Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

SoC er den beste introduksjonen, spill det først. Om du så går til Clear Sky eller CoP kommer an på hva du er i humør til. CS er det mest teknisk imponerende, men lider også under rollen som forsøkskanin i forhold til nye gameplay features. CoP er mer polert; de gode tingene fra CS er med videre, de dårlige kuttet; og strøjobbene du får har litt mer quest-følelse over seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Defense Grid: Awakening -  2,25€
Heroes V                -  2,50€
Magicka                 -  3,39€
Plants vs. Zombies      -  3,39€
Mount & Blade: Warband  -  6,25€
Fallout NV w/ DLC       - 20,97€
Sanctum                 -  3,75€
Portal 2                - 18,99€
And Yet It Moves        -  2,25€
Sam and Max Pack        - 12,49€
Puzzle Agent 2          -  8,99€
The Mawesome Pack       -  2,25€
Penny Arcade Pack       -  1,80€

Subtotal ---------------- 89,27€

Ble litt mer enn forventet, men må si meg fornøyd. Så var det å få spilt alle da, blant de hundre uspilte spillene fra tidligere salg...

Lenke til kommentar

Her er alt jeg har kjøpt/kommer til å kjøpe. Tillot meg å stjele oppsettet ditt, Sensiw :p

Huff, så mye det ble når man ser totalsummen :ermm::p

Test Drive Unlimited 2             -  13,39€
Zen Bound 2                        -  0,90€
Portal 2 - The Final Hours         -  1,33€
Amnesia: The Dark Descent          -  3,74€
Worms Reloaded                     -  3,74€
Beat Hazard Complete               -  2,49€
Flight Control HD                  -  1,00€
Battlefield: Bad Company 2 Pack    -  9,99€
Oddworld: Munch's Oddysee          -  1,69€
Oddworld: Stranger's Wrath         -  3,39€
Just Cause 2                       -  4,99€
RUSH                               -  1,12€
Toki Tori                          -  1,12€
BIT.TRIP RUNNER                    -  2,00€

Subtotal ---------------- 50,89€

Lenke til kommentar

Stalker <3 Spill dem i riktig rekkefølge og uten mods først!

Har hørt mye skryt om Complete mod'en, så hva er grunnen til at du ikke ville spilt med den?

Jeg ser ingen grunner til å ikke bruke dem - de forbedrer kosmetikk, grammatikk og fikser bugs. Mods som Oblivion Lost og AMK er noe helt annet, og der støtter jeg tanken om vanilla først. Clear Sky blir også fort uspillbart sans-Complete.

Oh, nvm, har ikke testet Complete modsa, bare Oblivion Lost og AMK som endrer gameplay osv.

Lenke til kommentar

Kjøpt meg Just Cause 2 og Magicka pakken jeg, funderte lenge på Just Cause når det var på salg for noen par dager tilbake, men ble ikke noe av, men så kom det på salg igjen nå så da slo jeg til

Uansett, Assassins creed spillene til 27 euro, verdt det? Er spillene noe gode på PC? Og burde man starte med eneren om man skal spille seg igjennom? Eller har ikke spillene noe med hverandre å gjøre? Og multiplayer delen i Brotherhood, er den noe kul?

Lenke til kommentar

Uansett, Assassins creed spillene til 27 euro, verdt det? Er spillene noe gode på PC? Og burde man starte med eneren om man skal spille seg igjennom? Eller har ikke spillene noe med hverandre å gjøre? Og multiplayer delen i Brotherhood, er den noe kul?

Alle spillene henger sammen, men 1 og 2 har mindre sammenheng med hverandre enn 2 og Brotherhood. Det første er desidert det dårligste av dem, og kan bli ganske repetitivt etter hvert, men det er langt i fra et dårlig spill, og det er en del historie som er viktig for resten av spillene. Men det går egentlig fint å begynne på toeren, der man spiller en helt ny fyr, som fortsettes i Brotherhood. Går jo an å lese seg opp på hva som skjer i AC1.

Jeg har bare spilt 1 og 2 på PC, og Brotherhood på PS3, og de fungerer bra på begge plattformene. Tar kanskje litt lenger tid å venne seg til kontrollene på PC, men det er ikke noe stort problem. Multiplayeren i Brotherhood er ganske kul og unik, men jeg gikk fort lei og ble ofte frustrert av noen av elementene som er der. Men garantert verdt å prøve ut.

Og ja, de er verdt 27,19€.

Endret av Sensiw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...