Muggkaare Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Jeg har ikke fått kjørt det enda, og det er fremdeles mange andre som også sliter. Synd, for jeg har virkelig troa på spillet. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Er det PhysX i spillet? har hørt at det kan droppe FPSen på ATI kort. Viss det er det så burte det være en mulighet til og skru det av. Endret 21. juli 2012 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Det er det ja, men det er automatisk avslått. Har tilogmed skrudd ned til lavest mulig oppløsning og laveste innstillinger på alt annet, og ikke engang det hjalp. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Arkham City er et fantastisk bra spill. Jeg kjørte det uten problemer med AM-kort tidligere i vår. Endret 21. juli 2012 av kimaasen1984 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Neida, den DX11-buggen ble løst samme måned som spillet kom ut. Har AMD-kort selv. Tja, "løst" er vel å ta i litt basert på ymse rapporter på nett. AtW Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Nå ble jeg så fristet at jeg kjøpte ARMA2-pakken. Jeg tror jeg skal vente litt med å installere DayZ enda, jeg må vel prøve ARMA2 først, eller? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Nå ble jeg så fristet at jeg kjøpte ARMA2-pakken. Jeg tror jeg skal vente litt med å installere DayZ enda, jeg må vel prøve ARMA2 først, eller?? Jeg skal utelukkende spille DayZ. Arma II frister ikke meg :-) Lenke til kommentar
Citus Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Når er salget ferdig alt i alt? Er det fortsatt der når jeg våkner opp 10 i morgen tidlig? Lenke til kommentar
Montør1 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Daily deals er, men ikke flash deals. Det står under hvert spill når dealen går ut Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Nå ble jeg så fristet at jeg kjøpte ARMA2-pakken. Jeg tror jeg skal vente litt med å installere DayZ enda, jeg må vel prøve ARMA2 først, eller? Nei ikke egentlig, ARMA 2 er en hardcore militærsimulator for spesielt interesserte. Det er en grunn til at det ikke solgte noe særlig bra før DayZ kom. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Red Alert 2 er ikke med i C&C pakken Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Red Alert 2 er ikke med i C&C pakken Var det ikke Westwood som utviklet RA1 og RA2? Sikkert derfor... :-\ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Jo, det var det. Det er det eneste i serien jeg egentlig har lyst på så synes det var synd. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Nå ble jeg så fristet at jeg kjøpte ARMA2-pakken. Jeg tror jeg skal vente litt med å installere DayZ enda, jeg må vel prøve ARMA2 først, eller? Kjøp det, DayZ er helt fantastisk, tross sine feil. Blir mektig bra når du kommer inn i det. Prøv gjerne Amra II også, men det har ikke vært i min interesse. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Er Batman Arkham City verdt 70 kr til pc? ;p Det synes jeg så absolutt! Arkham Asylum var et greit spill, men Arkham City likte jeg mye bedre. Det er ikke så veldig ofte jeg gidder å fortsette etter at hovedhistorien er over, men dette har underholdt meg i mange timer fortsatt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Ja, selve spillet arkham city er veldig bra, med kun noen milde irritasjonmomenter. (feks er noen av riddle-greiene ganske tåplig, om man er interessert i de) AtW Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Steam sitt sommersalg ødelegger ferien min. Kjøpte Tropico her om dagen, og nå har jeg vel spilt det snart 20 timer på 4-5 dager? Artig spill! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Jeg har tikket inn 12 timer spilling over de siste 24 timene i Fallout: NV nå. 8 av de timene var på jobb og resten i senga. Skummelt hvor lett oppslukt man kan bli av enkelte spill. Egentlig greit at jeg er passe lei MMO sjangeren da jeg brukte alt for mye tid i WoW før i tiden. Hvordan bli salgene etter klokken 19:00 i morgen? Er det da vi får se alle bestselgerne fra de tidligere dagene som daily deals? Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Sikkert postet før, men føler den passer inn her... Lenke til kommentar
fenele Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Er det verd å kjøpe CIV IV hvis man har CIV V? Jeg har kun spilt CIV V. Eller blir det som å kjøpe Tropico 4 hvis man allerede har spilt Tropico 3, eller motsatt innholdsmessig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå