Byxxi Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Skal jeg gå for dead space 1&2, eller skal jeg gå for prince of persia serien? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Gå for begge, eller kast en terning. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 75% på just cause 2 er ikke værst, 5 euro kun, synd jeg har det fra før Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Var jo nesten bare spill som allerede har vært på salg i dag. Syns de burde komme opp med kun nye hver dag og eventuelt noen gamle igjen i tillegg. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Var jo nesten bare spill som allerede har vært på salg i dag. Syns de burde komme opp med kun nye hver dag og eventuelt noen gamle igjen i tillegg. Ikke bare nesten, men alle har vel da vært på salg tidligere i sommersalget. Det er vel noe med at det er siste dagen, og de selger de mest populære titlene i dag. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Syns de heller burde tatt like mange nye som vanlig og i tillegg tatt de mest populære siden det var siste dagen, men er vel ikke så mye å gjøre med det. Kjøpte GTA IV da, både spillet og episodene til 65 kr må jo være et bra kjøp. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Siden det bare er repriser i dag, kan jeg oppsummere: Bad Company 2 + Vietnam Just Cause 2 Zen Bound 2 (mest fordi det nesten ikke kostet noe) Lara Croft and the Guardian of Light Så andre ting jeg sikkert kommer til å spille før eller siden, men følte for å vente til de blir enda billigere. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Kjøpte Zen Bound 2 for noen dager siden til 0.90 euro og må ærlig talt si at det var verdt det. Utrolig merkelig spill men på en eller annen måte så er det underholdende... Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Ble en del kjøp på meg gitt: Just Cause 2 BioShock 1 og 2 Torchlight Alle tre Stalker spillene Cities XL 2011 Universe Sandbox Edit: Da er spørsmålet hva jeg skal begynne med? Endret 10. juli 2011 av Mevon Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Har blitt litt fler spill på meg enn jeg trodde tbh. Har kjøpt: Battlefield: BC2 + Vietnam Borderlands GOTY Hitman: Blood Money Recettear: An Item Shop's Tale Terraria Og fikk med meg Alien Breed 2: Assault gratis pga Steam tickets. Endret 10. juli 2011 av Makiavelli Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Ble en del kjøp på meg gitt: Just Cause 2 BioShock 1 og 2 Torchlight Alle tre Stalker spillene Cities XL 2011 Universe Sandbox Edit: Da er spørsmålet hva jeg skal begynne med? Stalker med Complete mods, eller Bioshock! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Endte opp med: Aliens vs Predator Just Cause 2 Singularity Kings bounty,hele serien Transformers, War for cybertrone Arma 2, combined operations Alpha Protocol Dark Siders Neverwinter nights 2, plat.edition Serious Sam HD Deus Ex, Game of the year Edition Burde gi noen timer god underholdning fremover. Ble en del kjøp på meg gitt: Just Cause 2 BioShock 1 og 2 Torchlight Alle tre Stalker spillene Cities XL 2011 Universe Sandbox Edit: Da er spørsmålet hva jeg skal begynne med? Stalker med Complete mods, eller Bioshock! Stalker, helt klart. Og med Complete mods blir det helt konge. Jeg ble ihvertfall helt fortapt i spillene. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Ble en del kjøp på meg gitt: Just Cause 2 BioShock 1 og 2 Torchlight Alle tre Stalker spillene Cities XL 2011 Universe Sandbox Edit: Da er spørsmålet hva jeg skal begynne med? Stalker <3 Spill dem i riktig rekkefølge og uten mods først! Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Oida, går igjennom lista nå og ser det at det ble en del mer enn hva jeg i utgangspunktet trodde. Tropico 3 + Absolute Power tilleggspakken Defcon Multiwinia Star Ruler Men of War: Assault Squad Company of Heroes Gold Eufloria Garry's Mod R.U.S.E Universe Sandbox Gratutious Space Battles - Complete Pack Neverwinter Nights 2: Platinum Warhammer 40k:Retribution Må si meg fornøyd, med tanke på at jeg ikke har brukt mer enn 500 kr på alt sammen Nå gjelder det bare å finne ut hvor å starte.. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Stalker <3 Spill dem i riktig rekkefølge og uten mods først! Har hørt mye skryt om Complete mod'en, så hva er grunnen til at du ikke ville spilt med den? Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg endte opp med: Just Cause 2 og alt av DLC HORAD Sniper: Ghost Warrior Magica Complete Pack X superbox Solar 2 Universe Sandbox The Stronghold Collection Company of Heroes Complete Pack Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Stalker <3 Spill dem i riktig rekkefølge og uten mods først! Har hørt mye skryt om Complete mod'en, så hva er grunnen til at du ikke ville spilt med den? Jeg ser ingen grunner til å ikke bruke dem - de forbedrer kosmetikk, grammatikk og fikser bugs. Mods som Oblivion Lost og AMK er noe helt annet, og der støtter jeg tanken om vanilla først. Clear Sky blir også fort uspillbart sans-Complete. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Har blitt et par spill på meg og: X-superpack Den lengste reisen & Drømmefall: Den lengste reisen Two Worlds 2 Neverwinter night 2 Metro 2033 King Arthur Collection Alpha Protocol 1701 A.D Gold Edition Burde ha noe å gjøre framover. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg ser ingen grunner til å ikke bruke dem - de forbedrer kosmetikk, grammatikk og fikser bugs. Mods som Oblivion Lost og AMK er noe helt annet, og der støtter jeg tanken om vanilla først. Clear Sky blir også fort uspillbart sans-Complete. Jaok, kommer til å spille med Complete. Og da er det altså release rekkefølgen jeg bør spille de etter? SoC-CS-CoP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå