Shruggie Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Var tilbud på Port Royale 3, og vurderte sterkt å kjøpe det. Allikevel droppet jeg det, ettersom jeg var for usikker på spillet. Noen tanker rundt spillets kvalitet? Jeg kom til samme konklusjon, med følgende tankesett: hvis 1 og 2 hadde vært gode nok hadde jeg hørt om det Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Lenge siden det har vært noen bra tilbud nå føler jeg.....lommeboka mi er glad, men ikke jeg Har du spilt alle spillene dine da? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Spilling har ingenting med en god spillsamling å gjøre 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Lenge siden det har vært noen bra tilbud nå føler jeg.....lommeboka mi er glad, men ikke jeg Har du spilt alle spillene dine da? Nope Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Spilling har ingenting med en god spillsamling å gjøre Neida, det er klart. Men det er nå morsomt å få spilt litt og da. Har en alt for stor samling selv, og alt for lite tid. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Var tilbud på Port Royale 3, og vurderte sterkt å kjøpe det. Allikevel droppet jeg det, ettersom jeg var for usikker på spillet. Noen tanker rundt spillets kvalitet? Jeg kom til samme konklusjon, med følgende tankesett: hvis 1 og 2 hadde vært gode nok hadde jeg hørt om det Ser på metacritic.com at begge forgjengerne har gjort det ganske bra, så tror ikke det er kvaliteten det står på. Er vel heller lite markedsføring og oppmerksomhet fra media. Men uansett, får mer og mer lyst på spillet. Er generelt glad i slike spill, men vet ikke helt hva Port Royale 3 har å tilføre av nyss til markedet. Venter på flere anmeldelser, men så langt ligger det rundt 8/10 i gjennomsnitt. Endret 5. mai 2012 av Ferb Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Noen reviews verdt å lese? Av 3 altså... Lenke til kommentar
Seal Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Følger stadig meg om det kommer noen nye her. Du kan jo lese GameStar sin anmeldelse, som premierte spillet med 82. ... Hviiiiiis du kan tysk, that is Endret 5. mai 2012 av Ferb Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Vet ikke om det er noe som har vart lenge eller om noen vet om det fra før .. Men Grand Theft Auto Complete Pack - alle GTA spillene for kun 29,99€! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg betalte 7,50€ for alle GTA spillene rundt jul. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Var vel det samme jeg ga for den, om det faktisk ikke var enda mindre. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Amazon.com har tilbud på en trepakning med Tim Schaefer-spill nå. Den inneholder Stacking, Costume Quest og Psychonauts og koster $9,99. Steam-spill alle sammen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Funker bare for USA. Har de lagt regionssperre på de spillene? Fant ikke noe om det da jeg googlet det. Kjøper selv titt og ofte spill fra Amazon.com, og har kunne legge til alle på Steamkontoen min. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2012 Portal 2 er på tilbud til 38 kroner! Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 steam er bugga så du kan kjøpe crysis 2 maximum eddition til halv pris selv om du ikke har crysis 2 fra før av. 1 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 jeg fikk ivertfall halv pris selv om jeg ikke hadde crysis 2. kan hende det har noe med at jeg har alle andre crysis spillene å gjøre? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg har Crysis og Crysis: Warhead i Steam-biblioteket, men kan kjøpe Crysis 2 Maximum Edition til 17,49 Euro. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå