Muggkaare Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Det er bare å klippe kortene det, så lenge du fremdeles har kort-info lagret på Steam. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Det er bare å klippe kortene det, så lenge du fremdeles har kort-info lagret på Steam. Heroes kjøpte jeg via appen på mobil. Farlig enkelt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Har kjøpt Trine 2, Saints Row the Third, Mafia 2 med et par DLC, og mener at jeg har kjøpt en ting til, men husker det jaggu meg ikke. Alt via telefonen, jævla skummelt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Er frista på Terraria, er det bra? Kan i så fall tilrå det å prøve The Witcher ein eller annan gang, så du ikkje går glipp av det. Eg synest Terraria er veldig bra, har klokka utallege timar i det. Det er som eit tilfeldig generert metroidvania-spel med litt roguelike-inspirasjon og ein heftig dose Minecraft på toppen. Til eit par euro burde du berre gi etter for impulsen. Snappa forresten opp The Force Unleashed 2 no. Likte 1 på Xbox, og er forsåvidt klar over at 2 på ein måte gjer alt feil, men hey. Ein femtilapp. Endret 13. juli 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 TFU2 var kjipe greier på xbox, så tviler på at opplevelsen er noe særlig bedre på pc, men "heldigvis" er spillet kort.. Terraria er artig hvis du har noen venner å spille med, brukte en god del timer på det i juleferien og påska sammens med 2 kompiser. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Er super street fighter noe å samle på? Og er det noen characters i DLC-greiene, eller er det bare kostymer og dill? (og er det bare jeg som begynner å bli lei av DLC-vissvasset?) AtW Lenke til kommentar
pxK Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Om du har en PS3 kontroller til PC så kan Street fighter funke men ikke med en xbox kontroller. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Om du har en PS3 kontroller til PC så kan Street fighter funke men ikke med en xbox kontroller. Hvorfor ikke? AtW Lenke til kommentar
pxK Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Kan hende det bare er meg men jeg klarer rett og slett ingenting i street fighter med xbox kontrolleren. D-paden føles uresponsiv og unøyaktig, formen funker heller ikke til slåsse spill som street fighter imo. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Kan hende det bare er meg men jeg klarer rett og slett ingenting i street fighter med xbox kontrolleren. D-paden føles uresponsiv og unøyaktig, formen funker heller ikke til slåsse spill som street fighter imo. Synes d-paden på den nye versjonen er helt fin. Men uansett, er spillet noe å satse på? AtW Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Huff, Street Fighter IV og Dakrsiders har jeg allerede. Sanctum og Hoard er ejg ikke interessert i, samme med de fleste spillene på 24-timers dealen. Håper på noe bra på de nye lfash dealene og 24 timers dealene som kommer kl. 19:00. Ellers bruker jeg pengene på noen indie spill og andre spill. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Kan hende det bare er meg men jeg klarer rett og slett ingenting i street fighter med xbox kontrolleren. D-paden føles uresponsiv og unøyaktig, formen funker heller ikke til slåsse spill som street fighter imo. Synes d-paden på den nye versjonen er helt fin. Men uansett, er spillet noe å satse på? AtW Jeg har bare standard versjonen av Street Fighter 4, men om du har tenkt å spille online så kan jeg godt tenke meg at spillet er verdt det. Men bare for sinlgeplayer nah. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2012 Ikke noe spennende i dag heller :C Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Er det kommet noe nytt i dag? Ser bare det samme som i går jeg. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Damn. Det som er nytt i dag har jeg allerede. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Ah, hadde dessverre alt som var interessant i dag. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Tror jeg skal kjøpe The Binding of Isaac. Koster jo ikke mer enn en flaske cola. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Har lyst på både Anno og Max Payne, men de har ikke høy nok rabatt til at jeg gidder å slå til nå. De fire andre interessante tingene i dag har jeg allerede. Forresten noen som har en formening om Serious Sam 3? Det er 66% under hele salget (€9,5). Kanskje dukker det opp til 75% på flash sale eller noe sånt, også. Har litt lyst på noe hjernedødt.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Serious Sam 3 er drit artig. Verdt 10€ og ihvertfall verdt det om det havner på flash sale. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Kjøpte en 4-pack med Worms Reloaded. LANer det med 3 andre nå. Definitivt verdt en 100 lapp.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå