Paal Harald Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Med mulighet for å sende bilder på e-post og bedre eksponeringsmuligheter. Les mer Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Denne funksjonen hadde min gamle Samsung Omnia innebygget.... Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Med mulighet for å bruke bilder fra andre kilder enn telefonkameraet også, og mulighet for å bruke bilder i flere rader i vilkårlig rekkefølge? Autostitch er i alle fall mer fleksibelt enn de mobilstiftemaskinene jeg har prøvd før.. Endret 26. juni 2010 av Kjetil-H Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Oi, har ikke Iphone dette innebygget? Hmm, hadde dette på min 5 år gamle SE k700i... Pluss den jeg har nå da, HD2 Lenke til kommentar
_troffen_ Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Har denne appen, og den fungerer kjempebra! Lenke til kommentar
JadedGamer Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 k700i hadde mulgheten til å sette sammen tre bilder til et "panorama" når man tar de. AutoStitch er ikke begrenset til tre, og kan bruke eksisterende bilder, og er betydelig mer intelligent når det gjelder å merge, og lar deg croppe etterpå, og... Egentlig ikke sammenlignbart altså. Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 k700i hadde mulgheten til å sette sammen tre bilder til et "panorama" når man tar de. AutoStitch er ikke begrenset til tre, og kan bruke eksisterende bilder, og er betydelig mer intelligent når det gjelder å merge, og lar deg croppe etterpå, og... Egentlig ikke sammenlignbart altså. Også er vi FEM år fram i tid også da Skulle bare mangle at det var blitt mer avansert med tiden, pluss at k700i ikke er en smart tlf engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg