Gå til innhold

Hvilket Mmorpg venter dere på?

Hvilket Mmorpg venter du på?  

132 stemmer

1. 1. Hvilket Mmorpg venter du på?

• Final Fantasy 14
    • Star wars - The Old Republic
    • Guild Wars 2
    • The Secret World
    • Project 13 (Fallout-Online)
    • All Points Bulletin
    • Stargate Worlds
    • World of Darkness Online
    • Warhammer 40k Dark Millenium
    • Tera Online
    • Lego Universe
    • Rift
      0
    • WoW : Cataclysm

Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

For øyeblikket har jeg lagt både wow og Aoc på hylla etter mange mange års spilling.

På tide med noe nytt føler jeg :) Det er jo mange kommende titteler i vente, å selv skjelver jeg i spenning for Final Fantasy 14 og The Secret World :)

Hvilket spill venter dere på?

Jeg lager en Poll på dette, si ifra hvilke spill som bør være i pollen, så oppdatere jeg den ettersom forslagene kommer :)

EDIT: Lagt til Tera Online (14/7)

EDIT: Lagt til Lego Universe (24/7)

EDIT: Lagt til Rift (7/9)

EDIT: Lagt til WoW Cataclysm (9/9)

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må ha med Blizzards next-gen MMO. - Er ganske sikker på at vi ikke får "wow-tilstander" i MMOG-verdenene før denne kommer, selv om ingen vet hva det er enda.

Ja,er nok dette alle venter i spenning på :) Bare så synd Blizzard betaler ansatte godt for munnkurver :) De har jo hintet om et FPS-type mmorpg i fremtiden, men det var bare løst snakk, så gud vet hva som kommer. Men jeg blir ikke overrasket hvis Blizzard prøver å kapre denne delen av folkemassen som spiller Cod\cs etc...

Hvordan skal han legge til en poll for et MMORPG vi ikke engang vet navnet på? :hmm:

Exactly :)

Lenke til kommentar

Venter faktiskt på SW-Tor. ikke at jeg gleder meg så sinnsykt til det, men har lyst til å prøve det og det samme gjelder The Secret World. Fallout og GW2 ser mer lovende ut etter min mening.

men mest av alt så venter jeg så sinnsykt jævli på World of Darkness Online som CCPgames lager.

Lenke til kommentar

kanskje next-gen mmo-et er Starcraft Online? for å hamle opp med Warhammer 40k Dark Millenium....

btw list opp Warhammer 40k Dark Millenium. det vet vi kommer og det er allerede en trailer på d. kommer iallefall før SW-tor mener jeg å huske

Endret av Timmeyh
Lenke til kommentar
Hvem spiller venter dere på?

Normalt sett driter jeg i at folk skriver feil, men det der gir ikke mening i det hele tatt. Det heter "Hvilken spiller". Eller i dette tilfellet, "Hvilket spill." (spill uten -er)

Jeg venter på Star Wars: The Old Republic, Tera Online. DC Universe Online og Warhammer 40k: Online.

Lenke til kommentar
Hvem spiller venter dere på?

Normalt sett driter jeg i at folk skriver feil, men det der gir ikke mening i det hele tatt. Det heter "Hvilken spiller". Eller i dette tilfellet, "Hvilket spill." (spill uten -er)

Omg.... ville ikke vært i nærheten av deg hvis noen tok parkeringsplassen din gett... Joda, takk for at du retter meg opp, det setter jeg virkelig pris på ;)

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar

ah okai, men hvordan er det når man spiller? møter man online mennesker, eller følger man en historie? Håper du skjønner hva jeg mener, og det samme lurer jeg på Fallout new vegas og The Secret World, er det slik at alle online spillere er der? eller følger du bare etter en historie og spiller alene?

Og forresten "The Secret World" Den var utrolig spennende, bra gjort av Funcom foreløpig:P

edit: Grunnen til at jeg spør er fordi Fallout 3 las vegas er Fps, og det er vel ikke Mmorpg

Endret av Lightpixel
Lenke til kommentar

Jeg vet egentlig lite om Old Republic, men så vidt jeg vet blir det likt Knights of the Old Repubic, med en unik historie for hver klasse i samme lengde som KotOR, og valg man tar vil påvirke historien. For eksempel er en klasse et sted i en Star Destroyer-lignende sak og overlater styringen til en av to folk. Velger man den erfarne kapteinen vil ting gå fint, men velger man den andre vil alt gå til helvete, skipet blir invadert og så videre. Det lover bra. :)

edit:

Omg.... ville ikke vært i nærheten av deg hvis noen tok parkeringsplassen din gett... Joda, takk for at du retter meg opp, det setter jeg virkelig pris på ;)

gitt... ikke gett... :p

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...