Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Total War: Shogun 2 til €19,99 er vel et godt kjøp?

 

Har liten erfaring med Total War-spillene, men er veldig strategi-fan.

Dreier det seg kun om å bygge opp en hær og angripe, eller har det noen elementer med bybygging å gjøre også?

Det følger total war mønsteret, i campaign, må man fokusere på Økonomi og Tropper.

Masse tutorials, hvis du har en kamerat som spiller shogun 2, kan dere spille co op, slik lærte jeg spillet best.

 

Ifølge steam har jeg spilt 105 timer, først nå klarte jeg å runde spillet på hard :)

 

Anbefales på det sterkeste!

 

Edit: Fikk av min kamerat 2 dager siden Alpha Protocol, skal testes snart :)

 

Har lyst på AvP også i grunn, men kan ikke spille i DX11 :(

Endret av amir90 waits for alice
Lenke til kommentar

Takk for tips her, kjøpte meg nettopp AVP jeg.

 

Tips! Spiller du online så husk å søke manuelt etter dedicated internet servers.

Litt trasig grensesnitt sånn at du tror at det er ingen servere, men det er MAAAANGE som spiller dette online.

 

Jøss, er det fortsatt noe liv i dette online? Har ikke spilt det siden det var nytt, men kanskje diverse tilbud osv siden den gang har bidratt til litt liv. Kunne kanskje vært noe å teste igjen.

Lenke til kommentar

RC Tycoon3 er og blir en klassiker. Å gi den ut gratis ville være helligbrøde!

 

Med tilleggspakkene Soaked! og Wild inkludert synes jeg ikke 80 kroner er noen blodpris.

 

Hmmm... bortsett fra at CDON.COM selger den til kr 69,-. Men da kommer frakt i tillegg.

Endret av oslo72
Lenke til kommentar

Når jeg går inn i et spill (King's Bounty) starter det normalt, og akkurat når skjermen blir svart og er på vei inn, blir alt bare dratt tilbake, og jeg får ikke spilt spillet. Det gjelder bare ett spill, ellers funker steam flott. Er det noen som er kjent med dette problemet, og vet hvordan det kan fikses?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...