Licht Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Ikke sløs penger på dead island... kjedelig syntes jeg.. Alternativt perspektiv: Sikreste kjøp i år, eller uh, i fjor, om du er ein fan av førstpersons-melee. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Ikke sløs penger på dead island... kjedelig syntes jeg.. Alternativt perspektiv: Sikreste kjøp i år, eller uh, i fjor, om du er ein fan av førstpersons-melee. Jeg er ikke en stor fan av den sjangeren, så da får jeg styre unna :-P Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 DI er greit nok første gangen med en kompis. Men andre gangen med 3 kompiser blir det latterlig enkelt og kjedelig. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Samlet liste for nyttårsalget for min del: Gothicpakken Batman AA Dark Messiah of might and magic + Heroes V Deus Ex: Human Revolution - The Missing Link Fable - The Lost Chapters (Måtte nesten ha det, elsket spillet på xbox) Fate of the world Lara Croft and the Guardian of Light Sid Meier's Civilization V Terraria Spørsmålet nå er bare hvordan jeg skal få tid til alt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Min liste: The longest Journey Dreamfall 6 euro eller noe Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Mine innkjøp: Universe Sandbox (ikkje eitt spel, berre ein fysikksimulator) SpaceChem (jævla bra om ein likar hjernetrim) The Binding Of Isaac Rock of Ages Solar 2 (Bra, smooth gameplay og lett å forstå. Litt kort/enkelt?) Beat Hazard (Geometry Wars:Confusing and Worse DLC) Bastion (Har ikkje fått spelt det enno, men høyrer det er fantastisk) Killing Floor (Gøy zombieshooter, ikkje nokon framgong bortsett frå Perks, alle våpen er midlertidige) Hard Reset (Gammaldags shooter i nyare innpakning, sci-fi setting, overraskande bra for ein bra pris) Fate of the World Railworks 3: TS2012 (CHOO CHOO MUTHAFUCKA) Tropico Trilogy (great gift pile) Endret 1. januar 2012 av svelemoe Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Er virkelig ikke bare bare å få lastet ned spillene, får jo bare horrible hastigheter, hvis jeg får lastet ned. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Prøver igjen... Er det noen som har lyst på far cry 2 ? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg er bekymret... Er endelig blakk etter dette salget, og det er fremdeles en runde med tilbud igjen... Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Ble ikke så mye her denne gangen. Hadde stort sett det interessante fra før av. Endte opp med Dead Space 2 og det første Quake av rene nostalgigrunner. Fant noen mod'er som oppgraderer grafikken seriøst. Edit: Ops, glemte at det var en runde igjen. Endret 1. januar 2012 av Riboflavin' Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Ble ikke så mye her denne gangen. Hadde stort sett det interessante fra før av. Endte opp med Dead Space 2 og det første Quake av rene nostalgigrunner. Fant noen mod'er som oppgraderer grafikken seriøst. Edit: Ops, glemte at det var en runde igjen. Tipper det blir mest repriser i den siste runden, men vi får se. AtW Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Noe som klarer css gift achivmentent? har plukka opp minst 20 pakker, står at jeg har tatt 0 stk... og blir man banna for den achivment unlcokeren? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg har -33 % kupong på Skyrim allerede, og det er vel det spillet jeg har mest lyst på uansett... Så med mindre de slår den tipper jeg at det går greit. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Trenger 2 kull, noen som vill bytte? Har 50% av på valve og Max payne 2 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) På tide med en recap av årets julesalg på Steam (og det første jeg deltar på ever) :-) Jeg har handlet inn; Bastion Dungeon Defenders x 2 Fallout: New Vegas inkl. Old World Blues-DLC Fate of the World Grand Theft Auto IV inkl. Episodes from Liberty City Half-Life 2 inkl Episode One, Episode 2 og Lost Coast Just Cause 2 L.A. Noire Left 4 Dead GOTY Left 4 Dead 2 Magicka x 3 Orcs Must Die! Portal 2 Alle er _selvsagt_ kjøpt til sterkt rabatterte priser, og selv om jeg kjøpte sånn ca 10 spill mer enn planlagt, og brukte hundrevis av kroner mer enn planlagt må jeg si meg ganske godt fornøyd. Jeg ser hvertfall at jeg ikke kommer til å få tid til å starte med verken Diablo III og Mass Effect 3 når de kommer - og jeg har maaaaange hundre timer med mye kos foran meg. Og om det skulle være noen som trenger et spill, noen kuponger eller kull har jeg litt av det også. SPILL COGS KUPONGER -33% på Valve-spill x 4 -25% på Valve-spill x 1 -50% på The Wonderful End of the World -50% på Lightfish -33% på A Game of Thrones KULL 3 stk Er i utgangspunktet interessert i å bytte spillet COGS, mine tre kull og alle kupongene mot et billig-spill - type Dungeon Defenders, Orcs Must Die e.l. (gave til bruttern) Endret 1. januar 2012 av kimaasen Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Ble litt på meg også i desember: Braid Ubisoft Weekend Deal Pack Renegade Ops - Four Pack Dead Horde - Two Pack Bunch Of Heroes 4-Pack Commandos Pack Grand Theft Auto Complete Pack Serious Sam Gold Pack (ROW) Commandos Pack Robin Hood Payday: The Heist Naval Warfare The Best of TiltedMill Section 8: Prejudice - Four Pack R.U.S.E. Orcs Must Die! Orcs Must Die! - Artifacts of Power DLC Orcs Must Die! - Lost Adventures DLC Bastion King Arthur Collection (Sept 2011) Homefront (ROW) Homefront Fire Sale Map Pack Homefront - Express 870 Shotgun DLC Homefront - The Rock Map Pack Dungeon Defenders Dungeon Defenders Halloween Costume Pack Killing Floor Bundle - December 2011 Defense Grid: The Awakening and DLC Dungeon Defenders - Warping Core Challenge Mission Pack DLC Dungeon Defenders - New Heroes DLC Dungeon Defenders Halloween Mission Pack Left 4 Dead 2 - Four Pack Defense Grid: The Awakening and DLC King's Bounty: Platinum Monkey Island Complete Pack Demigod 4-Pack Magicka Complete Pack (Nov 2011) Total War: Shogun 2 Total War: SHOGUN 2 - Ikko Ikki Clan DLC Total War: SHOGUN 2 - Sengoku Jidai DLC Total War: SHOGUN 2 - Rise of the Samurai DLC Total War: Shogun 2 - Limited Edition DLC (Hattori Clan) Total War: Shogun 2 - Blood Pack DLC Tropico 4 Tropico 4 DLC Junta Winter Sale 2011: Strategy First Pack Tropico 4 - Plantador DLC Command and Conquer: Red Alert 3 Command and Conquer: Red Alert 3 - Uprising Neverwinter Nights 2: Platinum Command and Conquer: Kane's Wrath Command and Conquer 4: Tiberium Twilight Command and Conquer: Tiberium Wars Mount & Blade: Complete Winter Sale 2011: Codemasters Pack Winter Sale 2011: Focus Pack Nation Red Torchlight Aliens vs Predator E.Y.E.: Divine Cybermancy - Four Pack Winter Sale 2011: Telltale Pack Alien Breed Trilogy Prototype Risen Hard Reset (RoW) Wings of Prey Wings of the Luftwaffe Jamestown Deluxe Pack Skyrim Tom Clancy Pack Winter Sale 2011: 1C Complete Pack Warhammer 40,000: Dawn of War II - Complete Pack Stronghold 3 Cities in Motion Complete Gothic Complete Pack 2011 Tror det var det jeg kjøpte i desember, mulig noe mer, gikk bare kjapt igjenom steam mailene. Hvis noe kommer flere ganger er det fordi jeg har kjøpt som gaver 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Og jeg synes _jeg_ hadde kjøpt mye Hvordan i all verden skal du få spilt alt det der? Ser du har Skyrim i listen der - det brukte jeg 75 timer på - og det var bare på en character Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Er orcs must die ( nesten 3 euro ) og Ankh ,2,3 verdt det ? ankh koster bre 3 euro for hele pakken s Endret 1. januar 2012 av Stalthy Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Orcs must die er vanvittig morsomt. Spilte det istedenfor BF3 en stund. Problemet er at det er ganske kort og kun single player. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 hva med ankh ? høres ut som om de hadden noen morsomme replikker på spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå