TMB Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 Da stemmer man selvsagt på Batman. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Flash dealen på Deus Ex human revolution er definitivt verdt det, veldig bra spill. Det er flawed, men veldig bra for det. Rayman Origins er vanvittig bra, men jeg er litt skuffet over at det bare er 50% av - det var det jo i en midweek deal for et par måneder siden og, hadde liksom regnet med at en flash deal skulle ha vært litt mer eksklusiv. Men altså, Rayman Origins er krazy bra og alle må kjøpe det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 The Walking Dead-serien har -25% nå. Episodene har vært fantastiske, så hadde det ikke vært for at jeg allerede har kjøpt hele serien hadde jeg slått til på det. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Var egentlig fint lite der som virket fristende bortsett fra Crusader Kings 2, men det var helt som forventet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Ikke mye som fristet idag nei. Har en del fra før. Synd de fyller en plass med MW3. Hadde ikke en gang kjøpt det til 50%, da det fortsatt er ALT for dyrt. Lenke til kommentar
RampeX Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Håper de setter arma 2 litt ekstra ned kunne tenke meg det for å spille dayz Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Er mykje bra på tilbod i dag - Crusader Kings 2, Grimrock, Terraria og Portal 2 av today's deals, DX:HR, Spacechem og Rayman Origins av Flash Deals. Problemet er vel heller at dei fleste med ein viss interesse for spel har alt saman allereie. Kjøpte Mafia 2 (som eg har på Xbox, men har lyst til å spele om igjen på PC) og Rayman Origins. Snappa forsåvidt opp Defense Grid: Awakening pluss all DLC for 3 euro tidlegare i dag. Har eg nemnd tidlegare at Crusader Kings 2 er årets suverent beste spel så longt, forresten? Kjøpe! Reknar med DLC-en (berre Sword of Islam som er kritisk til no) òg er på tilbod. Spacechem er òg ein veldig god puzzler. Endret 12. juli 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Hm, Deus Ex HR til 45kr. Spørs om jeg ikke slår til der. Har også lyst på Rayman, men mulig jeg drøyer til det blir enda billigere. Edit: Hvis butikken funker før tilbudet går ut, da.. Endret 12. juli 2012 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Noen som vet hvor lenge dette varer? Gidder ikke sitte prøve kjøpe stuff nå som ingenting virker. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Daglege deals varer til 1900 norsk tid dagen etter, sjølve salet til 22. juli. Siste dagen pleier å vere ein encore. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Jupp, siste dagen (19.00 21. juli til 19.00 22. juli) er hvert spill som har solgt mest hver dag, samlet. Endret 12. juli 2012 av TMB Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg fikk gjennomført kjøpet etter 5 forsøk. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Der ble CK2 kjøpt, spill fra paradox bruker å falle greit i smak. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Jaja. Da har jeg kjøpt Portal og Crusader Kings. Nå må jeg bare finne ut hvordan jeg får det installert på en annen disc enn den jeg har satt som standard... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 Jaja. Da har jeg kjøpt Portal og Crusader Kings. Nå må jeg bare finne ut hvordan jeg får det installert på en annen disc enn den jeg har satt som standard... http://www.traynier.com/software/steammover/ 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 Bruker det selv, er utrolig genialt. Slipper å stresse med å lage junction points selv osv. Har selv alle spillene lagret på en snurredisk, og når jeg skal spille et av de overfører jeg det til SSD-en Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Ikke noe som frister så veldig foreløpig, mulig jeg kjøper rayman orgins. AtW Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 (endret) Jeg stemte for The Witcher 2, unngå Batman AC fordi det er en horribel konsoll til PC port. Uendelig mye grafikkbugs selv med oppdaterte drivere og kraftig hardware osv Kjøpte meg Rome Total War Gold og Star Wars Collection. Hadde Star Wars Knights of The Old Republic fra før av, men det gjorde ingenting Endret 12. juli 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Stemte også på Witcher 2. Kjøpte meg GTA Complete pack, Sniper: Ghost Warrior og Mafia 2 DLC. De neste dagene blir ejg kun å bruke pengene mine på 24 timers salgene, lynsalgene og community choice salgene. Om jeg har noe penger igjen () på slutten (den 21. juli) bruker jeg dem på spill som jeg er interessert i, men ikke har vært på salg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå