dredg Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Har prøvd å holde meg i skinnet men det har blitt ett par spill her i gården også på desember salgget: - Mass Effect 2 - Blur - From Dust - Dirt 3 - Rage - Magic: The Gathering Bundle - MW3 - Orcs Must Die - Machinarium - Solar 2 - Hearts of Iron 3 Bundle - Atom Zombie Smasher - Sanctum - Demolition Inc - Runespell - Rochard - Avadon - Sequence - C&C 3 Tiberium Wars Og nå sitter jeg og kjemper med meg selv om det skal kjøpes inn Skyrim, Dead Island og L.A Noire. Men jeg har jo ikke tid til å spille disse allikevel. Hater steam salg.... :!: Endret 1. januar 2012 av dredg 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 har vel brukt litt for mange penger der de siste ukene... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Ble ikke så veldig mye i år, og i fjor for den saks skyld. Men i dag slo jeg til og kjøpte meg LA Noire og TW: Shogun 2. Brukt så lite på dette salget, så hvorfor ikke. Regner de som to sikre kjøp til gode priser. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg tenkte det samme. Hvertfall angående L.A. Noire. Jeg ser at flere steder kårer det til årets skuffelse o.l., men det er jo utelukkende fordi forventningene var så høye. Selv om spillet kanskje ikke er perfekt, antar jeg at en pris på drøyt 100,- kr lett kan forsvares. =) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg koste meg enormt på xbox vaffal. Helt til xboxen gikk til helvete og jeg mista savegamet mitt... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg tenkte det samme. Hvertfall angående L.A. Noire. Jeg ser at flere steder kårer det til årets skuffelse o.l., men det er jo utelukkende fordi forventningene var så høye. Selv om spillet kanskje ikke er perfekt, antar jeg at en pris på drøyt 100,- kr lett kan forsvares. =) Er det værste konsoll porten jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Dette salget endte med: Bastion Bioshock Bioshock 2 BIT.TRIP BEAT The Binding of Isaac Dungeon Defenders Dungeons of Dredmor F.E.A.R. 3 Hard Reset Psychonauts Recettear: An Item Shop's Tale Rome: Total War Gold Edition + Alexander Sequence Serious Sam HD: The First Encounter Serious Sam HD: The Second Encounter Singularity Solar 2 Star Wars: Empire at War Gold Pack Star Wars: Knights of the Old Republic Total War: Shogun 2 Xotix Også vant jeg Rage. Endret 2. januar 2012 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg tenkte det samme. Hvertfall angående L.A. Noire. Jeg ser at flere steder kårer det til årets skuffelse o.l., men det er jo utelukkende fordi forventningene var så høye. Selv om spillet kanskje ikke er perfekt, antar jeg at en pris på drøyt 100,- kr lett kan forsvares. =) Er det værste konsoll porten jeg noen gang har sett. Nå har jeg ikke spilt det enda, men iflg. Metacritic ser det ikke ut til å være såååå dårlig på PC med en rating på 84/100 =P Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Jeg tenkte det samme. Hvertfall angående L.A. Noire. Jeg ser at flere steder kårer det til årets skuffelse o.l., men det er jo utelukkende fordi forventningene var så høye. Selv om spillet kanskje ikke er perfekt, antar jeg at en pris på drøyt 100,- kr lett kan forsvares. =) Er det værste konsoll porten jeg noen gang har sett. Nå har jeg ikke spilt det enda, men iflg. Metacritic ser det ikke ut til å være såååå dårlig på PC med en rating på 84/100 =P Sier ikke at gameplayet er dårlig, men når spillet ser helt likt ut som på konsoll og er forced til 30fps er det litt for dårlig. Selv med en mer enn god nok pc, dropper det noen ganger ned til alt fra 1-10fps i flere sekunder. Endret 2. januar 2012 av Skrujernet Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Dette salget endte med: Bastion Bioshock Bioshock 2 BIT.TRIP BEAT The Binding of Isaac Dungeon Defenders Dungeons of Dredmor F.E.A.R. 3 Hard Reset Psychonauts Recettear: An Item Shop's Tale Rome: Total War Gold Edition + Alexander Sequence Serious Sam HD: The First Encounter Serious Sam HD: The Second Encounter Singularity Solar 2 Star Wars: Empire at War Gold Pack Star Wars: Knights of the Old Republic Total War: Shogun 2 Xotix Også vant jeg Rage. I alfabetisk rekkefølge til-og-med! Fikk selv tak i Men of War: Assault Squad + alt av DLC til en billig penge. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Ble kun dette her: - Demolition, Inc. - Railworks 3: TS2012 + Horseshoe Curve Lenke til kommentar
Illus Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Min "fangst": Portal Portal 2 Skydrift Puzzle Agent Puzzle Agent 2 Burde holde meg buzy en god stund :o) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Ble bare Worms Crazy Golf av kjøp på meg gitt Og så vant jeg The First Templar, da. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Ble Batman: AC, Bastion og Dungeons defender også på meg. Måtte salget ta slutt snart. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Da ble det disse spillene i Steam sine tilbud denne julen: GTA complete pack Dungeon Defenders Borderlands GOTYE Dead Space 1 Dead Space 2 Machinarium Test Drive Unlimited 2 Har nå spilt stort sett bare Borderlands. Utrolig morsomt spill med litt annerledes og kul grafikk Faller lett for fristelser 1 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Kjøpte Batman: Arkham City i siste liten. Spillene ejg har kjøpt enten i adventssalget eller på julesalget på Steam er: Batman: Arkham City Fallout: New Vegas Batman: Arkham Asylum- Game of the Year Edition Fallout 3- Game of the Year Half-Life Half-Life 2 Half-Life 2: Episode 1 Half-Life 2: Episode 2 Homefront Renegade Ops Hard Reset Prototype Limbo Lenke til kommentar
Illus Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Min "fangst": Portal Portal 2 Skydrift Puzzle Agent Puzzle Agent 2 Burde holde meg buzy en god stund :o) Ville bare nevne at for disse 5 spillene med mange timer moro betalte jeg totalt NOK 121,64 Dersom dette hadde vært retail pris på utgivelsedato er jeg tilbøyelig til å tro at piratkopiering hadde vært historie og inntjening for spillselskapene mangedoblet. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Pleier Steam å ha salg i påsken? 1 Lenke til kommentar
laurell Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Det ble bare Skyrim og Batman denne gangen.. har forsatt til gode å spille 60-70% av de spillene jeg kjøpte fra sist romjulssalg Endret 4. januar 2012 av laurell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå