Malactica Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 glactic civilization II er veldig bra turn based strategispill, i samme fomel som civ og alpha centauri, jeg spilte det kjempe masse, og det var veldig gøy å customise egne skip Lenke til kommentar
fenele Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Får kanskje sjekke det ut. Noen som har kjøpt CIV5 DLC bundle? Jeg kjøpte den, scenario pack, cradle of civ etc. Men ingame ser jeg kun Ghengis Khan's Mongolia. Høyreklikker jeg på CIV og view DLCs ser jeg alle pakkene. Er det sånn at resten ikke skal vises ingame eller må jeg reinnstallere spillet? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2012 Kanskje noen kunne svart på mitt tidligere innlegg da; hvordan blir det etter klokken 19.00 idag? Blir det nye daily deal eller var dette siste tilbudene? Hvis du hadde lest 4 inlegg over spørsmålet ditt så hadde du fått svar. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Ingen nye tilbud i dag:( Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Jo, de var bare litt trege. Og skuffende. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Jepp. EKSTREMT skuffende tilbud de kjører på siste dagen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2012 Det var dårlige greier Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Jeg har brukt et rekordlavt beløp under dette salget. Ble bare Tropico 4, Max Payne 3, og Arma2:CO. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Vurderer å bestille Fallout NV versjonen med alt av DLCer, rakk ikke å bestille den når det var på tilbud. Men er dlcene verd de ekstra pengene? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Vil ha Cities in Motion til 75% Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Prøver å kjøpe Bastion, men i det jeg har lagt inn betalingsinfo så maser steam om at det var noen problemer med mine opplysninger og at jeg må prøve på nytt, etter å ha ventet et minutt. Andre som opplever det samme ? Dette er meldingen jeg får" Det ser ut til å ha oppstått en feil under forberedelsen eller oppdateringen av transaksjonen din. Vent et minutt og forsøk igjen, eller kontakt kundestøtte for å få hjelp." Forsøkt flere ganger nå uten hell. Har alltid betalt med Paypal så jeg forsøkte å slenge inn via vanlig MC men heller ikke det funker. Endret 22. juli 2012 av firberblad Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Heh, i løpet av mine 8 år som Steam-bruker har jeg faktisk aldri kjøpt noe som helst via Steam, jeg har alltid vært en smule skeptisk til å handle med kortet. I løpet av sommersalget har jeg derimot svidd av 170€ på spill. If you're going out, go all out. Jeg må innrømme at det er en smule sykt å se at det plutselig dukker opp ca 60 spill i "all games"- lista etter bare noen få tastetrykk... Så, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt litt ekstra tid? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2012 Hvorfor har du brukt Steam i 8 år hvis du aldri har kjøpt noe? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Han kjøpte vel HL2/counter strike i butikk. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Galactic Civilizations II: Ultimate Edition. Noen som har prøvd det? Utrolig bra spill! Liker du 4x spill, så elsker du dette. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Jeg tenker bare at spillet blir helt annerledes/kjedelig hvis man spiller det på pc fremfor konsoll, eller er dette bare en dum teori jeg har? Jeg har en 360-kontroller, men jeg ble aldri helt komfortabel med denne i Batman-spillene, så da foretrekker jeg tastatur og mus. Det er en del slåsseting som krever at man må trykke inn kombinasjoner av to forskjellige knapper på kontrolleren, og da kortslutter hjernen min og jeg ender opp med panisk button mashing. Da passer det meg bedre å knytte opp disse funksjonene til én tast hver på tastaturet. Perfekt blir det likevel ikke, for de viktigste bør man jo ha på musen, men i enkelte situasjoner er den ene gadgeten mer viktig enn den var tidligere, så da kan det være greit å bytte litt på mappingen. Dette er normalt sett en grei ting å gjøre, men av en eller annen mystisk grunn så må man avslutte hele jævla spillet for å gjøre endringer på tastatur- og musoppsettet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Ja, dette med å trykke på to knapper av gangen er irriterende, men synes fortsatt det funker bedre med joypad (selv om den åpenbart er litt "overfyllt" i dette spillet, se feks på gadget-velgingen), unntaket var noen irriterende segmenter med remote batarang der jeg styrte med mus, da jeg ikke gadd å sille med det med joypad. AtW Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Han kjøpte vel HL2/counter strike i butikk. Yup! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Hmm, sitter og funderer på om jeg skal kjøpe meg 2K pakken. Den inneholder mange gode spill og ikke minst Spec Ops: The Line som jeg har lyst på. Har spilt gjennom Borderlands og Duke Nukem Forever før, men til sammen vil det jo være verdt det uansett. Noen som har noen innspill? Eventuelt noen andre pakker som leverer en god deal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå