internet wizard Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 vilke spill er verd og ta en nermere titt på nå som det er salg? jeg lurer på og kjøpe rainbow six siden det er tilbud på den serien. men jeg vet ikke om rainbow six serien er noe bra.. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 vilke spill er verd og ta en nermere titt på nå som det er salg? jeg lurer på og kjøpe rainbow six siden det er tilbud på den serien. men jeg vet ikke om rainbow six serien er noe bra.. Den er bra. Stol på meg. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Kommer an på hvilket spill det er. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Skjønner ikke hva dere gjør som klarer å handle... Klienten er helt håpløs og nettsida deres er nede... :S Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Er Singularity verdt å få med seg? Lenke til kommentar
Stonebridge Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Skjønner ikke hva dere gjør som klarer å handle... Klienten er helt håpløs og nettsida deres er nede... :S jeg får heller ikke til å shoppe verken på steam klienten eller på steampowered.com har prøvd å kjøpe metro 2033 i 2 timer snart xD Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Er Singularity verdt å få med seg? Det syntes jeg abosultt. En av de mer interessante skyterne jeg har spilt i år. Ikke BARE rett frem run and gun military macho bull. Hvis den er på salg skal jeg plukke den opp til PC. Har spilt det nesten ferdig på 360. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Singularity synes jeg var kjedelig. Kjipe cutscenes, kom meg aldri forbi den kjipe starten. Et skytespill med dårlig "feeling". En slags First Price Call of Duty aktig kontroll. Et spill å anbefale i den sjangeren er Timeshift. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Singularity synes jeg var kjedelig. Kjipe cutscenes, kom meg aldri forbi den kjipe starten. Dette tilsier at ditt råd ikke burde følges. Ja, spillet var litt tregt i starten, men det tok seg opp raskt. Jeg koste meg gjennom det, da det førte med seg et morsomt nytt element som gjorde opplevelsen interessant og fornøyelig på et annet nivå enn ved vanlige FPS vi har blitt så vant til i disse dager. 3 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 for dere som ikke har prøvd metro 2033 ennå, så burde dere virkelig kjøpe det nå som det er så bilig. bedre spill tror jeg faktisk ikke jeg har prøvd før. men når jeg kjøpte det for lenge siden så var det en del driver problemer, men tror de er fikset nå. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Synes både Singularity og Metro 2033 var veldig gode spill, og da spesielt Metro. Tror det er det beste FPS-spillet jeg har spilt på flere år, så jeg gleder meg veldig til Metro: Last Light som slippes neste år. Kjøpte Fable: The Lost Chapters for 2,24 euro. Fantastisk spill, men hadde det bare på X360, og når det var så billig måtte jeg nesten ha det på PC også. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Har forgjeves prøvd å kjøpe Metro og Orcs Must Die + DLC i hele kveld. Det får vel vente til i morgen. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) En VELDIG lucky person stikker av med denne premien den 2. januar. Endret 20. desember 2011 av fantomena Lenke til kommentar
Khani Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Jeg tror ikke den personen vil kunne klare og spille seg igjennom alle spillene før han går i graven. Blir vel et prosjekt som vil gå i arv. Endret 20. desember 2011 av WilliamAR Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Tror den diskusjonen har blitt tatt opp litt for mange ganger allerede. Steam suger, fuck the police, resist the system etc. 1. Skaff deg en venn i amerika som kan "gifte" spillet til deg 2. Bit i det sure eplet og betal en teit pris som steam valve aldri kommer til å endre uansett 3. Kjøp det et annet sted, hvor det koster 29 euro Eller kjøp det på play og få med boksen til 10 pund. http://www.play.com/Games/PC/4-/19008841/Total-War-Shogun-2/Product.html?searchtype=allproducts&searchsource=0&searchstring=shogun+2&urlrefer=search Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Siden steam har bestemt at man ikke får selge spill så blir kontoene ganske verdifulle etterhvert! Bare tenk hvor mye 1. premie kontoen blir verdt. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Om noen er intereisert i en kode på 75% av på torchlight er det bare å si ifra. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Blei Singularity, sjekka ut litt videoer på youtube, virket ikkje så dumt, og kommentarer frå forumer var også ein faktor. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) 33% rabatt på Valve-spill fra 2. januar til 31. mars... jeg er ikke sint, bare veldig, veldig skuffet Noen andre som har fått noe "snacks" eller? edit: det var "premien" jeg fikk av Steam, altså. Endret 20. desember 2011 av kimaasen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg fikk 25% jeg. Ræv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå