Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som liker å kjøpe digitalt, sjekk ut impulse/gamestop.

http://www.impulsedriven.com/

Her kan du kjøpe mange spill som du uansett får rett inn i steam. Slik som Space Marines (full pris i begge butikker):

386kr på steam, 281kr på impulse.

Eller Deus Ex: Human Revolution som er på tilbud både på steam og på impulse:

386kr med 25% tilbud på steam gir en pris på 290 kr versus 281 kr med 30% tilbud på impulse gir en pris på 200kr! Du kan få Augmented Edition for 225kr, det er 65kr billigere enn originalspillet på steam!

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

De som liker å kjøpe digitalt, sjekk ut impulse/gamestop.

http://www.impulsedriven.com/

Her kan du kjøpe mange spill som du uansett får rett inn i steam. Slik som Space Marines (full pris i begge butikker):

386kr på steam, 281kr på impulse.

Eller Deus Ex: Human Revolution som er på tilbud både på steam og på impulse:

386kr med 25% tilbud på steam gir en pris på 290 kr versus 281 kr med 30% tilbud på impulse gir en pris på 200kr! Du kan få Augmented Edition for 225kr, det er 65kr billigere enn originalspillet på steam!

For det første er dette en tråd om Steam, ikke noen andre tjenester. Utrolig mange av spillene der kunne ikke kjøpes til Norge uansett, og det var heller ikke så fantastisk billig. Nei, alt som har med GameStop å gjøre holder jeg meg langt unna.

Lenke til kommentar

For det første er dette en tråd om Steam, ikke noen andre tjenester. Utrolig mange av spillene der kunne ikke kjøpes til Norge uansett, og det var heller ikke så fantastisk billig. Nei, alt som har med GameStop å gjøre holder jeg meg langt unna.

Steam har også begrensninger på spillene sine, men du legger ikke merke til det fordi Steam skjuler dem for deg.

Det er uansett en fordel å få billigere pris på spillene, når de uansett ender opp i steam! Er ikke noe galt med GameStop så lenge spillene du kjøper der blir lagt inn i steam.

Lenke til kommentar

Det er 75% tilbud dersom du kjøper alt? Med 66% tilbud fra før? Det er billig det!

Det er med andre ord mer enn 90% avslag på GTA-pakken.

Steam er merkelig. GTA IV: Complete Edition koster mer enn GTA: Complete Pack.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...