Riboflavin' Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Foreløpig her. Deus Ex HR PixelJunk Eden Max Payne 1 og 2 Serious Sam 3 Cave Story+ Alan Wake bundelen skulle jeg ha, men jeg hadde det travelt og skulle ut, og når jeg kom hjem igjen viste det seg at jeg hadde plassert det i handlekurven, men glemt å faktisk gjennomføre kjøpet. Nå drøyer jeg og ser om det dukker opp til den prisen igjen siste dagen eller noe sånt. Pløyde gjennom Max Payne i går og i dag. Hadde vel ikke spilt det på 10 år. Ble mye quick saving, gitt. Lenke til kommentar
Borni26 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Hittil har jeg kjøpt: Orcs must die Serious Sam 3 Saints row 3 Ikke så mye enda, men jeg har da hvert borte de første dagene. Bare en ting jeg lurer på. Burde jeg kjøpe Fallout: New Vegas. Jeg lastet ned fyfy versjonen for å se om jeg likte det, noe jeg ikke gjorde. Jeg var bare på begynnelses stadiet. Takk for svar på forhånd Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Hittil har det blitt følgene: Sword of the stars 2 Audtiosurf et par DLCer til Saints row Crusader King 2, Lenke til kommentar
Dext Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Så langt har det blitt: Trine 2 75% Binding of Isaac m/ Wrath of Lamb 75% Witcher 2 60% Assassin's creed: Revelations Gold 66% Skyrim 50% Angrer på at jeg kjøpte AC:2 og AC:B i mai for omtrent det dobbelte av prisen for individuelle spillene nå som de plutselig har blitt satt ned ~10 euro i makspris etter salget som var da, og ergo har desto lavere pris på dette salget :/ Var veldig i tvil om Skyrim men gav etter, og så langt har det ikke skuffet Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Skaffa meg Portal 2 (Og en til min bror fordi jeg er snill), Trine 1+2 og Metro 2033. Har enda ikke rørt spilla fra siste Humble Bundle så jeg håper jeg har litt fri framover. Kredittkortet er såvidt varmt, så tilbudene kan bare komme for min del.. Endret 16. juli 2012 av Dofty Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) For å sitere /v/: &--#62;Dear Esther &--#62;Walking simulator Har ikkje prøvd det sjølv enno, men får inntrykk av at det berre er ein sourcemod med litt storyline? Mount & Blade var faktisk gøy, no som eg gadd å sette meg inni det. Endret 17. juli 2012 av svelemoe Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Dear Esther er vakkert å se på. Virkelig vakkert, men det et ikke et spill like mye som det er et kunstverk synes jeg. Det er mest sannsynlig en stor skuffelse for folk flest. Du gjør jo ikke annet enn å gå rundt. Men for all del, for ti kroner er det bare å kjøpe hvis du vil ha en fin opplevelse. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 I følge TotalBiscuit er Dear Esther ikke verdt pengene. Når han ikke liker historiefortellingen fordi den er dårlig kommer ihvertfall ikke jeg til å like den. TB like sjeldent noe, han liker for det meste det som er mainstream... Skivebom. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Skaffet meg Civ 5 GotY edition for 10 euro, som var fin pris. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Så langt ble det arma til 19.99, LA noire til 19.99 full edition, dead island for 6.79, og back to the future for 4 euro. Ganske fornøyd så langt! Mulig det blir Risen 2 om det går ned i pris Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Synd at Deep Silver er så kjipe med salg egentlig, jeg tror de hadde tjent mye mer og fått spredd ordet om Risen spillene mye bedre om de hadde hatt de mer på salg. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Jævla drit. Så de hadde Toy Soldiers til salgs i gårkveld (75% off), og jeg tenkte jeg skulle kjøpe det. Så leste jeg at salget varer til 23. juli. I dag er det 40 % off - 75 % off må ha vært noe timesalg eller noe? Lenke til kommentar
claes Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Det står varighet på alle salgene, mener å huske Toy Soldiers var under "flash sales" som varer rundt 8-12 timer. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Orcs Must Die 2 på 10% tilbud. Drit i prisen, spillet er fantastisk og må kjøpes uansett. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Jeg ser de selger en 2K pakkepris til 50 Euro. Jeg har ikke kjøpt et spill på Steam på over et år, men jeg husker at det var noe tull med prisen for nordmenn. Er det bare jeg som roter nå eller må jeg faktisk bare betale 375 kr for pakken? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Det spørs vel hva banken din tar for utelandshandel, men prisen er det som står og moms er inkludert. 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Jeg ser de selger en 2K pakkepris til 50 Euro. Jeg har ikke kjøpt et spill på Steam på over et år, men jeg husker at det var noe tull med prisen for nordmenn. Er det bare jeg som roter nå eller må jeg faktisk bare betale 375 kr for pakken? nvm, var akkuratt litt treig.. Endret 17. juli 2012 av Mr. Hormonella 1 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Takker for svar. Jeg har Sparebanken Vest. Regner med at prisen ikke blir så veldig mye høyere hvis banken eventuelt tar litt ekstra for utenlandshandel. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Blitt Fallout 3 og NV, Skyrim (selv om jeg har det på xbox, men nå har jeg en bra pc), Portal 2 og Bioshock 2. Fornøyd med å ha fått DOTA 2 beta også ^_^ Bare synd det er så fint vær og disse unga på liv og død vil ut å bade Har forsåvidt bioshock 2 på ps3 også, men grafikken der var så ræv at jeg aldri orket spille særlig langt. Hadde ikke samme meningen da jeg runda BS1 på ps3 da. Endret 17. juli 2012 av Gorzun Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Stemte på Witcher 2, men den kommer ikke på community deal Ble batman...Var jo super pris på batman i går eller 2 dager siden...meh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå