Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flash dealen på Deus Ex human revolution er definitivt verdt det, veldig bra spill. Det er flawed, men veldig bra for det. Rayman Origins er vanvittig bra, men jeg er litt skuffet over at det bare er 50% av - det var det jo i en midweek deal for et par måneder siden og, hadde liksom regnet med at en flash deal skulle ha vært litt mer eksklusiv. Men altså, Rayman Origins er krazy bra og alle må kjøpe det.

Lenke til kommentar

Er mykje bra på tilbod i dag - Crusader Kings 2, Grimrock, Terraria og Portal 2 av today's deals, DX:HR, Spacechem og Rayman Origins av Flash Deals. Problemet er vel heller at dei fleste med ein viss interesse for spel har alt saman allereie.

Kjøpte Mafia 2 (som eg har på Xbox, men har lyst til å spele om igjen på PC) og Rayman Origins. Snappa forsåvidt opp Defense Grid: Awakening pluss all DLC for 3 euro tidlegare i dag. :p

Har eg nemnd tidlegare at Crusader Kings 2 er årets suverent beste spel så longt, forresten? Kjøpe! Reknar med DLC-en (berre Sword of Islam som er kritisk til no) òg er på tilbod. Spacechem er òg ein veldig god puzzler.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Bruker det selv, er utrolig genialt. Slipper å stresse med å lage junction points selv osv.

Har selv alle spillene lagret på en snurredisk, og når jeg skal spille et av de overfører jeg det til SSD-en :)

Lenke til kommentar

Jeg stemte for The Witcher 2, unngå Batman AC fordi det er en horribel konsoll til PC port. Uendelig mye grafikkbugs selv med oppdaterte drivere og kraftig hardware osv

Kjøpte meg Rome Total War Gold og Star Wars Collection. Hadde Star Wars Knights of The Old Republic fra før av, men det gjorde ingenting :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Stemte også på Witcher 2. :)

Kjøpte meg GTA Complete pack, Sniper: Ghost Warrior og Mafia 2 DLC. De neste dagene blir ejg kun å bruke pengene mine på 24 timers salgene, lynsalgene og community choice salgene. Om jeg har noe penger igjen (:p) på slutten (den 21. juli) bruker jeg dem på spill som jeg er interessert i, men ikke har vært på salg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...