Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er frista på Terraria, er det bra?

Kan i så fall tilrå det å prøve The Witcher ein eller annan gang, så du ikkje går glipp av det. :)

Eg synest Terraria er veldig bra, har klokka utallege timar i det. Det er som eit tilfeldig generert metroidvania-spel med litt roguelike-inspirasjon og ein heftig dose Minecraft på toppen. Til eit par euro burde du berre gi etter for impulsen. :p

Snappa forresten opp The Force Unleashed 2 no. Likte 1 på Xbox, og er forsåvidt klar over at 2 på ein måte gjer alt feil, men hey. Ein femtilapp.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Kan hende det bare er meg men jeg klarer rett og slett ingenting i street fighter med xbox kontrolleren.

D-paden føles uresponsiv og unøyaktig, formen funker heller ikke til slåsse spill som street fighter imo.

Lenke til kommentar

Kan hende det bare er meg men jeg klarer rett og slett ingenting i street fighter med xbox kontrolleren.

D-paden føles uresponsiv og unøyaktig, formen funker heller ikke til slåsse spill som street fighter imo.

Synes d-paden på den nye versjonen er helt fin. Men uansett, er spillet noe å satse på?

AtW

Lenke til kommentar

Huff, Street Fighter IV og Dakrsiders har jeg allerede. Sanctum og Hoard er ejg ikke interessert i, samme med de fleste spillene på 24-timers dealen. Håper på noe bra på de nye lfash dealene og 24 timers dealene som kommer kl. 19:00. Ellers bruker jeg pengene på noen indie spill og andre spill.

Lenke til kommentar

Synes d-paden på den nye versjonen er helt fin. Men uansett, er spillet noe å satse på?

AtW

Jeg har bare standard versjonen av Street Fighter 4, men om du har tenkt å spille online så kan jeg godt tenke meg at spillet er verdt det. Men bare for sinlgeplayer nah.
Lenke til kommentar

Har lyst på både Anno og Max Payne, men de har ikke høy nok rabatt til at jeg gidder å slå til nå. De fire andre interessante tingene i dag har jeg allerede.

Forresten noen som har en formening om Serious Sam 3? Det er 66% under hele salget (€9,5). Kanskje dukker det opp til 75% på flash sale eller noe sånt, også. Har litt lyst på noe hjernedødt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...