kaaasen Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Kjøpte Fallout: Vegas pluss Old World Blues-DLC'en, og GTA IV Complete. Mye spill for skarve 125 kr. Vurderer også Civilization V, men jeg har for mye spill nå... I dag var en god dag. Tre av spillene jeg ønsket meg på tilbud på en dag :-) edit: kjøpte visst Left 4 Dead GOTY og Left 4 Dead 2 også :-P Endret 30. desember 2011 av kimaasen Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Noen som vil bytte The Witcher EE mot noe annet? Har spillet fra før av i fysisk format. Lenke til kommentar
shakey Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Hei jeg har ikke trada noe enda. Noen som vil bytte kull mot kull? "Go to your Friends List and make a trade!" Jeg har ikke noe spennende, bare få bytta noe pm Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Noen som vil bytte The Witcher EE mot noe annet? Har spillet fra før av i fysisk format. 1 hva står "ee" for? 2. godtar du kuponger? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Hvilke av C&C spillene er verdt å få med seg? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 1 hva står "ee" for? Enhanced Edition Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Hvis det er noen som skulle være interessert i følgende rabattkuponger bytter jeg gjerne én kupong mot et kull. -33% rabatt på Valve-spill (denne har jeg to av) -50% rabatt på A Game of Thrones -50% rabatt på The Wonderful End of the World Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Hvilke av C&C spillene er verdt å få med seg? Alle Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Er vel å ta litt hardt i. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Noen som vil bytte The Witcher EE mot noe annet? Har spillet fra før av i fysisk format. 1 hva står "ee" for? 2. godtar du kuponger? Enhanced Edition. Så lenge det ikke er snakk om noe fra valve så går alt bra, gjerne en kullbit. For spillet har jeg fra før av og mener at det er noe alle som setter pris på en god historie burde spille. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Noen som vil bytte The Witcher EE mot noe annet? Har spillet fra før av i fysisk format. 1 hva står "ee" for? 2. godtar du kuponger? Enhanced Edition. Så lenge det ikke er snakk om noe fra valve så går alt bra, gjerne en kullbit. For spillet har jeg fra før av og mener at det er noe alle som setter pris på en god historie burde spille. Har 33% rabatt på Valve spill og 33% rabatt på Konami om du har lyst på. http://www.steamcommunity.com/id/aneasyguy Profilen: lostfantomena Endret 31. desember 2011 av fantomena Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Noen som vil bytte The Witcher EE mot noe annet? Har spillet fra før av i fysisk format. 1 hva står "ee" for? 2. godtar du kuponger? Enhanced Edition. Så lenge det ikke er snakk om noe fra valve så går alt bra, gjerne en kullbit. For spillet har jeg fra før av og mener at det er noe alle som setter pris på en god historie burde spille. Har 33% rabatt på Valve spill og 33% rabatt på Konami om du har lyst på. http://www.steamcommunity.com/id/aneasyguy Profilen: lostfantomena Må bare beklage, du var dessverre 2 minutter for sen. Men frykt ikke, gog.com har det til 6$ om du mangler god underholdning. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Dersom noen opplever at noen achievements ikke unlocker når de skal (skjedde med meg på Flight Control HD) kan dere bruke Steam Achievement Manager for å unlocke de. Men vær så snill å ikke juks ved å ticke alle achievements på alle spill Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Men vær så snill å ikke juks ved å ticke alle achievements på alle spill Hvorfor ikke? AtW Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Fordi da er jo moroa borte For meg personlig gjør det ikke en dritt, men er jo ikke noe gøy å jukse til seg achievements.... En ting er å unlocke bugga achievements som har glitchet Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) omfg! Den meat boy achievementen er helvettes klin umulig. edit: Meat bot, ikke meth boy Endret 31. desember 2011 av Skrujernet Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Fordi da er jo moroa borte For meg personlig gjør det ikke en dritt, men er jo ikke noe gøy å jukse til seg achievements.... En ting er å unlocke bugga achievements som har glitchet Noen har sikkert glede av å jukse til seg achievments andre ikke, jeg lar det være opp til den enkelte hva de ønsker å gjøre AtW Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Fordi da er jo moroa borte For meg personlig gjør det ikke en dritt, men er jo ikke noe gøy å jukse til seg achievements.... En ting er å unlocke bugga achievements som har glitchet blir man ikke tatt for og jukse til seg achievements? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Fordi da er jo moroa borte For meg personlig gjør det ikke en dritt, men er jo ikke noe gøy å jukse til seg achievements.... En ting er å unlocke bugga achievements som har glitchet blir man ikke tatt for og jukse til seg achievements? Tatt på hvilken måte? AtW Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Fordi da er jo moroa borte For meg personlig gjør det ikke en dritt, men er jo ikke noe gøy å jukse til seg achievements.... En ting er å unlocke bugga achievements som har glitchet blir man ikke tatt for og jukse til seg achievements? Tatt på hvilken måte? AtW altså, straffet av Steam/Valve? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå