Icedragon520 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Vampire er vel verd pengene, men herremin så buggete det var når det kom ut. Hotellet du må innom er helt fantastisk stemningsfullt første gangen. hotellet va brutalt første gang jeg spilt det for en del år siden. Fy faen! Sitter å spiller det nå, er på hotellet. Fy fader.. Har aldri vært så redd av noen spill! Ekkelt! Dette var verdt pengene Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Vampire:The Masquerade-bloodlines dere snakker om ? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Det stemmer. Glad jeg er ute av det fryktelige hotellet. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jasså ja, jeg får vurdere det da, men skummelt er det noen som sier høh, virkelig, ala silent hill,fear,penumbra ? har sett skjerm bildene på steam og virker ikke særlig skummelt da men. Får ta en titt på dette spillet da. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Det har ett område nokså tidlig i spillet med en god, atmosfæretung skrekkstemning, men generelt er det ikke et spill som tar sikte på å skremme. Litt som Shalebridge Cradle-nivået i Thief 3. Lenke til kommentar
Bgarion Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Så at Paradox samlepakke er på salg for 44 euro, verdt pengene? Og har noen testa Pirates of Black Cove? Verdig Pirates etterfølger? Endret 3. august 2011 av Bgarion Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Limbo er endelig ute til PC, og på Steam selvfølgelig. 77 kroner vil det koste deg. Tror jaggu meg jeg skal slå til. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Brink gratis i helga! 1 Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Quakecon sale 4-7 august! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Terraria til halv pris. 5 Euro. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hvilken syk person plasserte SMB i "avslappet-spill"-kategorien? 5 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Haha, det er ikke godt å si. Sitter ihvertfall ikke og slapper av når du spiller SMB Kunne like godt puttet Amnesia i avslappet også da. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Frozen Synapse på tilbod no - om ein ikkje alt har det, så er dette tida for å gjere noko med det. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Kan absolutt annbefale Frozen Synapse til de som er glad i taktikk. Spillet er ekstremt taktisk og til tider veldig vanskelig, men når du klarer å vinne over en motstander er det utrolig givende Spillet har også en av de beste soundtrackene jeg har hørt i et spill på en stund, løp å kjøp! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Frozen Synapse er genialt! Eneste problemet er at jeg ikke kan få oppløsning i full hd. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Er det steder å kjøpe dlc-er billigere en steam ? Tenker på civ 5 dlc-eer Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Halv pris på Oddworld: Abe's Oddysee Ti kroner for en slik klassiker. Ja takk! edit: Også halv pris på Oddworld-pakke med alle spill i serien, inkl. Strangers Wrath. 59 kroner blir det for den. Endret 15. august 2011 av Villanden Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 De spillene er så gamle at de burde vært gratis. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 De spillene er så gamle at de burde vært gratis. Hahaha, ja, jeg spilte Oddworld på PS1 xD Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Vær obs på at Stranger's Wrath er utrolig buggy, og flere achievements unlocker ikke som de skal. (Noe som lett kan fikses med Steam Achievement Manager, men still...). Grafikken på vannet er også helt forferdelig. Det skal komme en HD-update senere, men ingen vet når. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå