TuRb0 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Ble kjøp av Mafia 2 og stemte på Witcher 2! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Stemte The Witcher selv. Kjøpte Batman til jul, men fy for en dårlig konsollport. Kan fremdeles ikke kjøre spillet tilfredsstillende. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Hva? Batman kjørte SMUTH på min PC. 2 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Ah, sucks. Stemte på batman siden jeg kjøpte Witcher 2 for en måned siden. Da dropper jeg å kjøpe det om det blir stemt igjennom Edit: Er deus ex bra? Hører mye forskjellig, er ganske usikker. Endret 12. juli 2012 av SvennAndre Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Deus Ex er knall. Kjøp, nå! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Hva? Batman kjørte SMUTH på min PC. Batman funket greit her, med unntak av games for windows live, som er en kreftsvulst på alle spill den infiserer. AtW Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Truth being spoken. GFWA er en trojan. Lenke til kommentar
Eraze Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Er frista på Terraria, er det bra? Så SimCity var på tilbud, den virker nice. Mitt ønske blir nok Saints Row 3. Er ikke kjent med Witcher. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Det ble jo Saints Row, er 75% på det i 7 timer 40 min til. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Warlock - Master of the Arcane ble nettopp flash deal og her kommer det du trenger å vite om det; Warlock er et hexbasert (ala civ 5) strategispill der du bygger byer og knuser motstanderene dine. Spillet er veldig lett å lære, og det er veldig tilfredsstillende når du har komt et stykke ut i spillet og du får se dine flygende minotaurer banke skiten ut av byer selv, eller kanskje du har rekruttert en massiv drage, eller en nekro-drage, et flygende spøkelseskip osv. Jeg har ikke spilt det siden launch, men jeg tror det har blitt patchet så bugs har forsvunnet og spillet fungerer bedre nå. Lett verdt det om du vil ha litt lett strategimorro. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Saints Row: The Third er veldig artig. Jeg har det fra før på X360, så tror jeg står over. Stemte på Limbo nå. Kjøpte Ys The Oath in Felghana for ca. 4 Euro. Har aldri spilt noen av spillene i serien, men har hørt mye godt om dem. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Noen av SR3-dlcene jeg bør ta med? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Anbefaler alle å slå an på Dungeon Denfenders, i alle fall nå som det er på salg! Et av mine favorittspill fra i fjor, absolutt nydelig! Tilbrakte senest i dag flere timer i det. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 arma 2 for dayz. skjønner ingenting enda tho Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Trine 2 var et av de beste spillene i 2011, du er en skikkelig åndsamøbe om du ikke kjøper det nå for bare 3,24€. Om du ikke har spilt Trine 1 kjøper du pakken med begge. Trine spillene er lett noen av mine absolutte favorittspill noensinne og til en vanvittig pris. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Trine 1 var relativt middelmådig synes jeg, men gir trine 2 en sjangs til den prisen. AtW 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Jeg kan forstå hvorfor du synes Trine 1 var relativt middelmådig, selv ble jeg trollbundet av hvor fint det audiovisuelle var. Ting som at alle puzzles kan løses ved å lage en magisk trekant og så svinge deg over den som i eneren er ikke med i Trine 2. Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 La nettopp merke til at man kan styre steam-nedlastingene på hjemme PC-en via steamprofilen sin. Genialt, glad jeg slipper nedlastingen når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Trine-serien er 70% visuals og stemning og 30% gameplay for min del, men fortsatt vel verdt det. 2'ern er enda penere og har enkelte nye mekanikker. En ting jeg ikke likte var at kistene nå bare inneholder dikt og concept art, istedet for items man kan bruke i spillet. Men det er vel mest pirk. Endret 13. juli 2012 av Riboflavin' Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Da ble det Trine 2 og M&M Heroes VI i første omgang. Er spent på tilbudene fremover. Burde vel bare klippe kortene først som sist... Også vurderer jeg Arma 2:CO (med DayZ i tankene), men 20% er til 23. og uansett samme pris som jeg har funnet annet sted for Steam kode. Endret 13. juli 2012 av XmasB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå