Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Weekend-dealen er Vampire: The Masquerade - Bloodlines, det siste spillet Troika (Arcanum) ga ut før de gikk inn til regjeringen. Notorisk buggy (faktisk umulig å fortsette forbi et visst punkt) upatchet, men Steam autopatcher. Obligatorisk RPG-pensum, og et av de siste spillene hvor man kan se konturene av store ambisjoner. Kjører forresten på Source, ett av de første ikke-Valve-spillene som bruker den.

 

Ellers er EYE sluppet, en ambisiøs cyberpunk-oldschoolshooter/RPG som kjører på Source, utviklet av et timannsteam. RPS har skrevet en del om det, og prisen er ikke akkurat stiv. 10% avslag fordi det er nytt. Må nesten få prøvd det selv.

Lenke til kommentar

F**N!! Kunne tenkt meg å Vampires da jeg har hørt så mye bra om det, men får selvfølgelig ikke lønn før over helgen. :mad:

 

Får vel bare kjøpe det ved en senere anledning, eller på mandag hvis salget holder fram til 19 som det pleier, og lønna mirakuløst kommer samme dag. Jeg tviler, men lever i håpet.

 

EYE så for øvrig ganske så interessant ut. Må prøves en gang i framtiden.

Lenke til kommentar

Hva slags Bloodline spiller folk nå, da? :p Husker den karakteren jeg var mest fornøyd med var en Toreador, mens den jeg hadde det mest morsomt med var en Malkavian. Sistnevnte må oppleves, samme med Nosferatu - men kanskje ikke på første gjennomspilling. Tremere er også morsomt, og Gangrel ideelt om du vil være stealth/nærkampbasert ... Om du har spilt gjennom som enten Toreador, Brujah eller Ventrue, så gir ikke de andre to merkbart annerledes opplevelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...