hazerd Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Spilte akkurat gjennom Homefront.. Det tok jo ikke mer en totalt 2 timer? Skuffende.. Kleint spill, selv om historien er utrolig spennede, men at de ikke klarer og lage et bedre spill ut av det Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) De som liker å kjøpe digitalt, sjekk ut impulse/gamestop. http://www.impulsedriven.com/ Her kan du kjøpe mange spill som du uansett får rett inn i steam. Slik som Space Marines (full pris i begge butikker): 386kr på steam, 281kr på impulse. Eller Deus Ex: Human Revolution som er på tilbud både på steam og på impulse: 386kr med 25% tilbud på steam gir en pris på 290 kr versus 281 kr med 30% tilbud på impulse gir en pris på 200kr! Du kan få Augmented Edition for 225kr, det er 65kr billigere enn originalspillet på steam! Endret 20. oktober 2011 av Abigor Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 De som liker å kjøpe digitalt, sjekk ut impulse/gamestop. http://www.impulsedriven.com/ Her kan du kjøpe mange spill som du uansett får rett inn i steam. Slik som Space Marines (full pris i begge butikker): 386kr på steam, 281kr på impulse. Eller Deus Ex: Human Revolution som er på tilbud både på steam og på impulse: 386kr med 25% tilbud på steam gir en pris på 290 kr versus 281 kr med 30% tilbud på impulse gir en pris på 200kr! Du kan få Augmented Edition for 225kr, det er 65kr billigere enn originalspillet på steam! For det første er dette en tråd om Steam, ikke noen andre tjenester. Utrolig mange av spillene der kunne ikke kjøpes til Norge uansett, og det var heller ikke så fantastisk billig. Nei, alt som har med GameStop å gjøre holder jeg meg langt unna. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 For det første er dette en tråd om Steam, ikke noen andre tjenester. Utrolig mange av spillene der kunne ikke kjøpes til Norge uansett, og det var heller ikke så fantastisk billig. Nei, alt som har med GameStop å gjøre holder jeg meg langt unna. Steam har også begrensninger på spillene sine, men du legger ikke merke til det fordi Steam skjuler dem for deg. Det er uansett en fordel å få billigere pris på spillene, når de uansett ender opp i steam! Er ikke noe galt med GameStop så lenge spillene du kjøper der blir lagt inn i steam. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Helgetilbud: GTA spillene, fra III til IV EFLC, til 75% rabatt. 45 kroner er en latterlig pris, så løp og kjøp. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hver obs på at feks vice city har litt problemer i win7, jeg fikk det aldri til å kjøre. AtW Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Det er også under samme anledning salg på GTA complete pack, som netter rett under 8 pund. http://store.steampowered.com/sub/4466/ edit: Jeg har selv aldri hatt noen problemer med å kjøre noen av GTA spillene untatt det første. GTA 3/vice city har jeg kjørt fint på windows 7. Det eneste problemet er at spillene ikke støtter kontroller. Endret 21. oktober 2011 av Byxxi Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 5 pund her, men jeg er i England, så det er vel derfor. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 5 pund her, men jeg er i England, så det er vel derfor. FAEN! Jeg som kjøpte den for USD... Skulle fiksa få jeg fikk den for pund! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Det er 75% tilbud dersom du kjøper alt? Med 66% tilbud fra før? Det er billig det! Det er med andre ord mer enn 90% avslag på GTA-pakken. Steam er merkelig. GTA IV: Complete Edition koster mer enn GTA: Complete Pack. Endret 21. oktober 2011 av Abigor Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Noen andre som sliter med å overføre penger til steam via PayPal? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 GTA IV complete edition koster mer enn GTA: Complete pack, selv når det ikke er på tilbud. Ganske rart Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg slo til på GTA Complete pack til 7,49 euro. En veldig god deal. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Noen som har erfaring med The First Templar? Ser det er på tilbud til 7,50 euro. Er det verdt det? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Plukket opp Ghostbusters: The Videogame til € 2,49.- i dag. Ganske billig må jeg si. Det frister også med Bioshock-spillene og Left 4 Dead-spillene må jeg si. Lenke til kommentar
Bgarion Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Noen som har noen gode tips til Halloweensalget? Vurderer Amnesia... Andre gode tips? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Vurderer å skaffe meg Amnesia, Bioshock 2 og Penumbra Collection. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Bioshock 1 + 2 anbefales Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg kjøpte Amnesia og L4D2 Har spilt masse L4D1 og 2 på 360, men jeg regner med det finnes masse custommaps på PC ? Vurderer Penumbra også. Har testa det første littegrann tidligere. Det var en bugga opplevelse så jeg vet ikke om jeg gidder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå