Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så langt har jeg kjøpt:

The Binding of Isaac

Portal 1 & 2

Jeg planlegger å kjøpe Napoleonic Wars DLC for MnB: Warband når prisen synker enda mer de nærmeste dagene. Sitter her å grubler på om jeg skal kjøpe Payday: The Heist eller Warhammer 40,000 idag. Har fint råd til begge, men vil ikke "gå tom" for penger så tidlig i sommersalget. :p

Off-Topic:

Hver gang jeg starter Portal 2 opp er det elendig resolusjon. Etter noen sekunder fryser det og PC-en restarter. Jeg er heldig om jeg kommer meg til start-menyen. Jeg har reinnstalert spillet, det krasjer fortsatt. Noen som har noen erfaringer med dette? Eller tips generelt.

Skulle registrere meg på Steam community så jeg kunne bruke support, men jeg registrerte ved et uhell yahoo.com og ikke yahoo.no, og jeg kan ikke registrere på nytt idag.

Lenke til kommentar

Hehe. Jeg endte faktisk opp med bundelen istedet. For bare 2 € ekstra får du collecter's edition og American Nightmare i tillegg. Såvidt jeg har skjønt er AN noe litt annet enn Alan Wake var, men sikkert verdt en gjennomspilling. Mye greier for 67kr.

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

De som ikke kjøper Alan Wake kommer jeg aldri til å være venn med, å ikke kjøpe Alan Wake nå er en forbrytelse mot menneskeheten. American Nightmare er en mye mer action preget opplevelse, en ren spiin-off.

Ellers har jeg Alice: Madness Returns på Origin, så kjøper ikke det, og Blood bowl spillet og Football Manager spillet er jeg ikke interessert i, og alle community dealene har jeg.

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

Jeg hater Valve og jeg hater dere alle...endte opp med å falle for gruppepresset å kjøpe Alan Wake Franchise....har allerede brukt for mye penger på dette salget...haha

Hehe. Akkurat det samme gjorde jeg. Men, om ikke annet så får jeg ihvertfall endelig spilt Alan Wake.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spilte gjennom Alan Wake på ps3 til en kompis, så jeg har rett til å ikke kjøpe. Ville aldri blitt spilt uansett, da jeg ikke er så altfor glad i å spille småskumle spill alene.

Ble Max Payne 3 på meg da. Bare så synd at spillet er på en million gigabyte, så jeg må vente til i morgen med å spille. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...