Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Lurer på om det ikke blir X-superbox og kanskje Prince of persia pakken på meg. Er de siste PoP-spillene verd det? Har klart ut de to første spillene for mange år siden.

 

Synes Prince of Persia var kjedelig og repeterende, mens Warrior Within var helt greit. De tre andre derimot, og da spesielt The Sands of Time, synes jeg var fantastiske.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det han over sa. DNF fungerer ikke som Duke-spill fordi det er et lappeteppe av FPS-fads fra de siste ti årene, og derfor ender det opp med å ha mer til felles med Halo og CoD enn Duke 3D, Doom eller Quake.

 

Kjøp Terraria hvis du ikke har det, bare husk å se det som en dungeoncrawl med sandkasse-elementer snarere enn "Minecraft i 2d". Kjører som en drøm på netbook.

Lenke til kommentar

Alle STALKER-spillene til 8,50 euro tilsammen, eller 2,50 hver for ShoC og CS, 3,50 for CoP (!). Beste deal så langt i salget. Hvis du ikke har spilt dem før, last ned Complete-modifikasjonene for hver og legg dem inn før du starter - den forandrer ikke gameplay, bare fikser glitcher og bugs, polerer UI/grafikk, i tillegg til å rette opp i en del sovjet-engelsk og gi våpen virkelige navn. Hadde litt problemer med Steam og .exe-installeren, men selv den manuelle installasjonen er lekende lett.

Muligens ikke helt riktig tråd, men bare et kjapt spm. Kjøpte STALKER når det var på tilbud, men i SoC lagrer ikke endringene jeg gjør i kontrollene seg. Har du/noen opplevd noe lignende? Kan ikke huske jeg hadde problemer med det sist jeg spilte (når det kom ut, så er jo en stund siden). Har installert Complete-moden.

 

Edit: Vil altså endre noen knapper på tastaturet, om det var uklart, men de lagres som sagt ikke, så må gjøre det hver gang jeg starter spillet på nytt.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Alle STALKER-spillene til 8,50 euro tilsammen, eller 2,50 hver for ShoC og CS, 3,50 for CoP (!). Beste deal så langt i salget. Hvis du ikke har spilt dem før, last ned Complete-modifikasjonene for hver og legg dem inn før du starter - den forandrer ikke gameplay, bare fikser glitcher og bugs, polerer UI/grafikk, i tillegg til å rette opp i en del sovjet-engelsk og gi våpen virkelige navn. Hadde litt problemer med Steam og .exe-installeren, men selv den manuelle installasjonen er lekende lett.

Muligens ikke helt riktig tråd, men bare et kjapt spm. Kjøpte STALKER når det var på tilbud, men i SoC lagrer ikke endringene jeg gjør i kontrollene seg. Har du/noen opplevd noe lignende? Kan ikke huske jeg hadde problemer med det sist jeg spilte (når det kom ut, så er jo en stund siden). Har installert Complete-moden.

 

Edit: Vil altså endre noen knapper på tastaturet, om det var uklart, men de lagres som sagt ikke, så må gjøre det hver gang jeg starter spillet på nytt.

 

Veldig OT dette, men vil tro du kan endre noen konfigureringsfiler i mappen til spillet. Har det ikke på denne datamaskinen, så kan ikke sjekke det selv, men sansyneligvis heter den noe som default, config eller noe liknende. Kan også tenkes at den ender med .ini . Problemet er at default-keymappingen skriver over det du redigerer :p

Lenke til kommentar

Det han over sa. DNF fungerer ikke som Duke-spill fordi det er et lappeteppe av FPS-fads fra de siste ti årene, og derfor ender det opp med å ha mer til felles med Halo og CoD enn Duke 3D, Doom eller Quake.

 

Kjøp Terraria hvis du ikke har det, bare husk å se det som en dungeoncrawl med sandkasse-elementer snarere enn "Minecraft i 2d". Kjører som en drøm på netbook.

 

Tja hehe, når jeg allerede har blåst 192 kr på Duke, så får jeg jammen sant nyte det og. Kan da ikke være så ille å kaste rundt på en bæsj og tisse i hvert toalett man klarer å oppdrive.

Lenke til kommentar

Muligens ikke helt riktig tråd, men bare et kjapt spm. Kjøpte STALKER når det var på tilbud, men i SoC lagrer ikke endringene jeg gjør i kontrollene seg. Har du/noen opplevd noe lignende? Kan ikke huske jeg hadde problemer med det sist jeg spilte (når det kom ut, så er jo en stund siden). Har installert Complete-moden.

 

Edit: Vil altså endre noen knapper på tastaturet, om det var uklart, men de lagres som sagt ikke, så må gjøre det hver gang jeg starter spillet på nytt.

 

 

Høres rart ut... Opplevde det da spillet var nytt og upatchet, men Steam patcher det jo automatisk til 1.0006 eller noe.

 

Noe du kan prøve er å gå inn i spillet, fikse binds som du vil ha dem, lagre dem, alt-tab og så finne user.ltx i STALKER-SHOC-mappen som ligger under Brukere/Felles/Dokumenter i Vista, eller Dokumenter og Innstillinger/Alle brukere/Delte dokumenter i XP. Har du W7 vet jeg ikke nøyaktig hvor den er, men uansett: Åpne i notepad e.l. og sjekk at det du har endret på av binds faktisk reflekteres i denne filen. Hvis ja, gjør den skrivebeskyttet og start spillet på nytt. Hvis nei, sjekk om den alt er skrivebeskyttet før du fikser bindingene manuelt, lagrer, skrur på skrivebeskyttelse etc.

 

Måtte gjøre dette selv med retail, håper jeg har husket framgangsmåten riktig. :p Det kan også være noe kluss med UAC på grunn av ltx-filen sin plassering, kan hjelpe å kjøre spillet som admin.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Fuuu....de satte opp prisen på Terraria fra 2,49 til 4,99 akkurat når jeg skulle til å kjøpe det...

 

Lagde en tråd på Steam forumet, ser ut som at andre også er irritert :!:

 

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1986492

 

Ikke det at 4,99 er mye, men det er prinsipp....jævlig dårlig gjort av Valve å sette opp prisen etter 5 timer, kan umulig ha vært en "feil" da det hadde blitt oppdaget tidligere....

 

Først TDU2, så Risen og nå Terraria....

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Jeg har spilt S&M episode 1-3 sammen med 3 kompiser. Meget hyggelig tidsfordriv mens man småprater litt, drikker kaffe o.l.

 

Edit: Det var ikke overdrevent mye frem og tilbake for å hente ting, men det er jo en del av pek- og klikkspilla sin natur så noe er det jo. Spilla har grei lettbeint humor

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

Er Sam & Max-spillene å anbefale? Er ikke så ekstremt glad i pek og klikk-spill der du må frem og tilbake konstant for å hente småting for å komme seg videre, men hvis humoren er bra, er det kanskje verdt det. Anyone?

Folk liker jo forskjellig humor så det er vanskelig å si, men Sam & Max triologien for en drøy hundrelapp er et kupp hvis man liker denne typen humor. Med en så lav pris er virkelig sjansen verdt å ta. Alternativt kan du gjerne se en walktrough av første episoden på youtube e.l. (5-6 episoder i hver av de tre sesongene). Viser godt hva det går i.

Endret av -kai-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...