Error Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Kjøp Bastion hvis du ikke allerede har det. Fantastisk spill Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Bastion er så klart gjennomført for lenge siden Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 De fleste pakkene er vel kanskje verdt å kjøpe, med tanke på hva man faktisk får for pengene, vel å merke... Lenke til kommentar
Citus Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Huff har 5 euro på gift vouchern og jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe meg..jeg håpet på at GTA4 kommer opp igjen..men det gjorde det ikke. Jeg har allerede Bioshock serien, mirrors edge, fallout NV, splintercell...Bastion har jeg også. Hva nå? =/ Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Huff har 5 euro på gift vouchern og jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe meg..jeg håpet på at GTA4 kommer opp igjen..men det gjorde det ikke. Jeg har allerede Bioshock serien, mirrors edge, fallout NV, splintercell...Bastion har jeg også. Hva nå? =/ Vent til det kommer nye tilbud Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Dette er vel de siste tilbudene? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Jupp. Ingen flere CC eller Flash Sales. Siste Daily Deal vi ser i år også Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Huff. Er Operation Flashpoint spillene verdt å plukke opp? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 kjenner at det er litt irriterende at jeg ikke fikk Summer sale Badge, har passa på og stemt på alle community choice'ene men mista den ene i dag pga jeg forsov meg Lenke til kommentar
Seal Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Da tror jeg at jeg har shoppa ferdig for i år. Her er kjøpene i riktig rekkefølge: 1. Dear Esther 2. Metro 2033 3. Arma II: Combined Operations 4. Dead Island 5. Bastion Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Dette kjøpte jeg i omvendt rekkefølge. STALKER: Shadow of Chernobyl Europa Universalis III: Heir to the Throne Europa Universalis III: Divine Wind Fallout: New Vegas - Dead Money Fallout 3 - Game of the Year Fallout New Vegas: Old World Blues DLC Saints Row: The Third - Genki Bowl VII Gothic II Super Street Fighter IV: Arcade Edition Darksiders Saints Row: The Third Mafia Terraria Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Tar meg ikke tid til å skrive opp alt jeg har kjøpt både på Steam sitt sommersalg og på Amazon.com sitt, men Origin og Steam biblioteket ble iallfall et par titalls spill og DLC fyllere. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Saints Row 2 Grand Theft Auto Complete Pack SimCity 4 Deluxe Hearts of Iron 3 Complete November 2011 Red Orchestra Franchise Pack Ble mine kjøp Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Spillene jeg kjøpte, i alfabetisk rekkefølge: Alan Wake Alan Wake's American Nightmare Batman Arkham City Bioshock 2 Portal 2 Splinter Cell: Convition Trine 2 Kjøpte disse to spillene på GoG. The Witcher Enchanted Edition The Witcher 2 Enchanted Edition: Assassins of Kings Tror jeg kan si meg fornøyd med årets innkjøp, antar at dette ble blant de siste spillene jeg kjøper for i år. Kan være at jeg kjøper Assassins Creed 3 på tampen av året. GTA V også, såklart, hvis det skulle vise seg at det kommer! Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 kjenner at det er litt irriterende at jeg ikke fikk Summer sale Badge, har passa på og stemt på alle community choice'ene men mista den ene i dag pga jeg forsov meg Steam Summer Sale 2012 King of the Fort Det er litt geeky å bry seg om sånne badges, men OCD'en i meg tok overhånd. Ellers endte jeg opp med å kjøpe: Trine 2 Might and Magic Heroes VI Tropico 4 Bundle The Walking Dead Bastion Limbo Arma II: Combined Operations (ROW) The Binding Of Isaac Binding of Isaac Wrath of the Lamb Machinarium Botanicula Braid Får se hva jeg faktisk rekker å spille. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Hmm, vurderer å kjøpe Fallout 3. Jeg lastet det ned for å sjekke hvordan det funket på win 7, men det bare lagget sykt før hele spillet frøs. Lenke til kommentar
JayP Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg endte opp med å kjøpe 75 spill. DAMN YOU STEAM!!! 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 Jupp. Ingen flere CC eller Flash Sales. Siste Daily Deal vi ser i år også Det er en daily deal hver dag hele året ellers Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Ble følgene i sommer: Fallout. NV Audiosurf Sword of the stars 2 vet ikke helt hva jeg syntes om det CK 2 Crysisserien Darkstrider Eufloria Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Kjøpte meg selv disse i løpet av salget: Assassin's Creed Pack Deluxe Batman: Arkham City Quantum Conundrum Stronghold Collection The Elder Scrolls V: Skyrim Det ble ikke så mye i år. Mye jeg hadde fra før av, og rett og slett mye uinteressante spill, men jeg fikk da svidd av noen kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå