Gå til innhold

Ultrasn0w låst opp iphone 3g fra netcom, tar ikke imot telenor

Anbefalte innlegg

Har nettop innstalerrt ios 4 gm, så har jeg jailbreaket og innstallert ultrasn0w..

Tlf skal nå være låst opp, jeg får omtrent alle simkorter til å fungere, men

når jeg putter inn telenor, så vil den ikke kjenne igjen simkortet, eller det står fortsatt mangler simkort, og ikke noe annet som lås opp, eller simkort feil greier..

det er som det ikke er noe inni..

Hjelp?

er det noen andre som opplever dette? som prøver å bytte fra netcom til telenor?

Hadde vært hyggelig å fått hjelp med dette, hr ingen sjans å ringe netcom, har ikke hus tlf :(

sendt e-post men får aldri svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når ble jailbreaking "hacks" ?

Om man skal få en crapPhone til å i det hele tatt fungere optimalt MÅ man jailbreake,

ellers er den låst til hva Apple tillater til den, og det forstår jeg at mange misliker.

TS: Vet ikke om det er kommet en løsning til iOS 4.0 ennå, det er vel litt i tidligste laget ennå ?

Endret av XanderZ
Lenke til kommentar

Å simkortopplåse en iPhone kjøpt i Norge vha ultrasn0w er bortkastet siden du får låst den opp gratis enten ved å ringe Telenor eller Netcom (alt etter hvem du har kjøpt den hos). Du må gjerne jailbreake for å kunne kjøre uautoriserte programmer, men ultrasn0w (simkortopplåsing) trengs ikke.

Endret av Krokan
Lenke til kommentar

Å simkortopplåse en iPhone kjøpt i Norge vha ultrasn0w er bortkastet siden du får låst den opp gratis enten ved å ringe Telenor eller Netcom (alt etter hvem du har kjøpt den hos). Du må gjerne jailbreake for å kunne kjøre uautoriserte programmer, men ultrasn0w (simkortopplåsing) trengs ikke.

ikke hvis bindingstiden ikke har gått ut? skulle låse opp min desire, men det kostet 600,-

Endret av b3ndik
Lenke til kommentar

ikke hvis bindingstiden ikke har gått ut? skulle låse opp min desire, men det kostet 600,-

Er bare å betale det du fortsatt skylder for telefonenen det, så låser de opp for deg.

Lenke til kommentar

Jo, du får låst opp telefonen gratis selv om du er innenfor bindingstiden både hos Telenor og Netcom. (gjelder ikke kontantkort)

plz do share

Telenor tar du iallefall are kontakt med 09000 å ber om koden :-) så lenge du kjøper tlf med binding av abonemang får du koden.... prøvde det senest i går ...ny tlf med abonemang og ringte med engang jeg fikk melding om at pakken var sendt og der sto det imei nr... vips så va opplåsnings koden der i mail boksen min

Lenke til kommentar

Jo, du får låst opp telefonen gratis selv om du er innenfor bindingstiden både hos Telenor og Netcom. (gjelder ikke kontantkort)

plz do share

Telenor tar du iallefall are kontakt med 09000 å ber om koden :-) så lenge du kjøper tlf med binding av abonemang får du koden.... prøvde det senest i går ...ny tlf med abonemang og ringte med engang jeg fikk melding om at pakken var sendt og der sto det imei nr... vips så va opplåsnings koden der i mail boksen min

ok, skal prøve i morgen, ny tlf med telenor, superkontroll og kjøpte den for en uke siden. måtte du si noen grunn eller spurte du bare etter koden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...