Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Warlock - Master of the Arcane ble nettopp flash deal og her kommer det du trenger å vite om det; Warlock er et hexbasert (ala civ 5) strategispill der du bygger byer og knuser motstanderene dine. Spillet er veldig lett å lære, og det er veldig tilfredsstillende når du har komt et stykke ut i spillet og du får se dine flygende minotaurer banke skiten ut av byer selv, eller kanskje du har rekruttert en massiv drage, eller en nekro-drage, et flygende spøkelseskip osv. Jeg har ikke spilt det siden launch, men jeg tror det har blitt patchet så bugs har forsvunnet og spillet fungerer bedre nå. Lett verdt det om du vil ha litt lett strategimorro.

Lenke til kommentar

Trine 2 var et av de beste spillene i 2011, du er en skikkelig åndsamøbe om du ikke kjøper det nå for bare 3,24€. Om du ikke har spilt Trine 1 kjøper du pakken med begge. Trine spillene er lett noen av mine absolutte favorittspill noensinne og til en vanvittig pris.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Trine-serien er 70% visuals og stemning og 30% gameplay for min del, men fortsatt vel verdt det. 2'ern er enda penere og har enkelte nye mekanikker. En ting jeg ikke likte var at kistene nå bare inneholder dikt og concept art, istedet for items man kan bruke i spillet. Men det er vel mest pirk.

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Da ble det Trine 2 og M&M Heroes VI i første omgang. Er spent på tilbudene fremover. Burde vel bare klippe kortene først som sist... ;)

Også vurderer jeg Arma 2:CO (med DayZ i tankene), men 20% er til 23. og uansett samme pris som jeg har funnet annet sted for Steam kode.

Endret av XmasB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...