Shruggie Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Er det den hvor du får poeng for kreative kills? Lurer på om jeg ikke planla å kjøpe den når jeg hadde nytt grafikkort... <--- Har nytt grafikkort Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hver gang jeg starter Steam for tiden får jeg en venneforespørsel fra en ukjent konto. Jeg ignorerer dem selvsagt. Er det noen andre som opplever dette? Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Kan få tilsynelatende random gruppeinvitasjoner innimellom, men kan ikke huske venneforespørsler fra totalt ukjente.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Frozen Synapse, også kjent som det beste strategispelet i 2011, er på sal i dag. Kjøp! 7 € for to kopiar! Lenke til kommentar
Illus Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Microsoft Flight finnes også på Steam med 30% rabatt på Hawaii bundle. Synest egentlig Flight er for dårlig til å bruke penger på, men kjøpte det likevel fordi jeg liker fly simulatorer Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Steam har Indie Adventure Pack på tilbud nå til 9,99 Euro. Pakken inkluderer Gemini Rue, Jolly Rover, Lume, Machinarium og The Tiny Bang Story. Vil si det er en meget god deal for de som liker den type spill. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Nuclear Dawn for 6 Euro i dag! Laster ned nå. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Bruker steam å ha noe vårsalg? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Nei, Steam har ikke tradisjon for å ha noe vårsalg. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Thank god for that... To salg årlig tømmer allerede lommeboka mi, trenger ikke et tredje. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Kanskje like greit. Med en vår som inneholder: Risen, Orcs must die, Guild wars 2, War of the roses og diablo 3, så trenger jeg strengt tatt ikke noe. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Samme her, med unntak av Risen, Orcs must die, Guild Wars 2 og War of the Roses Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Har siste eksamen 14. Mai, noe som passer ekstremt godt til release av Diablo 3. Mulig det blir et par timer om dagen med spilling da Ellers får man Nexuiz på pre-order tilbud nå. 10% off fra 9.99€ (8.99€ da for de som ikke gidder å tenke ). Litt kjipt at de slipper det ut så mye senere på PC en de gjorde på konsoll. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Det fantastiske iOS-spillet Superbrothers: Sword & Sworcery EP er ute på Steam nå til 4,49 Euro. Får også med soundtracket. Det var nok til at jeg kjøpte det, selv om jeg har det på iPad. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Batman: Arkham City til 13,99€ og Batman bundle til 28,99€ på steam akkurat nå, Arkham City fristet ganske så mye... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Følger hele spillet med da? Var det ikke snakk om en DLC for å spille catwoman? FÅr se hva det blir til, måten PC-plattformen har blitt behandlet mtp Arkham Coty frister ikke akkurat til kjøp. AtW Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Så lenge du kjøper spelet nytt får du med Catwoman-greia, altså er det vanskeleg å unngå på PC. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Var tilbud på Port Royale 3, og vurderte sterkt å kjøpe det. Allikevel droppet jeg det, ettersom jeg var for usikker på spillet. Noen tanker rundt spillets kvalitet? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Lenge siden det har vært noen bra tilbud nå føler jeg.....lommeboka mi er glad, men ikke jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå