Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fortsatt tilbud på The Wonderful End of the World (75% rabatt), og jeg har en kupong som gir ytterligere 50% rabatt på dette - slik at total pris blir €1,24.

Den er up for grabs om noen skulle ha nytte av den, da jeg ikke kommer til å kjøpe dette spillet uansett =D

Ellers har jeg også 50% rabatt på Lightfish, 33% rabatt på A Game of Thrones og 25%, 33% x 4 og 50% rabatt på Valve-spill - om det skulle være noen som trenger dét.

Lenke til kommentar

Det er fortsatt tilbud på The Wonderful End of the World (75% rabatt), og jeg har en kupong som gir ytterligere 50% rabatt på dette - slik at total pris blir €1,24.

Den er up for grabs om noen skulle ha nytte av den, da jeg ikke kommer til å kjøpe dette spillet uansett =D

Ellers har jeg også 50% rabatt på Lightfish, 33% rabatt på A Game of Thrones og 25%, 33% x 4 og 50% rabatt på Valve-spill - om det skulle være noen som trenger dét.

salg på salg (altså kupong + salg) går vell ikke, da kunne folk bare ha abusa 100 % ere, eller kanskje det hadde blitt mer enn 100 % (og såvidt som jge vet så gir ikke steam pengene tilbake :p )

Lenke til kommentar

Var fristet av Dawn Of War Platinum (selv om det bare er 2 av 3 exp) til 3,39€, men det er vel GFWL om jeg ikke husker feil så da blir det ikke noe av det...

Kutta de ikke ut det på Retribution? DoW 1 spillene har det hvertfall ikke. Tror bare det er DoW2+Chaos Rising, altså ikke DoW2 Retribution.

Lenke til kommentar

Kutta de ikke ut det på Retribution? DoW 1 spillene har det hvertfall ikke. Tror bare det er DoW2+Chaos Rising, altså ikke DoW2 Retribution.

Ah, jeg ser du har rett. Ikke GFWL på DoW1, så jeg må ha blandet dem sammen. Får vurdere den igjen da i løpet av de neste 5.5 timene. :p

(Trekker ned at de ikke har med Soulstorm da [er jo av Titan Quest folka, så kunne vært interessant]. Riktignok er det tilbud på den separat også.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...