Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Zealuu@ Stilig vid av Section 8. Kanskje nesten like bra som Gits Section 9 ? ^^

Ville kikket på dette ellers. Men nå er det så mange andre ting på spill radaren at dette må settes til side for meg.

Har du tenkt til og spille BF3 eller ?

Vert BF3 på meg med mindre Origin kludrar det til, ja. :) Men frå september vert det nok mest Red Orchestra 2 og Space Marine. Medan me er inne på Space Marine: No er demoen open for alle, men ein måtte ikkje ha førehandstinga for å få tidleg tilgang - det holdt for meg å registrere meg på THQ sine "Honor Guard"-forum. Space Marine er forresten fantastisk, men eg vil ha CE. Ergo retail.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Metro 2033 er fantastisk, det har noen få problemer her og der, men det blir så overskygget av hvor bra stemmning og historie det er i spillet. De har klart å få til like god atmosfære i spillet som Dmitri Glukhovsky fikk til i boken som spillet er basert på og til 2.50 euro så er det ikke noe å tenke et sekund på engang.

Lenke til kommentar

Noen som vet om Metro er mer krevende i sammenliknelse med andre spill som Crysis 1/2? Omgivelsene og stemningen i spillet ser bra ut, har bittelitt lyst på det.

Metro er obligatorisk, men eg tilrår å spele i Ranger Hardcore mode om ein ikkje liker bulletsponges. Gjorde det sjølv på ein seinare playthrough, sidan modusen vart patcha inn ei god stund etter release.

BØ! Vart du skremt no? :ph34r:

Lenke til kommentar

Åpner Steam og får opp at 3 venner, deriblant AltF4 og Zealuu, spiller Deus Ex.

Føler jeg går glipp av noe stort her jeg sitter uten stasjonær. :(

Edit: Far Cry 1 og 2 til 75% i dag. Slo til på sistnevnte. Håper patcher har endret litt på spawn-tidene ute i jungelen. Uansett, sikkert verdt det for 38 kroner.

Endret av Villanden
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...