Avean Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Takk for tips her, kjøpte meg nettopp AVP jeg. Tips! Spiller du online så husk å søke manuelt etter dedicated internet servers. Litt trasig grensesnitt sånn at du tror at det er ingen servere, men det er MAAAANGE som spiller dette online. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Total War: Shogun 2 til €19,99 er vel et godt kjøp? Har liten erfaring med Total War-spillene, men er veldig strategi-fan. Dreier det seg kun om å bygge opp en hær og angripe, eller har det noen elementer med bybygging å gjøre også? Det følger total war mønsteret, i campaign, må man fokusere på Økonomi og Tropper. Masse tutorials, hvis du har en kamerat som spiller shogun 2, kan dere spille co op, slik lærte jeg spillet best. Ifølge steam har jeg spilt 105 timer, først nå klarte jeg å runde spillet på hard Anbefales på det sterkeste! Edit: Fikk av min kamerat 2 dager siden Alpha Protocol, skal testes snart Har lyst på AvP også i grunn, men kan ikke spille i DX11 Endret 24. september 2011 av amir90 waits for alice Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Du må jo ikke spille i DX11. Når jeg starta det så fikk jeg valget, DX9 eller DX11. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Du må jo ikke spille i DX11. Når jeg starta det så fikk jeg valget, DX9 eller DX11. Fullt klar over det Min kamerat ga meg just spillet som en "gave". Skal få testet det snart igjen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Han var helt blank på hva han skulle skrive. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Dårlig med tilbud tydeligvis Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Takk for tips her, kjøpte meg nettopp AVP jeg. Tips! Spiller du online så husk å søke manuelt etter dedicated internet servers. Litt trasig grensesnitt sånn at du tror at det er ingen servere, men det er MAAAANGE som spiller dette online. Jøss, er det fortsatt noe liv i dette online? Har ikke spilt det siden det var nytt, men kanskje diverse tilbud osv siden den gang har bidratt til litt liv. Kunne kanskje vært noe å teste igjen. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 sånn fyi, så er company of heroes tilgjengelig gratis om du laster ned company of heroes: online. Når jeg spilte beta var iallefall hele singelplayeren med også. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Dagens tilbud er GUN til 3,75€. Nå er det noen år siden jeg spilte det sist, men husker jeg likte det veldig godt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Portal 2 DLC kommer på onsdag! 1 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Forhåndslaster Rage på Steam nå. Er på 56%. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ooooh... RollerCoaster Tycoon 3 Platinum er dagens tilbud! Løp og kjøp: €10,20 tilsvarer vel omtrent kr 80,50. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Blodpris for et så gammelt spill. Burde vært gratis. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) RC Tycoon3 er og blir en klassiker. Å gi den ut gratis ville være helligbrøde! Med tilleggspakkene Soaked! og Wild inkludert synes jeg ikke 80 kroner er noen blodpris. Hmmm... bortsett fra at CDON.COM selger den til kr 69,-. Men da kommer frakt i tillegg. Endret 3. oktober 2011 av oslo72 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Portal 2 50% avslag frem til torsdag 16.00 pst Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kjempedeal for et så bra spill! Ellers koster Crysis 3,74€. Og Crysis Complete Pack, som er Crysis og Crysis Warhead koster 4,99€. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Når jeg går inn i et spill (King's Bounty) starter det normalt, og akkurat når skjermen blir svart og er på vei inn, blir alt bare dratt tilbake, og jeg får ikke spilt spillet. Det gjelder bare ett spill, ellers funker steam flott. Er det noen som er kjent med dette problemet, og vet hvordan det kan fikses? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Mest sannsynlig en feil lokalt på din pc. Med et så spesifikt spill må du kanskje google og lete andre steder. Kanskje ta kontakt med support? Har Steam egentlig support for slike saker? Jeg har ikke det spillet, men har aldri hatt problem med noen spill av de jeg har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå