Byxxi Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Det er mulig jeg kjøper magicka på nytt, da DLCene koster mer alene enn de gjør med spillet fra dette tilbudet Lenke til kommentar
Seal Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Syns det er veldig kjekt at Steam har en egen timer som viser ganske nøyaktig hvor mye tid du har puttet i et spill. Savner denne funksjonen i blant annet Uplay... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Syns det er veldig kjekt at Steam har en egen timer som viser ganske nøyaktig hvor mye tid du har puttet i et spill. Savner denne funksjonen i blant annet Uplay... Xfire. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Kan bli dyrt dette. Spesielt siden jeg ikke har tid til å spille noe nå for tiden uansett. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jaja... fint for meg at jeg er blakk til mandag da. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ble Portal 2 og TDU 2 på meg gett, skulle kjøpt CoD og om det var snakk om MW3, alle sier de ikke syns Black ops var verdt 10 dollar engang Lenke til kommentar
Everket Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Går det an å rangere tilbudene fra pris? Var jævlsk mye å bla gjennom. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hva er forskjellen på Mass Effect 2 og Mass Effect 2 Digital Deluxe Edition? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hva er forskjellen på Mass Effect 2 og Mass Effect 2 Digital Deluxe Edition? Noe bonus dokumentar, bonus bilder, tegneserie eller lignende. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hm, vet ikke om jeg skal juble eller grine. Kan bli ganske dyrt tror jeg. Startet med å kjøpe Myst og DeathSpank: Thongs of Virtue. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Har Orcs Must Die! i kikkerten... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Slike salg klarer jeg ikke å styre unna. Kjøpte The Oddbox, vurderer jammen også Mass Effect 2. Lurer på hvilke tilbud de skal ha imorgen But this pleases me much Endret 23. november 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Har Orcs Must Die! i kikkerten... Kjøpte det, for se hvordan det blir, tok med DLCene også, selv om det egentlig irriterer meg litt, ekstra irriterende med bomkjøp om man kjøpte med en DLC i tillegg. itomen: ME2 er glatt verd prisen, mange timers moro. AtW Lenke til kommentar
Khani Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Skal ha sørgestund for pengene mine i morgen. Endret 23. november 2011 av WilliamAR 1 Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Har Orcs Must Die! i kikkerten... OMD er artig, det. Når det i tillegg koster mindre enn en kopp kaffe er det jo ikke store risken, heller. Jeg plukka opp den dlc'en med nye våpen og feller til noen få kroner, den med nye brett hadde jeg desverre kjøpt allerede. Ikke at den var så dyr i utgangspunktet.. Utrolig mye å se igjennom nå.. Hvis man f.eks går på "action" og så "specials" er det 651 ting der. Lenke til kommentar
Bgarion Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ble Orcs Must die + DLC, Myst: Masterpiece ed og Nikopol på meg. Vurderte Path også. Er bare så sykt mye å se igjennom:) Og den Steamkatalogen min begynner å bli i overkant stor, mye uspilt enda:) Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 anbefaler Evil Genius http://store.steampowered.com/app/3720/ Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 E portal 2 verd pengene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå