Licht Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 SoC er den beste introduksjonen, spill det først. Om du så går til Clear Sky eller CoP kommer an på hva du er i humør til. CS er det mest teknisk imponerende, men lider også under rollen som forsøkskanin i forhold til nye gameplay features. CoP er mer polert; de gode tingene fra CS er med videre, de dårlige kuttet; og strøjobbene du får har litt mer quest-følelse over seg. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Ville spelt i release rekkefølge personlig, iallefall viss det er første gang du er borti Stalker. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Defense Grid: Awakening - 2,25€ Heroes V - 2,50€ Magicka - 3,39€ Plants vs. Zombies - 3,39€ Mount & Blade: Warband - 6,25€ Fallout NV w/ DLC - 20,97€ Sanctum - 3,75€ Portal 2 - 18,99€ And Yet It Moves - 2,25€ Sam and Max Pack - 12,49€ Puzzle Agent 2 - 8,99€ The Mawesome Pack - 2,25€ Penny Arcade Pack - 1,80€ Subtotal ---------------- 89,27€ Ble litt mer enn forventet, men må si meg fornøyd. Så var det å få spilt alle da, blant de hundre uspilte spillene fra tidligere salg... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Her er alt jeg har kjøpt/kommer til å kjøpe. Tillot meg å stjele oppsettet ditt, Sensiw Huff, så mye det ble når man ser totalsummen Test Drive Unlimited 2 - 13,39€ Zen Bound 2 - 0,90€ Portal 2 - The Final Hours - 1,33€ Amnesia: The Dark Descent - 3,74€ Worms Reloaded - 3,74€ Beat Hazard Complete - 2,49€ Flight Control HD - 1,00€ Battlefield: Bad Company 2 Pack - 9,99€ Oddworld: Munch's Oddysee - 1,69€ Oddworld: Stranger's Wrath - 3,39€ Just Cause 2 - 4,99€ RUSH - 1,12€ Toki Tori - 1,12€ BIT.TRIP RUNNER - 2,00€ Subtotal ---------------- 50,89€ Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Ikke så dyrt mtp antall spill og mengde underholdning man får for det. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Stalker <3 Spill dem i riktig rekkefølge og uten mods først! Har hørt mye skryt om Complete mod'en, så hva er grunnen til at du ikke ville spilt med den? Jeg ser ingen grunner til å ikke bruke dem - de forbedrer kosmetikk, grammatikk og fikser bugs. Mods som Oblivion Lost og AMK er noe helt annet, og der støtter jeg tanken om vanilla først. Clear Sky blir også fort uspillbart sans-Complete. Oh, nvm, har ikke testet Complete modsa, bare Oblivion Lost og AMK som endrer gameplay osv. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Kjøpt meg Just Cause 2 og Magicka pakken jeg, funderte lenge på Just Cause når det var på salg for noen par dager tilbake, men ble ikke noe av, men så kom det på salg igjen nå så da slo jeg til Uansett, Assassins creed spillene til 27 euro, verdt det? Er spillene noe gode på PC? Og burde man starte med eneren om man skal spille seg igjennom? Eller har ikke spillene noe med hverandre å gjøre? Og multiplayer delen i Brotherhood, er den noe kul? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Uansett, Assassins creed spillene til 27 euro, verdt det? Er spillene noe gode på PC? Og burde man starte med eneren om man skal spille seg igjennom? Eller har ikke spillene noe med hverandre å gjøre? Og multiplayer delen i Brotherhood, er den noe kul? Alle spillene henger sammen, men 1 og 2 har mindre sammenheng med hverandre enn 2 og Brotherhood. Det første er desidert det dårligste av dem, og kan bli ganske repetitivt etter hvert, men det er langt i fra et dårlig spill, og det er en del historie som er viktig for resten av spillene. Men det går egentlig fint å begynne på toeren, der man spiller en helt ny fyr, som fortsettes i Brotherhood. Går jo an å lese seg opp på hva som skjer i AC1. Jeg har bare spilt 1 og 2 på PC, og Brotherhood på PS3, og de fungerer bra på begge plattformene. Tar kanskje litt lenger tid å venne seg til kontrollene på PC, men det er ikke noe stort problem. Multiplayeren i Brotherhood er ganske kul og unik, men jeg gikk fort lei og ble ofte frustrert av noen av elementene som er der. Men garantert verdt å prøve ut. Og ja, de er verdt 27,19€. Endret 11. juli 2011 av Sensiw Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Synd det ikke var noe mer interessant den siste dagen, men kjøpte The Ankh Pack som inneholder Ankh 2: Heart of Osiris og Ankh 3: Battle of the Gods for 4,58€. Merkelig at Steam ikke har eneren da. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Sikret meg Portal 2 og Two Worlds 2 nå under encore-greiene. Blir sikkert billigere senere, men whatever. 50/66% avslag er bra nok. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Assassins Creed pack, Penumbra Collection og Dark Messiah Might and Magic... Steam salg er ikke bra for økonomien min -.- 2 Lenke til kommentar
laurell Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg får plutselig litt forståelse for alle shoppingrundene til fruen. "Se hva jeg fant på salg!" 5 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Uff! Er det slutt nå ? Stas så lenge det varte Det gikk noen hundre kroner, men vel verdt det! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 IL-2 Sturmovik: 1946 til halv pris. Cirka 39 kronasjer. Jeg slo til! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 IL-2 Sturmovik: 1946 til halv pris. Cirka 39 kronasjer. Jeg slo til! Kongespill. Har drukket noen kaffekopper og røkt noen fredsigarer til det første spillet i serien da det kom. Det ble mange timer over de russiske stepper. Tror ikke du blir skuffet Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Daily Deal - Universe at War 75% off! Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Lurer litt på om Who's That Flying er verdt en titt. 50% (3€) i 24 timer fra nå. Har spilt så mange andre retro aktige greier i det siste, så hvorfor ikke en "schmup" også.. Endret 17. juli 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Everket Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Totalbiscuit har laget en Wtf is Who's That Flying på youtube viss du vil se en liten presentasjon av spillet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Nå er tilbudet over, da. Nå er Cities in Motion på tilbud. Sikkert snadder for de av oss som liker (open-)TTD, men jeg aner ikke når jeg skal få tid til å synke inn i det ... Så, står over i dag. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Totalbiscuit har laget en Wtf is Who's That Flying på youtube viss du vil se en liten presentasjon av spillet. Nå er tilbudet over, da. Så litt på WTF is WTF før jeg kjøpte det i går. Var jo egentlig ikke mange kronene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå