svelemoe Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Eg satt oppe til 05.00 i dag og spelte KF, ganske gøy. Hadde zombie-dag i går, såg 28 days/weeks later og spelte killing floor Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Blei Bulletstorm på meg, satser på ein grei og litt artig singelplayeropplevelse. Endret 27. desember 2011 av Ed Hunter Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Ble litt idag også FarCry 2.49 EUR Anomaly: Warzone Earth 2.49 EUR Beat Hazard Complete 2.49 EUR Sonic Generations 10.19 EUR Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Ble Gothic-pakken på meg, alltid lurt å ha et par RPGer i tilfelle jeg kjeder meg. Hadde riktignok Gothic 2 fra før av men. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Lite interessant i dag. Skjønner ikke hvorfor de bruker opp en plass og gidder å legge ut Black Ops på et såkalt salg, da prisen fortsatt er latterlig høy. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Mange som har hoppet over Black Ops, kjøpte MW3 i desember, er ferdig nå og leter etter noe å spille? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Er ikke 30 Euro litt vel stivt for et spill som kom ut for over ett år siden? Er vel cirka samme pris jeg ga for fysisk versjon av BF3 Limited Edition. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Du får det nok billigere andre steder, men det er jo lov for Steam å prøve seg Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Sitter fortsatt å håper på at trine 2 skal komme på slag før jeg stikker nedover til hybelen og spillemaskinen. For kjøp det blir det uansett. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Er ikke 30 Euro litt vel stivt for et spill som kom ut for over ett år siden? Er vel cirka samme pris jeg ga for fysisk versjon av BF3 Limited Edition. Jo, det er jævlig stivt, tar jo gjerne bare en måned eller to før man får topptitler til under 200 kr AtW 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Kjøpte nettopp: Rock of Ages Bastion Beat Hazard Solar 2 Er Cities in Motion verdt 5 euro? Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Du har allerede kjøpt 4 spill, hvorav du aldri kommer til å installere 3 av dem. Gi fem euro til Frelsesarmeen istedenfor! Har fått 70 på Metacritic, noe som ikke er så ille http://www.metacritic.com/game/pc/cities-in-motion Do what you wanna do Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Du har allerede kjøpt 4 spill, hvorav du aldri kommer til å installere 3 av dem. Gi fem euro til Frelsesarmeen istedenfor! Bullshit. 3 av 4 er allereie innstallert, og Bastion blir nedlasta no. Dessutan har eg pengane i min steam wallet. Har også allereie donert ved å kjøpe alle Humble Bundle. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Nå er jo CoD- spilla kunstig høyt priset i veldig lang tid. Men selv BlOps er mulig å få for godt under 200,- Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Vet ikke om dette er et passende sted å poste dette, men har en ekstra Valve Complete Pack som jeg gjerne skulle ha bytta bort, vet ikke helt hva som er det riktige å be om for en slik pakke men det eneste spillet jeg har noe særlig lyst på for tiden er Skyrim. Legg meg til på Steam (SteamID: hansrodtang ) og kom med et tilbud! Har også Dota 2-invitasjoner å bytte bort. Endret 28. desember 2011 av Rabbid Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Vet ikke om dette er et passende sted å poste dette, men har en ekstra Valve Complete Pack som jeg gjerne skulle ha bytta bort, vet ikke helt hva som er det riktige å be om for en slik pakke men det eneste spillet jeg har noe særlig lyst på for tiden er Skyrim. Legg meg til på Steam (SteamID: hansrodtang ) og kom med et tilbud! Har også Dota 2-invitasjoner å bytte bort. Kunne gjerne ha hatt Valve Comnplete Pack eller DotA 2 invitasjon. Men tviler på at du vil ha rabattkuponger. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Warhammer 40,000: Dawn of War II - Complete Pack Stronghold 3 Cities in Motion Complete Gothic Complete Pack 2011 Ble litt til igår, bør stoppe nå, kjøpt alt for mye i desember, steamvalue har gått fra 1500USD til 5200USD. Gått noen penger, er bare synd jeg ikke kommer til å spille så mye av de. Men stronhold 3 skal jeg iallefall spille Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Ble litt til igår, bør stoppe nå, kjøpt alt for mye i desember, steamvalue har gått fra 1500USD til 5200USD. Hvor kan en sjekke det? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 http://www.steamcalculator.com/ Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 http://www.steamcalculator.com/id/Rudde Fack! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå