Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men er det verd min tid? Det er ikke kostnaden i seg selv om er det største "problemet" når jeg kjøper spill.

 

AtW

 

Om du er interessert i et spill satt i en post-war/neo-noir setting der du arbeider som en LAPD etterforsker så ja, det er verdt tiden. Mye historie og "gåte"løsning der du skal løse kriminelle gåter ved hjelp av vitner, osv.

Lenke til kommentar

Dead Island blir fort kjedelig alene, men om man har et par venner å spille med så er det ekstremt artig. Kan vel sammenlignes litt med Borderlands. Fort kjedelig alene, men ekstremt artig sammen med andre.

 

Må bare legge til. Om Ghost Recon: Future Soldier kommer på tilbud; ikke kjøp det. Makan til søppelspill skal man lete lenge etter. Det er tider der spillet går for deg og sikter for deg. Du kan aldri løpe rett frem da den leter etter nærmeste cover. Du ender da opp med å sitte fast midt på en vegg med x antall fiender som skyter deg.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

For de av dere som fortsatt ikke har spilt Arkham Asylum og Arkham City er det et knalltilbud på Batman franchise.

 

Som en bonus følger det også med Gotham City Impostors, som er et middelmådig TF2-lignende spill.

 

Hadde jeg ikke hatt alle spillene der fra før hadde jeg slått til, men nå er jeg ferdig med Batman-spillene frem til det kommer et nytt!

 

Og som Refsa sa litt høyere opp her; stem på Quantum Conundrum :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...