Gumpen Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Jeg har kjøpt en del spill via steam klienten. - Valve complete pack (Alle valve spillene) - F.E.A.R 2 - Dragon Age: Origins - Dark Messia of Might and Magic Valve complete pack betalte jeg vel full pris for (rundt 600 kr) (1 år siden ca) Prisen på F.E.A.R 2 hadde gått ned 50% så betalte vel bare litt over 100 lappen (1 år siden ca) Dragon Age: Origins betalte jeg full pris for. Rundt 600 kr der også. Var deluxe edition. Fikk ikke med stone prisoner som skulle følge med:( Dark Messia of Might and Magic er det eneste jeg har kjøpt av dette sommersalget. Kostet 70 kr tror jeg? Spillet var ikke så bra som jeg håpet på..så dette var et bomkjøp etter min mening. Vurderer å finne frem kortet å kjøpe l4d2 siden jeg elsker l4d. Edit: Jeg spilte l4d tidligere i dag med noen dansker. Men så startet plutselig steam å gå i offline mode...hele tiden. Hele steam klienten gikk tregt og jeg fikk ikke spilt noen spill online. Så jeg reinstallerte steam. Driver å updater nå, men det tar sin tid. Kan dette ha noe med sommersalget og stor trafikk? Endret 27. juni 2010 av AnonymousSuit Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Wtf? Prisen på Gothic bundle steig nettopp frå 1.99 til 4.99 Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Er jo fortsatt bare 40 kr. Kjøpte den akkurat selv Jeg hadde litt flaks. Jeg valgte gothic 2 golden edition og gothic 3 separat. Altså 3+4 euro. Heldigvis klikket jeg på Gothic 3 for så å se at det ikke bare var gothic 3, men bundle med begge to. Så jeg holdt på å betale for 2 stk Gothic 2 Endret 27. juni 2010 av AnonymousSuit Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Er jo fortsatt bare 40 kr. Kjøpte den akkurat selv Jeg hadde litt flaks. Jeg valgte gothic 2 golden edition og gothic 3 separat. Altså 3+4 euro. Heldigvis klikket jeg på Gothic 3 for så å se at det ikke bare var gothic 3, men bundle med begge to. Så jeg holdt på å betale for 2 stk Gothic 2 Steamklienten sier ifra ved checkout Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 kjøpte Zeno Clash igår, og har kommet på 98%, håper virkelig det er bra Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Enda en klassiker med dagstilbud! Half Life for kr 12! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) civilzation IV - colonization. koster 80kr. noen som har erfaringer med spillet? husker jeg elska det gamle som kom ut for 15 år siden Endret 28. juni 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Freaky Sunny Squirrel Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 civilzation IV - colonization. koster 80kr. noen som har erfaringer med spillet? husker jeg elska det gamle som kom ut for 15 år siden kjøp hele civ 4 pakken da får du med den også Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Kjøpte meg Half Life før tilbudet gikk over Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) what? enten er det noe feil med de nye tilbudene, eller er de noen av de værste jeg har sett i steams historie. Alle var på tilbud fra før, og noen er det ikke rabatt på engang. Endret 28. juni 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Bra Men var vel ikke mye som fristet idag, så venter til i morgen. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Enig med han over meg. Ingen av spillene som frister. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Eve går for 2 euro. send pm til meg og få buddy invite på 21dager. deretter kjøper du Eve Online på steam og oppgraderer trial-accounten og får deretter tilsammen 51 dager med gratis spilletid på Eve har 7 Buddy Keys klare om noen vil teste Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Koster ikke 2 euro lengre Lenke til kommentar
NVaage Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Selv om APB vil ta opp en god del av tiden min fremover, synes jeg at Oddworld Pack er å anbefale, da jeg husker gode stunder fra ungdommen hvor jeg spilte Oddworld - gode nok til at jeg sikkert får skviset inn en nostalgi-time eller to med disse spillene innimellom også. Monkey Island Complete Pack er jo også egentlig verdt det for litt quirky humor (PS: navnet på pakken er noe misvisende da den burde vært navngitt Tales of Monkey Island Complete Pack, og det gjelder da Episode 1 til 5 som "nylig" ble utgitt (som til sammen kan bli sett som ett fullt spill)) Endret 28. juni 2010 av NVaage Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Noen som har peiling hva det betyr når en nedlasting fra steam er "suspended"? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Noe som mest sannsynlig skyldes at du har startet et spill. Hos meg stopper alle nedlastinger mens jeg spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå