Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk endelig kjøpt meg Amnesia, lastet det ned før men gadd ikke spille ferdig :p Betaler lett for det.

 

Også kjøpte jeg Worms, blir litt kult å game det online og med achievements, gud vet hvor mye moro jeg har hatt med Worms 2/WWP/Worms Armageddon :D

Lenke til kommentar

Elsker at jeg kjøpte Amnesia i går.... Jaja, verdt pengene uansett! Til dere som ikke har det, løp og kjøp! Ingenting er som å sitte i en mørk kjeller midt på natten og spille dette :D

 

Mass Effect 1 og 2 er og et must til dere som ikke har de!

Lenke til kommentar

Elsker at jeg kjøpte Amnesia i går.... Jaja, verdt pengene uansett! Til dere som ikke har det, løp og kjøp! Ingenting er som å sitte i en mørk kjeller midt på natten og spille dette :D

 

Så hva du skrev, skynder meg inn på steam for å se på amnesia. "You already own Amnesia: The Dark Descent" Fyeah.jpg

Lenke til kommentar

Dessverre ikke.

 

Altså, du kan laste dem ned, ta backup så du slipper å laste dem ned på nytt, og lagre backupene på en annen disk... Men de må fremdeles tilbake i Steamapps når du faktisk skal spille.

 

Vissvass...

Du kan ha spillene dine på så mange disker du vil. Vil du ha ett av dine mest krevende spill på SSD disken, eller du har for liten plass på disken der Steam er installert. Så kan du fikse det ved hjelp av junctions, eller laste ned et lite program som gjør det for deg: Steam mover

Bruker Steam Mover selv, det funker knall :)

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om Divinity II er bra? noen som har prøvd det?

 

Jeg prøvde demoen bittelitt på xbox... men var veldig usikker, så jeg må høre med dere :p

 

Kommer an på om du liker europeiske RPG-er... Jeg ville anbefalt det, iallefall. Bedre på PC enn Xbox, og Dragon Knight Saga-versjonen er teknisk nokså mye bedre stilt enn første release av Divinity 2 (Ego Draconis).

Lenke til kommentar

Noen spennende titler i dag, og for en gangs skyld, så har jeg de ikke på steam!

Lurte på om noen hadde noe erfaring med Supreme Commander 2. Har Company of Heroes, starcraft 2 og Men of War: AS liggende allerede. Er dette noe som skiller seg ut som strategispill, eller blir det mye av det samme som i de tidligere nevnte spillene?

Og er det noen som har spillt noen av X-spillene? Virket spennende, men usikker på om det er verdt pengene.

 

Så kan jeg anbefale Neverwinter Nights 2 pakken, samt Terraria og Dead Space 2. Får mye for pengene :D!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...