TMB Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 Hvorfor skulle han ville slippe Steam? Er bare digg å ha alle spillene samlet på ett sted. 1 Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Går det ikke an å legge "ikke steam" spill inn i steam-klienten? I så tilfelle så kan du fremdeles samle det der Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Kan noen forklare dette? "You already own Grand Theft Auto IV: Complete Edition" Står det når jeg går inn på spillets side i steam. "Grand Theft Auto IV and the episodes – The Lost and Damned & The Ballad of Gay Tony." Likevel finner jeg ikke noen episoder listet i Library(som jeg så ett sted at det skulle gjøre, separat fra GTA:IV), og når jeg prøver å starte The Lost And Damned i menyen til GTA:IV ( inne i spillet) låser bare hele greia seg. Noen som vet? Har prøvd å google uten hell. Du skal ha et separat GTV IV og et GTA Episodes from Liberty City i ditt bibliotek. Er sånn her i alle fall. Prøv å trykk på "All Games" på rullegardenen ved siden av søke-knappen i biblioteket. Er ikke sikkert du har installert DLCene. Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Går det ikke an å legge "ikke steam" spill inn i steam-klienten? I så tilfelle så kan du fremdeles samle det der Det er nok mulig, men har aldri sett vitsen med å gjøre det. Spillet blir ikke synkronisert med steam cloud uansett... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Går det ikke an å legge "ikke steam" spill inn i steam-klienten? I så tilfelle så kan du fremdeles samle det der Det er nok mulig, men har aldri sett vitsen med å gjøre det. Spillet blir ikke synkronisert med steam cloud uansett... Var det jo ingen spill som ble for noen år siden, men folk brukte jo steam da også, husker faktisk jeg diskuterte med noen, der jeg mente man burde ha slik lagring av savegames, men noen mente det var totalt urealistisk at de skulle lagre så mye data. AtW Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Går det ikke an å legge "ikke steam" spill inn i steam-klienten? I så tilfelle så kan du fremdeles samle det der Det er nok mulig, men har aldri sett vitsen med å gjøre det. Spillet blir ikke synkronisert med steam cloud uansett... Var det jo ingen spill som ble for noen år siden, men folk brukte jo steam da også, husker faktisk jeg diskuterte med noen, der jeg mente man burde ha slik lagring av savegames, men noen mente det var totalt urealistisk at de skulle lagre så mye data. AtW Det kan så være, men jeg er iallefall fornøyd med steamcloud, at oppdateringene skjer direkte i steam, at jeg kan se hvor mye jeg har spilt spillet, at vennene mine kan se at jeg spiller det, osv. osv. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Akkurat som xfire altså (med unntak av steamcloud). Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Gjør meg en stor tjeneste og stem på Dead Island! Please please please! Done. Kjøpte Fallout 3 GoTY. Håper jeg får det til å funke i Win 7. 2 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Da vant Dead Island. Jeg angrer ikke på at jeg slo til det da det var på tilbud her om dagen. Det er ganske bra. Bedre enn Borderlands f.eks synes jeg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Likte Borderlands bedre, men Dead Island er bra det også. Spilte faktisk gjennom det på X360 for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 FO: NV var vel på tilbud før også? :S Ja, det var på flashdeal for et par dager siden. Er en del spill som har blitt repetert i år, og det virker som om det er populært. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 JAAAAAAAA! Kunne ikke tilgi meg selv for å ikke kjøpe Dead Island da det var på tilbud, så ba om at det skulle komme på tilbud igjen. Og det gjorde det visst, og denne gangen enda mer! Happy! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Dead Island er et av de mest skuffende spillene jeg noensinne har spilt, dessverre. Det hadde enormt potensiale, men føltes veldig uferdig. Håper de lykkes bedre med Dead World. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Syns det ser kult ut jeg. Og mye er jo sikkert fikset nå Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Veldig kult i starten, da. Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Joda. Dead Island er ikke ikke like buggy som jeg hadde inntrykk av at det var da det ble utgitt. Personlig angrer jeg på at jeg kjøpte det, selv om det var på tilbud. Dette er fordi jeg forventet noe som minner litt om en RPG-utgave av Left 4 Dead 2, men kampsystemet appelerte ikke til meg, og det hele gikk litt i overkant tregt. I tillegg er menyene helt forferdelige å navigere og det er unødvendig vanskelig å starte en lukket co-op campaign. Mye som kunne bli gjort bedre der, altså. Skal nok få spilt det mer om så kun for å få valuta for pengene, må bare finne tid til det hvor de jeg spiller med også er ledige. Lenke til kommentar
Montør1 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Om noen skulle gå glipp av den Dead Island dealen har Playx.no det til 75kr og gratis* frakt. *Tror jeg.. Til nå har jeg: Stalker pakken, Left 4 dead pakken og Den lengste reisen- på god norsk Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Spilte både Den Lengste Reisen og Drømmefall på norsk. Fantastiske spill. Dagfinn Lyngbø har en av stemmene i Drømmefall, dog han har dessverre bare noen få replikker. Husker jeg lo godt første gang jeg hørte han Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Steam har dessverre ikke versjonene med norsk tale. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=B30y1saYDdE Haha, ikke akkurat Hollywood, men fremdeles fantastisk. Håper Funcom én dag går tilbake til eventyr/rpg/action-spill. Endret 19. juli 2012 av Blitsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå