlig, men det er utrolig vanskelig. AIen er litt for bra, og enheter som dør forblir døde. Man kan kjøpe nye, men man tjener sjelden nok til å få tilbake alle man mistet. det gjør at man fort sitter med alt for få enheter, så man må spille tidligere brett om igjen og satse på å miste færre enheter. Men bortsett fra det er det ikke verst. ;)

Lenke til kommentar

Og det igjen er ikke bare positivt. "Alle" har råd til det, så regn med en drøss fjortiser som ikke tar seg råd til spill man må betale for. Er nok en grunn til hvorfor første fjott var på ignore-listen min bokstavelig talt fem minutter etter at jeg startet. ;) Blir nok å prøve GW2, men er skeptisk.

Fikk man for øvrig nye ting i GW1 etter start, som nye områder og sånt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Ja. Etter GW: Propechies (Det første) Så kom det 2 campaigns som var standalone og 1 expansion.

Og de forskjellige campaigns foregår på forskjellige plasser.

Lenke til kommentar

Du mener Nightfall og den andre greia? Vi måtte betale for dem. Det jeg snakker om er gratis ting? LotRO gav oss stadig nye ting som hele områder helt gratis. Vi måtte betale en månedsavgift for det, men det er akkurat det som er poenget mitt. Jeg vil heller betale litt pr måned om det hadde gjort GW2 til et bedre spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Jepp, Factions - Nightfall - og Eye of the north.

Det kom vell ikke så veldig mye gratis.( Har ikke oversikt over det)

Men det er slik Anet tjente penger. På nye campaigns.

Jeg har ikke penger til å betale hver måned, det er derfor jeg liker GW.

Men uansett, gleder jeg meg til GW 2 :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...