Error Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Vurderer Red Faction: Guerrilla Har noen testet det? Er det et godt spill eller er det et spill som man skjønner at er drit etter å ha spilt det noen timer? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Red Faction: Guerrilla er bra det, men kan bli litt repiterende. Du kan ødelegge det meste i det spillet. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Kjøpte FlatOut via steam. Det tilhørte dagssalget. Funket ikke. Får "Fail to contact key server" STYR UNNA!! Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 steam er egentlig et drm helvete 1 Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Kjøpte FlatOut via steam. Det tilhørte dagssalget. Funket ikke. Får "Fail to contact key server" STYR UNNA!! Snakker du om FlatOut: Ultimate Carnage? Det fungerte ikke hos meg heller. Fant ut at den bruker windows live tjeneste som du må installere! Lenke til kommentar
mrblc Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Tenkte vi kunne ha en tråd hvor vi diskuterte og informerte om tilbud på Steam Akkurat nå er det stort sommersalg med opptil 80% avslag på noen spill. Det er også salg på samlepakker og DLC. Frem til klokken 19 i kveld er det også ekstra salg på noen få spill, regner med at det kommer nye klokken 19. Må bare rette på den første faktaen du kommer med. Det er opptil -95% avslag *kremt* hvis du skal rette på noen, sørg for å få faktaene riktig.. Hvis det er -95% avslag, så er det 95% påslag. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Kjøpte FlatOut via steam. Det tilhørte dagssalget. Funket ikke. Får "Fail to contact key server" STYR UNNA!! Snakker du om FlatOut: Ultimate Carnage? Det fungerte ikke hos meg heller. Fant ut at den bruker windows live tjeneste som du må installere! Vel jeg har windows live. Men leste på steam forumet at valve er tom for product keys. De skaffer snart flere da slik at vi får. (Håper jeg) Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Kjøpte FlatOut via steam. Det tilhørte dagssalget. Funket ikke. Får "Fail to contact key server" STYR UNNA!! Snakker du om FlatOut: Ultimate Carnage? Det fungerte ikke hos meg heller. Fant ut at den bruker windows live tjeneste som du må installere! Vel jeg har windows live. Men leste på steam forumet at valve er tom for product keys. De skaffer snart flere da slik at vi får. (Håper jeg) Okay. Håper det ordner seg Lenke til kommentar
NVaage Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Spill å anbefale er jo Mass Effect 2, Left 4 Dead (selv om det nå er en 2'er) og selv om det blir litt raskt ensforming, så syntes jeg det var litt underholdende å spille Torchlight (men som advarsel så blir områdene mer eller mindre resirkulert for tonnevis med dungeons, samt gear designs). Personlig kjøpte jeg Red Faction, da jeg ikke har spilt det før (var aldri så interessant virket det som på videoer/bilder jeg hadde sett av det, men nå var det jo passe billig - så greit nok.) Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Anbefaler alle og kjøpe Torchlight mens det fremdeles er på tilbud En liten video med gameplay fra de første 40 minuttene. http://www.youtube.com/watch?v=1slsL054g6Q Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Tenkte vi kunne ha en tråd hvor vi diskuterte og informerte om tilbud på Steam Akkurat nå er det stort sommersalg med opptil 80% avslag på noen spill. Det er også salg på samlepakker og DLC. Frem til klokken 19 i kveld er det også ekstra salg på noen få spill, regner med at det kommer nye klokken 19. Må bare rette på den første faktaen du kommer med. Det er opptil -95% avslag *kremt* hvis du skal rette på noen, sørg for å få faktaene riktig.. Hvis det er -95% avslag, så er det 95% påslag. Yes, da har jeg møtt enda ett pirkehelvete på forumet. Du skjønte vel hva jeg mente? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg som kjøpte Tropico 3 i går. Jaja, det var på tilbud da også, dog "kun" 50% avslag. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg som kjøpte Tropico 3 i går. Jaja, det var på tilbud da også, dog "kun" 50% avslag. Hadde tenkt å kjøpe left 4 dead 2, men venter til siste dagen, for å ikke gå i samme "fella" (dvs ser om de blir spesialtilbud på den, utover 33% av) AtW Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Jeg som kjøpte Tropico 3 i går. Jaja, det var på tilbud da også, dog "kun" 50% avslag. Hadde tenkt å kjøpe left 4 dead 2, men venter til siste dagen, for å ikke gå i samme "fella" (dvs ser om de blir spesialtilbud på den, utover 33% av) AtW Left 4 Dead 2 har allerede vært på "dagstilbud". (tirsdag) Av dagens tilbud kan jeg sterkt anbefale Bioshock, fantastisk spill (2'ern også) Endret 1. juli 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg som kjøpte Tropico 3 i går. Jaja, det var på tilbud da også, dog "kun" 50% avslag. Hadde tenkt å kjøpe left 4 dead 2, men venter til siste dagen, for å ikke gå i samme "fella" (dvs ser om de blir spesialtilbud på den, utover 33% av) AtW Left 4 Dead 2 har allerede vært på "dagstilbud". (tirsdag) Av dagens tilbud kan jeg sterkt anbefale Bioshock, fantastisk spill (2'ern også) Uflaks for meg da, da var jeg hjemmom etter giftemålet. Men L4D1 har vel også tidligere vært på tilbud utover i dag? Kanskje L4d2 også kommer igjen? AtW Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Nei, Left 4 Dead var kun på tilbud 1 gang (fra i går til nå i dag). Så tror ikke L4D2 kommer igjen desverre.. ---- Benyttet meg av dagens tilbud og kjøpte Winterbottom, det ser artig ut. Pluss at jeg kjøpte FUEL. ;D Endret 1. juli 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
D02 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 er Splinter Cell Conviction et bra spill? ser det er 33% rabatt Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Gta SA på tilbud rundt 30 kr Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Red faction guerilla var det eneste spillet jeg kjøpte, har spilt litt igår og idag. Positive: Morsom online gameplay minner litt om COD MW4 med "unlocks" og xp bra lyd + bra kjøp hvis du liker å spille online mot andre. verdt 5 Euro det negative er at du må ha ms live konto for å spille online. Endret 1. juli 2010 av Game-master Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Kjøpte Bioshock. Vet ikke når jeg skal få tid til å spille det jeg kjøper, men er det salg så er det salg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå