Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Fordi da er jo moroa borte :p For meg personlig gjør det ikke en dritt, men er jo ikke noe gøy å jukse til seg achievements.... En ting er å unlocke bugga achievements som har glitchet :p

blir man ikke tatt for og jukse til seg achievements?

Tatt på hvilken måte?

AtW

altså, straffet av Steam/Valve?

Hvorfor skal de straffe deg for å jukse i SP på ett spill? De har da faen ingenting med hvordan folk liker å spille SP.

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja...kan vel kanskje få VAC-ban...men det gjelder jo bare noen spill :p

Joda selvfølgelig skal folk få lov til å jukse så mye de vil, det legger jeg emg ikke opp i. Jeg bruker i hvert fall kun programmet for å unlocke achievements som er glitchet/bugga ;)

@Dore123m: Tror ikke man kan bli tatt for det egentlig.

Lenke til kommentar

Fordi da er jo moroa borte :p For meg personlig gjør det ikke en dritt, men er jo ikke noe gøy å jukse til seg achievements.... En ting er å unlocke bugga achievements som har glitchet :p

blir man ikke tatt for og jukse til seg achievements?

Tatt på hvilken måte?

AtW

altså, straffet av Steam/Valve?

Hvorfor skal de straffe deg for å jukse i SP på ett spill? De har da faen ingenting med hvordan folk liker å spille SP.

AtW

jeg tenkte litt på denne jule/nyttårs konkuransen Steam holder på med, der man får Kull/presang osv for og fullføre akkurat achievements.

Lenke til kommentar

jeg tenkte litt på denne jule/nyttårs konkuransen Steam holder på med, der man får Kull/presang osv for og fullføre akkurat achievements.

De velger jo selv å ta med SP-ting i konkurransen sin, om de ikke liker det, så får de bare ikke ta med achivments i premiene om folk har jukset seg til de.

AtW

Lenke til kommentar

Tenkte på det samme. I teorien vil vel det si at man kan unlocked alle Great Gift Pile-achievements uten å eie spillet? Høres risky ut, men kan godt hende jeg registrerer en konto på datteren min, kjøper noe uberbillig og ser om jeg vinner noe :-P

Vil nødig miste min egen konto som jeg akkurat har fylt opp med spill :-)

Lenke til kommentar

De velger jo selv å ta med SP-ting i konkurransen sin, om de ikke liker det, så får de bare ikke ta med achivments i premiene om folk har jukset seg til de.

AtW

jeg ser at vi to ikke blir enige med det første, så vi setter en strek her.

Lenke til kommentar

Vil tro at de sjekker før de deler ut noen storpremier og en konto som er opprett 31.12 og allerede har alle achievementene kan umulig være gjort på lovlig vis. Skal neppe så veldig mye til å finne ut hvem som har gjort det heller (samme IP, samme etternavn) og dermed banne begge kontoene.

Hvilke av C&C spillene er verdt å få med seg?

Alle

Styr langt unna C&C 4, det er ikke engang verdt diskplassen. Skal du bare ha ett av dem, så gå for Tiberium Wars.

Lenke til kommentar

Man kan ikke unlocke achievements med det programmet på spill man ikke eier.

Man kan unlocke MP achievements også, ikke bare SP.

Greit nok, men achivments affiserer ikke motstanderen, derfor er det ikke juks, man tilrøver seg ingen kunstig fordeler i spillet eller bryter spillets regler.

AtW

Lenke til kommentar

Takk Gud for at salget straks er over!

Kjøpte inn L.A. Noire Complete Edition, samt to kopier til av Magicka (gaver til bruttern og søstern).

Atpåtil frister det drøyt mye med Dead Island også, samt flere andre av dealene - men nå er det nok.

For halvannen mnd siden hadde jeg ingen spill på den nye Steam-kontoen min, men nå er jeg oppe i alt for mange titler.

Men jeg har nå hvertfall spart penger, og det føles veldig godt å faktisk ha betalt for spillene =)

Lenke til kommentar

Takk Gud for at salget straks er over!

Kjøpte inn L.A. Noire Complete Edition, samt to kopier til av Magicka (gaver til bruttern og søstern).

Atpåtil frister det drøyt mye med Dead Island også, samt flere andre av dealene - men nå er det nok.

For halvannen mnd siden hadde jeg ingen spill på den nye Steam-kontoen min, men nå er jeg oppe i alt for mange titler.

Men jeg har nå hvertfall spart penger, og det føles veldig godt å faktisk ha betalt for spillene =)

Ikke sløs penger på dead island... kjedelig syntes jeg..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...