Error Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Shogun 2 for 14 euro er et salig godt kjøp. Salige gode kjøp passer forøvrig inn i juletiden, så go make jesus happy Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Litt irriterende da at det går for halv pris over dammen. 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Tror den diskusjonen har blitt tatt opp litt for mange ganger allerede. Steam suger, fuck the police, resist the system etc. 1. Skaff deg en venn i amerika som kan "gifte" spillet til deg 2. Bit i det sure eplet og betal en teit pris som steam valve aldri kommer til å endre uansett 3. Kjøp det et annet sted, hvor det koster 29 euro Endret 18. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
maiahi Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Dette er jo steam-tråden, så det er jo relevant. Kjøpte FlatOut 3 igår, men det ble aldri utgitt på release. Idag har jeg ikke engang spillet i Library, selv om det står at jeg eier spillet i butikken. Når jeg trykker på "Play now" skjer selvsagt ingenting. Noen som har opplevd lignende? Mitt crazy taxi skjedde det noe lignende med, men det var i listen. bortsett fra navnet var alt byttet ut med Bookworm adventures 2 (som jeg aldri har engang visst om) Da jeg kontakta support, ba de meg slette alt i programfiles folderen til steam ved unntak av steam.exe og steamapps. Det steam gjør da er å laste ned resten av klienten på nytt, men spillene blir igjen. Det fikset hvertfall problemet her. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Men da mister jeg jo alle spillene? Og hva med save games, mister jeg dem og? Det er UAKTUELT å miste savegames samt å måtte laste ned 100GB med spill igjen. Men det løste seg til slutt, selv om det tok en dag. Forørvrig et dårlig kjøp, FlatOut 3 er søppel iforhold til FlatOut: Ultimate Carnage. Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Saves finner du litt spredt rundt om i diverse foldere. Noen ligger under /steamapps/common/*forskjellige spill* Andre ligger under mine dokumenter/*forskjellige spill* eller mine dokumenter/my games/*forskjellige spill* Ta backup, og avinstaller. Å laste inn spillene på nytt er litt kjipern, men steam sine servere er for det meste gode, så burde ikke ta for lang tid. Endret 18. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
maiahi Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Men da mister jeg jo alle spillene? Og hva med save games, mister jeg dem og? Det er UAKTUELT å miste savegames samt å måtte laste ned 100GB med spill igjen. Men det løste seg til slutt, selv om det tok en dag. Forørvrig et dårlig kjøp, FlatOut 3 er søppel iforhold til FlatOut: Ultimate Carnage. Ettersom det ikke ligger savefiler blandt klientens komponenter, men kun i separerte foldere, er det ingen fare. Har gjordt dette flere ganger før Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Nå har jeg 193GB i Steam folderen, så det er uansett uaktuelt å gjøre noe med det. Steam servere er kanskje gode, men sitter ikke i flere dager og venter på at spill skal lastes. Å ta backup er jo greiere, det ville jeg gjort i nødstilfelle, men nå er uansett problemet løst. Lenke til kommentar
maiahi Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Da er det jo ikke noe problem, men merk at 99% av de 193GB er i steamappsfolderen (der spillene ligger) Så du må aldri laste ned noe nytt annet enn noen megabyte til steamklienten. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Aha da er det hvertfall ikke noe problem! Smart. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Nå er julesalget i gang. 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Grandprize i the epic giveaway: Every single game on steam. 1 Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Ble portal 2 på meg nå Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Bare meg, eller har Steam stooore problemer akkurat nå?? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Det er ikke bare deg. Det er helt sikkert massiv pågang, så det er ikke lett å få sjekke verken i Steam eller i browser for øyeblikket GTA IV til 50% rabatt, Portal 2, Fable m.m. er spill jeg sikler på. Men med både begrenset tid til å spille og for tiden begrenset dyp lommebok blir det en hard prioritering! edit; Just Cause 2 frister drøyt mye også! edit 2; Steam sliter enda, og FABLE ER IKKE TILGJENGELIG I MIN REGION. Jaja... skal ikke klage uansett! =) Endret 19. desember 2011 av kimaasen Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Står at jeg skal ha en gift i steam inventory, men ingenting der. Sikkert steam serverne som er fucked. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Ja, samme her. Ser folk har fått ganske fine ting, bl.a. en som hadde fått Just Cause 2, en annen fikk 25% rabatt på noe Activision-spill o.l. Hvis de ikke bare snakker BS da selvsagt... =) Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Sliter her også, men steam er jo sånn hver gang det skjer noe stort, så ingen bombe.. Funker bedre å bare gå på steampowered.com i vanlig nettleser. Blir ingen av dagstilbudene nå, men det er mest fordi jeg har mye av det fra før av. Prøver å gå igjennom de "faste" tilbudene som er sortert under utgiver. Ser bl.a. at Flatout:UC koster 10€, kanskje det er på tide å prøve det nå som 3'ern er ute og tydeligvis ikke er noe. Jeg har heller ikke fått noen gave, håper den ikke bare blir borte i alt kaoset.. Endret 19. desember 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hos meg står det at jeg har én gave fra Steam, men når jeg trykker på tab'en der står det at jeg har 0 gaver fra Steam :-p Kjøpte Just Cause 2 for den nette sum av 50,- kr. Det blir en fin avveksling fra Skyrim og Magicka en stakket stund Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Fikk en gave av en kompis av meg på Steam, nå nylig. Han var så dum at han kjøpte en dlc pack til meg. Endte med at jeg mobber han for sin oppførsel som en halv-funksjonel ape fra det forrige århundre 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå