TMB Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Burde jeg kjøpe den S.T.A.L.K.E.R.-pakken? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Hvis vi først skal gå inn på diskusjon om Need for Speed-serien så har den jo "alltid" vært en arcaderacer. Jeg husker da jeg var yngre, og Need for Speed II SE var det store, så fantes det fortsatt bilspill med mer simulasjonspreg. edit; og for å gi et on-topic svar også: Av dagens spill / flash-deals kan jeg trygt anbefale Bastion til €3,49, Saints Row: The Third til €7,49 og The Binding of Isaac til €1,24 (det er de samme som lagde Super Meat Boy). Endret 18. juli 2012 av kimaasen1984 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Ja, jeg hadde det originale Need for Speed. Ikke akkurat nødvendig å ta sertifikatet for å få noe ut av det spillet... Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 nuuuu...! pengene mine... :/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg kjenner følelsen, så alt for godt Brawler. Tror jeg burde sperre kortet mitt. Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Irriterer meg litt over at det bare kommer "gamle" tilbud igjen og igjen. Synes at de snart burde komme med nye og mer interessante tilbud! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Enig. Mye som går igjen og igjen. Saints Row: The Third, L.A. Noire og Dead Space 2 for å nevne noen. Steam har hundrevis av spill i katalogen sin, så det skal ikke være nødvendig å kjøre spill som har vært på salg en gang til. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Burde jeg kjøpe den S.T.A.L.K.E.R.-pakken? Ja! Alle tre spela er gode og ulikt det meste anna i FPS-floraen. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Tenkte ikke på å gjøre det i går, men kan jo gjøre det nå. www.summerseal.com frister med gratis spill (Shadowgrounds og Shadowgrouds Survivor) samt rabattkuponger til Trine, Trine 2 og Trine 2 CE. Selv har jeg vunnet Shadowgrounds og to Trine 2 CE rabattkuponger på 75% (som varer frem til 16.01.2013). Såvidt jeg stacker ikke kupongene med allerede eksisterende tilbud. Det er Frozenbyte som gir dette bort, så det er ikke noe tullball. Håper noen får nytte av det =) 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg har en ekstra kopi av Trine 2, Defense Grid & en 75% Trine kupong om noen vil bytte med meg mot Hot Pursuit. Steam ID står i signaturen. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Synd at summerseal tydeligvis elsker flash, for her går den i stå med en gang. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Kjøpte street fighter 4, angrer allerede litt vagt, viser seg at det har games for windows live.... AtW Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Kjøpte street fighter 4, angrer allerede litt vagt, viser seg at det har games for windows live.... AtW Pleier å sjekke det under "Systemkrav" før jeg kjøper. Krever det GfWL lar jeg som regel være å kjøpe det. Edit: Fikk kjøpt Sim City 4 Deluxe Edition for 2,49 Euro akkurat før tilbudet forsvant. Endret 19. juli 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
dredg Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Har til nå kjøpt 14 spill, og to indie packs, totalt 26 spill. Og enda synes jeg det har vært for lite bra tilbud, men det handler vel mest om at man eier det meste og beste som kommer på slike alg fra før. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Hmm, skulle egentlig ikke kjøpe noe... Men... Tror jeg setter av 4-500kr i helga, og kjøper i veg. GTA collection, Hearts of Iron 3 collection, Supreme Ruler: Cold War... virket interessant. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Kan noen forklare dette? "You already own Grand Theft Auto IV: Complete Edition" Står det når jeg går inn på spillets side i steam. "Grand Theft Auto IV and the episodes – The Lost and Damned & The Ballad of Gay Tony." Likevel finner jeg ikke noen episoder listet i Library(som jeg så ett sted at det skulle gjøre, separat fra GTA:IV), og når jeg prøver å starte The Lost And Damned i menyen til GTA:IV ( inne i spillet) låser bare hele greia seg. Noen som vet? Har prøvd å google uten hell. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Det skal være i menyen i spillet. Nå har jeg ikke Steam versjonen men jeg måtte gå inn i Games for Windows systemet og så aktivere og laste ned tilleggspakkene der. Aner ikke om Steam gjør det automatisk. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Har ikke tellinga over hvor mange spill og DLC jeg har kjøpt, men biblioteket har økt betraktelig iallfall. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Just Cause 2 plukket jeg opp til PS3 for en femtilap for lenge siden. Spilte det noen timer, men så holdt det. Kontrollen på det spillet var ikke god, og det ødela alt for meg. Well, there's your problem. Eg har spelt det 188 timar på PC, perfekt når ein berre vil leike seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå