oOF Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Jeg oppdaget i forleden at jeg har noen kroner på en Clickandbuy-konto jeg har, så de siste dagene har jeg kjøpt Batman: Arkham City, Rock of Ages, Hearts of Iron III og Dungeons of Dredmor. /For å ta ut pengene, må man ha minimum 1000 kroner på Clickandbuy... / Tulleopplegg så jeg skal bruke det jeg kan og la den kontoen råtne i hælvete etter det. Endret 21. desember 2011 av oOF Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Synd du ikke får kjøpt halve kinobilletter da Spillet er faktisk såpass dårlig at det er bedre å gå til den lokale kinoen, betale for en halv billett og så gå hjem igjen. Da drar jeg heller innom den lokale bruktbutikken og kjøper meg bøker til 10 kr stykket Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Eneste som frister i dag er Warhammer: Space Marine, men når jeg kan få det fra g2play.net til hundrelappen, så tror jeg jeg står over. Må si julesalget har vært overraskende vennlig mot lommeboka så langt i år. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Frå eit akademisk synspunkt er kanskje DNF litt interessant, men det vert neppe kjøp før det er på sal for under 2,5 euro. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg er litt smågjerrig selv. Har ikke planer om å kjøpe mange spill, og hvertfall ikke mange spill til mindre enn 75% rabatt. Hittil har jeg kjøpt Just Cause 2, HL2 inkl Lost Coast og EP. 1 og EP. 2. Håper på noen tilbud med litt mer schwung om en time, selv om det (heldigvis) ikke har kostet så mye hittil :-) Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 noen som har spilt alien breed, ser jeg kan få alle spilla for 5,25 euro. Tror jeg blander sammen alien breed, med noe annet som var bygd på source motoren, som er/var gratis. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Ingen kjøp her foreløpig. Har rett og slett allerede en haug med spill jeg ikke har spilt ennå, så når det dukker opp noe interessant føler jeg bare for å vente og se om det ikke blir enda billigere om noen måneder. Fullpris-spill skal ha ganske heftig rabatt for at jeg vurderer dem uansett, ihvertfall nå for tida. Mulig det blir Flatout:UC før salget er omme. Lenke til kommentar
utvikling Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 1 min til neste tilbud, vi venter i stillhet. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 noen som har spilt alien breed, ser jeg kan få alle spilla for 5,25 euro. Tror jeg blander sammen alien breed, med noe annet som var bygd på source motoren, som er/var gratis. Alien Swarm er gratis. Alien Breed spilla var en gedigen skuffelse, og var ikke i nærheten av de gamle gode alien breed spilla til amiga Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 audiosurf er å anbefale hvis du ikke har spilt det allerede Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 I dag er Frozen Synapse og EYE obligatoriske for alle som ikkje har dei. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) 150 KB/s fra steam, wo-fucking-ho! Eller de bare bestemte seg for å stoppe hele nedlastningen Endret 23. desember 2011 av Rudde93 Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Ble E.V.E på meg + Saints Row 3 for 17euro på green gaming Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 audiosurf er å anbefale hvis du ikke har spilt det allerede Må innrømme jeg synes audio surf var litt skuffende, ganske ensformig gameplay. AtW Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 I dag er Frozen Synapse og EYE obligatoriske for alle som ikkje har dei. Stoler på deg nå 1 Lenke til kommentar
Stonebridge Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 steam er teit mot meg i dag, får bare opp denne meldingen når jeg skal betale via paypal: There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance. noen andre som opplever det samme? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Får vell ta å bestille Eye neste gang jeg gidder å boote windows da. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Håper det kommer noen _skikkelig_ gode tilbud i dag, type 90% rabatt. Jeg klager ikke på tilbudene som gjelder nå, men rent personlig fant jeg ingen spill jeg ønsket meg, og da hjelper det lite at de klinker til med knalltilbud Endret 24. desember 2011 av kimaasen Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Kjøpte meg Railworks 3: Train Simulator 2012 Deluxe - 3,49€! Billig Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Tipper Skyrim venter til i morgen, det er jo "julaften" for amerikanerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå