Skrujernet Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Faen så kjedelig from dust var. Bortkastet 8 euro. Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) From dust er forferdelig. Konseptet i seg selv er kult, men du ender opp med å bruke hundre år på å finne små lommer med sand som du så bruker hundre år på å flytte rundt ved å bruke klønete kontroller, og "that's pretty much it" Endret 24. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Er det mulig å be om refund fra steam selv om man har startet spillet? Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Du kan jo prøve, men jeg tviler -veldig- sterkt på at de en gang gidder å svare deg Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Jaja, sendte support ticket uansett. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Det er kun i utrolige spesielle tilfeller steam gir deg refund. De er ganske ekstreme på slikt. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Avadon er et stilig billig old style rpg. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Da var TDU 2 og Borderlands GOTYE kjøpt! Noen andre gode spill jeg må få med meg nå som det er tilbud? Noen spill ala Age of Empires? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Hard Reset til 4,49 euro ble kjøpt idag. Ellers har jeg det meste interessante fra før av det som er på tilbud. Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Risen, Prototype og Borderlands er så definitivt verdt å røske med seg. Prototype ville jeg vært litt forsiktig med å anbefale for fullpris, men for 4 euro så er det så latterlig mye morro for penga. Do eet Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Har kjøpt. Prototype, 4.99£, Steam. Renegade Ops, 4.49£ Steam. Hard Reset, 4.49$, Steam. Skriver det slik fordi jeg skal kopiere det inn i "hva har du kjøpt" tråden. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Litt irriterende at jeg kjøpte hard reset før i dag. Men vurder å kjøpe det til meg selv hvis det er bra. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Hmm, litt usikker på company of heroes, har spillt den første, den var ganske bra. Hvordan er de andre i serien? (Singleplayer) AtW Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Den andre var temmelig lik eneren, men den siste var bedre igjen. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 audiosurf er å anbefale hvis du ikke har spilt det allerede Må innrømme jeg synes audio surf var litt skuffende, ganske ensformig gameplay. AtW Jeg er helt enig. Det er leenge siden jeg spilte det, men jeg husker at det stort sett var kjedelig med den meste lokale musikken min. --- Ellers er Hard Reset er artig og verdt å få med seg. Ikke noe GOTY, men pent, retro, og god følelse på kontrollerne. Kan tidvis bli smått ensformig, men absolutt et av de bedre av årets FPS som jeg har spilt. Jeg plukka forøvrig opp EYE igår. Gleder meg til å teste det ut. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 noen andre som har hatt litt juleshopping? Jeg hadde vel 1800 i spill når jeg begynte, har vel tippa 5000 tror jeg nå. Mye kjekt å ha, men jeg spiller sjeldent spill, min måte å rettferdiggjøre det på er at "en gang i fremtiden" vil jeg gjerne spille litt. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Har ikke blitt noe til meg selv ennå. Ingenting som har fenget meg hittil, og det som har virket greit eier jeg allerede. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 He he. Vel gått litt beserk med pakketilbudene http://www.steamcalculator.com/id/Allfather Kjekt å ha , kanskje man vil spille litt i fremtiden. Blir ikke noe mer. Meg tror jeg, men må innrømme at Anno ser artig ut , blir vel over nyttår. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Eg har kjøpt Hard Reset (veldig bra, verdt pengane), TS2012 (lol), og Fate of the World (såg interessant ut, og må jo ha chieves til the great gift pile.) Har hittil vunne -50% på Dungeons of Dredmor, -50% på AC:Brotherhood og Tropico Trilogy Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Fate of The World er faktisk ganske morosamt, sjølv om du kjem til å sende verda lukt åt skogen ein del gongar før ting byrjar sjå fornuftige ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå