TMB Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 42 kroner faktisk ;p Lenke til kommentar
NVaage Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Anbefaler "Introversion Complete Pack" Takker for tipset! Der var det noen gode gamle spill jeg ikke har sett på lenge. Kjøpte med en gang du linket. +1 på deg osv. :-) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Supre tilbod, eg kjøpte: Square Enix + Eidos collection Introversion complete pack The witcher Overlord pack Har berre fått installert Just Cause 2 frå SE + E collection hittil, men er kjemdefornøgd DRITKJEKT spel, som nesten var verdt 75 euro aleine. Så fekk eg også Deus ex og mange andre spel med i same pakken, knall pris Eg har hørt mykje bra om alle introversion spela, men steam serverane har for stor last. Har nok spel ut året eg no Endret 27. juni 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 fae, prøve meg med ett kjøp nå, og jaggu hadde jeg ikke fått litt småpeng på konton. Lurer hardt på hvor de stammer fra. Ble kjøp av AC2, interversion pack, Bad rats (under €1) og left 4 dead 2. Blir sikkert noen flere kjøp senere. Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 noen som vet om spilla i den dær "dirt" pakka er bra? Lenke til kommentar
NVaage Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) noen som vet om spilla i den dær "dirt" pakka er bra? Om du mener Codemaster listen så er ihvertfall Dirt 2, Overlord 2 og GRID spill jeg har likt ganske greit. Damnation er det sure eplet og det er totalt (etter min mening) råttent - så dårlig at jeg følte meg redusert etter å ha forsøkt spille det i 10 minutter (fullførte det for å kunne gi en fullstendig mening om det, men det var smertefullt og ikke noe jeg ville gjort igjen). Ellers har jeg ikke testet de andre spillene der, så de kan jeg ikke uttale meg om. Codemasters Racing Pack har ihvertfall to spill jeg vil si personlig at jeg synes er bra, Dirt 2 og GRID - har ikke testet Fuel eller første Dirt. Endret 27. juni 2010 av NVaage Lenke til kommentar
Walts Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Elsker steam salg Ble 4 spill på meg i dag: Zeno Clash Left 4 Dead 2 Supreme Commander 2 Audiosurf Blir nok mer utover salget, venter med de andre til jeg ser om de ender opp enda billigere på dags salg Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Sittet mesteparten av dagen og ventet på nedlastingen av Wings of Prey, og så krasjer faenskapet under loading. Jeg er ikke alene om det... Så sinna! Endret 27. juni 2010 av Svedge Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Kjøpte THQ pack, Episodes from Liberty City, Hearts of Iron 3 med en masse DLC's, Zombie Driver og Call of Duty pack. Ble vel 970kr eller noe sånt. Kjøpte jo det i går, og når jeg logga på i dag for å se etter noen flere tilbud så var Hearts of Iron 3 -66% på prisen... Den var -25% når jeg kjøpte den. Svei litt. Lenke til kommentar
NVaage Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Eneste som "plager" meg litt, er noen av pakkene med kjempetilbud på hele sulamitten, men ikke på de respektive spillene involvert. Har så mange av disse spillene fra før og det er litt kjedelig å betale for 20 spill, når man allerede eier 15 av de og egentlig bare vil ha 2 som ikke ellers er på tilbud (for øyeblikket) :-S Endret 27. juni 2010 av NVaage Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 noen som vet om spilla i den dær "dirt" pakka er bra? Alle spillene er veldig bra! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Eneste som "plager" meg litt, er noen av pakkene med kjempetilbud på hele sulamitten, men ikke på de respektive spillene involvert. Har så mange av disse spillene fra før og det er litt kjedelig å betale for 20 spill, når man allerede eier 15 av de og egentlig bare vil ha 2 som ikke ellers er på tilbud (for øyeblikket) :-S Gift de spillene du har til noen andre. Kanskje noen venner er interrisert i å betale noen korner for de Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 er det noen som kan anbefale et/flere spill, jeg og en venn har bestemt oss for å kjøpe et spill som er på tilbud som vi kan spille sammen (multiplayer) helst ikke noe som er alt for dyrt. Lenke til kommentar
Freaky Sunny Squirrel Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 ble noen spill på meg også left 4 dead 2 supreme commander 2 zeno clash introversion complete pack blir mer etterpå, mohahaha Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 er det noen som kan anbefale et/flere spill, jeg og en venn har bestemt oss for å kjøpe et spill som er på tilbud som vi kan spille sammen (multiplayer) helst ikke noe som er alt for dyrt. Left 4 Dead 2 kan kanskje være noe for dere. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 jøss. gothic 3 for 12 kr. gothic 3 + 2 gold edition for 16kr. BILLIG! Lenke til kommentar
NVaage Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Anbefaler på det sterkeste Max Payne Bundle - 40,- for begge spillene er jo et røverkjøp. De er gamle, men fy så moro jeg hadde det i de. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Max Payne er verdt pengene ja. Eve online til 1,99€ er sikkert også verdt det. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 jeg har tengt på å kjøpe plain sight, men jeg vet ikke helt om det kan være så bra. er det noen som har prøvd det og kan gi tilbakemeldinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå