Muggkaare Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Har bare -25% på et Valve-spill og -50% på Uplink. Men, altså, kom hjem fra ferie nå, noen som vil bytte en av de mot en kullbit eller hva som helst? Har lyst på den trade-achievementen. Jada, trenger den jeg også. Men har kun -25% CityInteractive? Det går greit det, har ikke tenkt å bruke noen av dem uansett. Steam-ID: kattlauv, bare å legge meg til, så kan vi fikse det. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Den er god. La deg nettopp til. Kjøpte BF2 Complete Collection til 10 EUR også, så nå blir det Project Reality gaming Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Kjøpte nettopp hele Valve pakka Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Fikk tradet med Senyor de la guerra nå for å få trade-achievementen, og fikk jaggu meg Rage. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Fikk tradet med Senyor de la guerra nå for å få trade-achievementen, og fikk jaggu meg Rage. Ffffuuuuu- Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Er jeg den eneste som ikke bruker Steam her, selvom jeg er en ganske ivrig gamer? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Snakker om griseflaks! Gratulerer! Skal selv bytte Dungeon Defenders mot Left 4 Dead 2 når jeg kommer hjem i morgen, pluss levere inn mine første syv kull. Det er jo lov til å håpe på noe sexy igjen. Ellers skal jeg vel også legge pengene på bordet for Left 4 Dead nr 1. Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Er jeg den eneste som ikke bruker Steam her, selvom jeg er en ganske ivrig gamer? I Steam-tråden? Jeg vil tro det. Har sansen for den enkle og praktiske vennelisten man har, mye lettere å koble opp mot venner og steam-overlay er kjekt for å kunne fyre opp nettleser underveis i spillet uten å forlate det, bruker det ofte f.eks. i Skyrim for å lese meg opp på spells. Endret 29. desember 2011 av Artorp 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Jeg ender alltid opp med å kjøpe haugevis med spill jeg aldri spiller, fordi 1) de er billige og 2) det er fint med mange spill. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Jeg ender alltid opp med å kjøpe haugevis med spill jeg aldri spiller, fordi 1) de er billige og 2) det er fint med mange spill. Du er ikke alene 1 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Kan noen forklare meg hvordan i ****** dette kullgreiene funker? Og trading, what dat is? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Jeg ender alltid opp med å kjøpe haugevis med spill jeg aldri spiller, fordi 1) de er billige og 2) det er fint med mange spill. Samme her, og når man snakker om akkurat det, er Left 4 Dead verdt pengene om man allerede har L4D2? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Kan noen forklare meg hvordan i ****** dette kullgreiene funker? Og trading, what dat is? Kull er en av premiene (sammen med spill, kuponger osv)man kan få for å gjøre disse "oppdragene" hver dag. Hvis du har 7 kull kan du bytte de mot en random premie, eller spare de til hovedtrekningen hvor 1 kull = 1 lodd. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Jeg ender alltid opp med å kjøpe haugevis med spill jeg aldri spiller, fordi 1) de er billige og 2) det er fint med mange spill. Samme her, og når man snakker om akkurat det, er Left 4 Dead verdt pengene om man allerede har L4D2? Synest karta er betre og karakterane artigare, men mekanikken er litt mindre raffinert. Men no har jo L4D2 fått både No Mercy og dei der Crossing-karta, så skilnaden er ikkje allverda. Skulle heller kjøpt Killing Floor då det var på tilbod! Endret 29. desember 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Kan noen forklare meg hvordan i ****** dette kullgreiene funker? Og trading, what dat is? Kull er en av premiene (sammen med spill, kuponger osv)man kan få for å gjøre disse "oppdragene" hver dag. Hvis du har 7 kull kan du bytte de mot en random premie, eller spare de til hovedtrekningen hvor 1 kull = 1 lodd. Aha, og hvordan får man så disse kullene idag, da? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 De havner i inventory under Community-fanen. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Binding of Isaac er det alle burde kjøpe i dag. Sykt sykt spill.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Kan sjå det som ein kommentar om ekstrem verdikonservatisme, full av figurativt grums i ein figurativ kjeller - eller som om to gale menneske med ein greie for roguelikes og abort har fått frie taumar. Uansett noko ein burde få med seg for skarve halvannen euro. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Skulle heller kjøpt Killing Floor då det var på tilbod! Killing Floor har jeg kjøpt tidligere, lurer på om det var sist jul. Får se om jeg slenger med L4D uansett, er ikke akkurat dyrt. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Ok, nå har jeg skaffa 7 kull, trykker omform og forventer et spill - men ingenting skjer? Fikk jeg en jævla kupong for 50% avslag på WORMS?!?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå