Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du liker spill med god historie så vil jeg anbefale the witcher på det varmeste. Er et av mine favorittspill gjennom tidene, og er etter min mening bedre enn The witcher 2 pga historien. Kampsystemet tar tid å komme inn i, og vil virke kjedelig og merkelig i starten. Men etterhvert så vil det føles veldig naturlig. Spillet er begrenset med tanke på hvor du kan gå, så hvis du er fan av sandkassespill hvor du bare kan drive å loke rundt omkring. Så har jeg mine tvil om at spillet vil falle i smak. Spillet offrer friheten og istedenfor satser på en meget sterk historie hvor du føler at valgene dine tar virkelig betyr noe. Konsekvensene av handlingene dine vil ikke alltid være åpenbare rett etter, men kan istedenfor påvirke oppdrag senere i spillet. Så hvis du liker en god historie og takler at spillet kan føles litt gammelt og lukket så kjøp spillet. Har selv klart det ut en 3-4 ganger bare for å få oppleve litt forskjellige sider av historien. Du kan også bruke "savegamen" fra TW:EE som utgangspunkt i The Witcher 2.

 

Limbo har jeg bare prøvd i et par minutter. Men det virket veldig stemningsfullt og vakkert. Og siden det nå det koster så lite så kjøpte jeg det bare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen her som har spilt Section 8 Prejudice som er på tilbud hos Steam? Vurderer å skaffe det til 3.24 euro.

 

Det er flott i MP, SP er mest grei som tutorial. Problemet er at spelarbasen ikkje er så stor og veks sakte, så du må satse på primetime for å finne matches.

 

Kjøpte Dead Space 2 då det var på sal for ein stund sida - men då var det berre 50%. Derp. :p

Lenke til kommentar

Er det noen her som har spilt Section 8 Prejudice som er på tilbud hos Steam? Vurderer å skaffe det til 3.24 euro.

 

Det er flott i MP, SP er mest grei som tutorial. Problemet er at spelarbasen ikkje er så stor og veks sakte, så du må satse på primetime for å finne matches.

 

 

Jeg kjøpte Section 8 på et annet salg for en stund siden, men det er et av de spillene som liksom bare har blitt liggende på vent. Kanskje dette salget får opp aktiviteten litt, så det er en bra tid å sette i gang på.

Lenke til kommentar

Eg ser dei har fortsatt har tilbod på "Best of Tilted Mill" i eit par timar til...for dei som likar bybygging vil eg anbefale denne undervurderte utviklaren. Children of the Nile gjer kanskje ikkje det beste førsteinntrykket, men gi det ein sjanse, og kanskje du vil fine eit djupt tilfredsstillande, litt annleis bybyggingsspel. I motsetnad til dei fleste andre liknande spel, som har mykje fokus på statistikkar og bygningar, er det enkeltmenneska som er i fokus i CotN. Folka i byane har kvar sine roller, kvar sine behov, og det er rundt dette du må bygge opp eit samfunn. CotN hadde fortent å bli hylla som noko heilt nytt og fantastisk innanfor sin sjanger...men i staden er det ein skjult juvel som no kan bli din for €2.49. Kanskje saman med ein ekspansjonspakke til €0.49, eller eit par andre spel frå samme utviklar til €2.49 kvar. Alt saman kan ein få for €6.24. Eit svært godt kjøp for dei som likar avslappa strategi og oriniale spel.

 

Sjølv tenker eg at eg skal få med meg Divinity II og Duels of the Planeswalkers før det er for seint.

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

Har ikke prøvd Fable 3 på pc, men det lille jeg gadd å spille på Xbox var ikke spesielt imponerende. Men det skal sies at jeg har fable 1 som et av mine favorittspill. Følte at Fable 3 ble for sukkersøtt og barnevennlig.

 

Vurder selv The dragon knight saga og thief. Noen som har noen erfaringer med de?

 

Jeg storkoste meg med The Dragon Knight Saga. Det har pen grafikk, nydelig musikk, god spillbarhet, er utfordrende og føles faktisk som et PC-spill. Jeg kan dessverre ikke huske så mye av historien, men mener at den skal være grei. Vil si det er vel verdt 10 euro. Og du får jo også med Flames of Vengeance.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...