Villanden Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Tørker støv av denne tråden med 40 % off Witcher 2. Godt tilbud, spør du meg. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Kjøp det heller på gog. 2 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Gi meg én grunn til hvorfor jeg skal gjøre det? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Null DRM, og gir pengene direkte til utvikler. 2 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Fair enough. Men jeg foretrekker Steam, ihvertfall til den prisen. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Håper jeg ikke skriver i feil tråd nå, men vil ikke lage en ny tråd for noe som nok er midlertidig. Noen andre som ble koblet fra Steam-clienten nå? Minst tre kompiser i området hos meg som ble disconnected. Fant nettopp denne: http://forums.steampowered.com/forums/showpost.php?p=26930484&postcount=358 Kan det være derfor? Orker ikke finne ut de forskjellige klokkeslettene. Endret 14. desember 2011 av Smål Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Du er i feil tråd ja. Steam har vært nede en liten stund, men tror det er opp igjen nå. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Dette er også en diskusjonstråd, ikke bare om tilbud, så det er rett sted å spørre om slike ting Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Dette er jo steam-tråden, så det er jo relevant. Kjøpte FlatOut 3 igår, men det ble aldri utgitt på release. Idag har jeg ikke engang spillet i Library, selv om det står at jeg eier spillet i butikken. Når jeg trykker på "Play now" skjer selvsagt ingenting. Noen som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ok, da har jeg misforstått. Så på det som en diskusjonstråd for steam sin tilbud. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Fair enough. Men jeg foretrekker Steam, ihvertfall til den prisen. Koster 24$ om jeg ikke husker feil på gog. Så det er billigere også. Men for all del. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Her står det at det koster 39$, pluss at jeg betalte i pund på Steam, ikke Euro, så det ble cirka 150 kroner. Ikke verst pris det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ok, da har jeg misforstått. Så på det som en diskusjonstråd for steam sin tilbud. Eg vil nok helst tilrå folk til å ta tekniske problem som ikkje spesifikt handlar om tilboda i eigne trådar, så du har ikkje misforstått. 2 Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Lurer litt på Earth Defence Force, klarer ikke bestemme meg for om det ser gøy eller litt kjedelig ut. Det er 25% avslag på det, men i motsetning andre tilbud er det ikke noen countdown eller info om når tilbudet er over. Det skulle komme ut i dag, så kanskje det er et preorder-tilbud som "henger igjen" selv om det ikke står noe om at det er preorder-tilbud? Edit: Fant ut av det. Det er 25% til 2. januar. Endret 14. desember 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Da var Magicka på tilbud med 75% avslag igjen. Jeg kjøpte det forrige gang det var på tilbud, omtaler men har ikke spilt det enda. Nå er det vel ikke mange dager til vinter-/julesalget starter heller... Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Anbefales Magicka? Har sett på det en del, er det gode RPG elementer i spillet? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Latterlig artig hvis du har noen venner å spille med, ellers er det bortkastet. 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Magicka er ikkje eit RPG, det er action med magi. Altså, men det legg det heller ikkje skjul på. Det er arcadey magi-moro, best (og villast) i coop. Endret 16. desember 2011 av Zealuu 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Latterlig artig hvis du har noen venner å spille med, ellers er det bortkastet. Ok, takk for tips, da driter jeg i det, har få nok venner som liker slikt uansett, og mange spill foran på lista. AtW Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Skyrim ligger fortsatt på førsteplass. Sykt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå