Licht Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Zealuu@ Stilig vid av Section 8. Kanskje nesten like bra som Gits Section 9 ? ^^ Ville kikket på dette ellers. Men nå er det så mange andre ting på spill radaren at dette må settes til side for meg. Har du tenkt til og spille BF3 eller ? Vert BF3 på meg med mindre Origin kludrar det til, ja. Men frå september vert det nok mest Red Orchestra 2 og Space Marine. Medan me er inne på Space Marine: No er demoen open for alle, men ein måtte ikkje ha førehandstinga for å få tidleg tilgang - det holdt for meg å registrere meg på THQ sine "Honor Guard"-forum. Space Marine er forresten fantastisk, men eg vil ha CE. Ergo retail. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Kjøpte det jeg, samt et par DLC som jeg manglet til Borderlands. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Metro: 2033: 2.5€ ca: 20,- LØP OG KJØP Er det no bra a? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jepp. Fete saker det. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Skikkelig bra God stemning og god lyd og god grafikk 20,- er gi bot pris Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Metro er obligatorisk, men eg tilrår å spele i Ranger Hardcore mode om ein ikkje liker bulletsponges. Gjorde det sjølv på ein seinare playthrough, sidan modusen vart patcha inn ei god stund etter release. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Metro 2033 er fantastisk, det har noen få problemer her og der, men det blir så overskygget av hvor bra stemmning og historie det er i spillet. De har klart å få til like god atmosfære i spillet som Dmitri Glukhovsky fikk til i boken som spillet er basert på og til 2.50 euro så er det ikke noe å tenke et sekund på engang. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Fatter ikke hvordan jeg skal få tid til alle spillene jeg har på steam. Men følte nesten at jeg måtte kjøpe metro uansett, veldig fin pris. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Fatter ikke hvordan jeg skal få tid til alle spillene jeg har på steam. Sjæl! Endret 28. august 2011 av TMB Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg er der jeg også, jeg har 40-50 spill og jeg spiller kanskje 2-3 i beste fall. Men når spillene er så rimelige kjøper jeg likevel. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Steam salg for gutta er som kles salg for jentene, har over 150 spill på Steam nå og jeg har ikke spilt ferdig halvparten tror jeg, tilogmed noen jeg ikke har prøvd i det heletatt 5 Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Metro: 2033: 2.5€ ca: 20,- LØP OG KJØP Æsj da, var for sein jeg, vært offline mens jeg oppgraderte. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Noen som vet om Metro er mer krevende i sammenliknelse med andre spill som Crysis 1/2? Omgivelsene og stemningen i spillet ser bra ut, har bittelitt lyst på det. Metro er obligatorisk, men eg tilrår å spele i Ranger Hardcore mode om ein ikkje liker bulletsponges. Gjorde det sjølv på ein seinare playthrough, sidan modusen vart patcha inn ei god stund etter release. BØ! Vart du skremt no? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Metro 2033 er ekstremt krevende. Det er for dårlig optimalisert. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Åpner Steam og får opp at 3 venner, deriblant AltF4 og Zealuu, spiller Deus Ex. Føler jeg går glipp av noe stort her jeg sitter uten stasjonær. Edit: Far Cry 1 og 2 til 75% i dag. Slo til på sistnevnte. Håper patcher har endret litt på spawn-tidene ute i jungelen. Uansett, sikkert verdt det for 38 kroner. Endret 30. august 2011 av Villanden 1 Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Tilbud på Civilization V og Need for Speed franchisen i helgen. Tror jeg slår til på førstnevnte Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Tilbud på Civilization V og Need for Speed franchisen i helgen. Tror jeg slår til på førstnevnte Ikke så verst tilbud, men det er jo ganske mange måneder siden jeg kjøpte det på elkjøp til samme pris. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå