Eraze Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) BioShock 2. Gå og kjøp nå. Vis ikke så kommer jeg og slår deg. BioShock er ikke like bra som 1'ern. De kan ikke sammenlignes, men 2'ern er bedre enn mye. mye annet ute der. Ble 3 ting på meg i dag. 1. Trine franchise: Kan like godt kjøpe pakka for en halv euro ekstra. 2. SimCity 4: Digger bygge spill. 3. Tropico: Har sett noen vids på youtube og digger stilen. Impossible to resist these prices! edit: Fredz10. Bli vant til "Shops open boys" Måten hun sier det på. Morsomt når du møter Santa Clause med rocket launcher Endret 15. juli 2012 av Eraze Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 De eldre prince of persia-spillene, er det noe som har tålt tidens tann, eller burde jeg heller prøve ting som assasins creed? AtW Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 De eldre prince of persia-spillene, er det noe som har tålt tidens tann, eller burde jeg heller prøve ting som assasins creed? AtW PoP: Sands of Time er et av de beste spillene jeg har spilt. Resten av serien synes jeg er litt varierende. Assassins Creed serien digger jeg, bortsett fra den første av en eller annen grunn. Jeg tror jeg heller ville lagt timene i Assassins Creed. Kanskje etter Sands of Time, hvis du ikke har spilt det. Om det har tålt tidens tann vet jeg ikke, det kom jo ut i 2003. Uansett to knallbra serier som absolutt er verdt kronene. Spørsmålet er vel heller om du har tid? Jeg har allerede kjøpt flere spill enn jeg har tid til nå. Har ikke engang plass på HDD... Men så kjøpte jeg ny tv i går som kostet 10k mindr enn den jeg først siklet på. Da har jeg spart 10k har jeg ikke? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Hvordan ser New Vegas DLCene? Vurderer å kjøpe dem nå som de er på salg. Hvor mange timer får jeg ut av de til sammen? Hvilken er best? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Hvordan ser New Vegas DLCene? Vurderer å kjøpe dem nå som de er på salg. Hvor mange timer får jeg ut av de til sammen? Hvilken er best? Jeg synes absolutt de er verd det, men liker jo spillet ganske bra da. Nå husker jeg ikke alle sammen kanskje, men Old World Blues er nok den beste. Hones Hearts er nok den kjedligste i mine øyne, selv om premisset i utgangspunktet virker bra. AtW Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Ville kjøpt alle jeg også, men Honest Hearts er den dårligste av dem. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Noen som vet hvordan Sword of the stars 2 er? Har hørt at det var helt ufattelig ødelagt når det ble sluppet, men det er jo en stund siden nå... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Sjølv når det fungerer er ikkje SoTS 2 allverden. Vart alle F:NV-DLC-ane til prisen av ein på meg, iallefall. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Er Fallout New Vegas fyllt med store, fæle skorpioner? Klarte ikke å spille igjennom Fallout 3 pga min grusomme fobi. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Tenkte å kjøpe Red Faction: Guerrilla siden det var så billig, men ser det krever GfWL. Det er så turn-off når spill krever det. Er Fallout New Vegas fyllt med store, fæle skorpioner? Klarte ikke å spille igjennom Fallout 3 pga min grusomme fobi. Det er en god del skorpioner, ja. Det finnes også en dronning, om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Da holder jeg meg langt unna. Enn å ødelegge gode spill på den måten Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 I Skyrim finnes det jo mods som bytter ut edderkopper med bjørner. Må da vel finnes noe liknende til New Vegas? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Klarer meg egentlig fint, har alt for mange spill som det er. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Hihi, kjøpte meg X3: Terran Conflict med 1 minutt igjen av salget. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Første dag med noe ordentlig kult! Vurderer Metro 2033 (har lenge vurdert det) og Dead Esther. Noen som kan anbefale disse, eventuelt fraråde kjøp? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Kjøp Metro, Dear Esther er så billig at det ikke gjør noe om du hater det. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Hmm, hva med AC, har ikke spillt noe i den serien, verd bryet? Er alle bra, eller bare noen? Rage er middels fristende, men litt for dyrt føler jeg, 120 spenn er litt mer enn jeg føler det er verd. AtW Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Metro 2033 er definitivt verdt det for usle 2,50 euro, elsket det spillet. Er det noen som vet om Civilization 5: Gods and Kings har vært på salg enda? Fordi hvis det har det så vet jeg ikke om det kommer til å komme tilbake og da kjøper jeg det likegodt med en gang tror jeg... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 17 Euro for Rage er ikke akkurat et godt tilbud. Selv om jeg synes spillet var bra kan en finne det billigere andre steder. Ingenting interessant for min del idag. Venter enda på tilbud på The Dark Eye: Chains of Satinav. Sitter med en følelse at det kommer en av de siste dagene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg elsker AC-serien, selv om spesielt det første ble veldig ensformig, men er en sucker for historien. Vant Rage i julesalget, og har fremdeles ikke fått kjørt det. Problemer med AMD/ATI-kort, enten får jeg 1-2 FPS eller (om man disabler CC og diverse) så mangler textures i spillet. Skal være fikset, men for mange (ink. meg selv) er det fremdeles et problem. Vurdererer selv AoE3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå