Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Har bare -25% på et Valve-spill og -50% på Uplink.

 

Men, altså, kom hjem fra ferie nå, noen som vil bytte en av de mot en kullbit eller hva som helst? Har lyst på den trade-achievementen.

Jada, trenger den jeg også. Men har kun -25% CityInteractive?

 

Det går greit det, har ikke tenkt å bruke noen av dem uansett. Steam-ID: kattlauv, bare å legge meg til, så kan vi fikse det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jeg den eneste som ikke bruker Steam her, selvom jeg er en ganske ivrig gamer?

I Steam-tråden? Jeg vil tro det.

 

Har sansen for den enkle og praktiske vennelisten man har, mye lettere å koble opp mot venner og steam-overlay er kjekt for å kunne fyre opp nettleser underveis i spillet uten å forlate det, bruker det ofte f.eks. i Skyrim for å lese meg opp på spells.

Endret av Artorp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hvordan i ****** dette kullgreiene funker? Og trading, what dat is?

Kull er en av premiene (sammen med spill, kuponger osv)man kan få for å gjøre disse "oppdragene" hver dag.

 

Hvis du har 7 kull kan du bytte de mot en random premie, eller spare de til hovedtrekningen hvor 1 kull = 1 lodd.

Lenke til kommentar

Jeg ender alltid opp med å kjøpe haugevis med spill jeg aldri spiller, fordi 1) de er billige og 2) det er fint med mange spill.

 

:no:

 

Samme her, og når man snakker om akkurat det, er Left 4 Dead verdt pengene om man allerede har L4D2?

 

Synest karta er betre og karakterane artigare, men mekanikken er litt mindre raffinert. Men no har jo L4D2 fått både No Mercy og dei der Crossing-karta, så skilnaden er ikkje allverda. Skulle heller kjøpt Killing Floor då det var på tilbod!

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hvordan i ****** dette kullgreiene funker? Og trading, what dat is?

Kull er en av premiene (sammen med spill, kuponger osv)man kan få for å gjøre disse "oppdragene" hver dag.

 

Hvis du har 7 kull kan du bytte de mot en random premie, eller spare de til hovedtrekningen hvor 1 kull = 1 lodd.

 

Aha, og hvordan får man så disse kullene idag, da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...