Villanden Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Bare 11 spill idag. De begynner å bli late. Mulig det blir Fallout GOTY og/eller Mass Effect 1-2 i dag. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hvordan er worms reloaded kontra feks brukermoddet worms armageddon? Mulig jeg kjøper ME2, har allerede eneren. AtW Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Ser ikke ut som det blir noe spennede på meg i dag heller, eier alt det som virker spennde. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Fikk endelig kjøpt meg Amnesia, lastet det ned før men gadd ikke spille ferdig Betaler lett for det. Også kjøpte jeg Worms, blir litt kult å game det online og med achievements, gud vet hvor mye moro jeg har hatt med Worms 2/WWP/Worms Armageddon Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hvilken steam server får dere best DL fra? Skal laste ned noen spill, men får maks 150kb/s (linje på 10mb). Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Du får bare prøve forskjellige, men vær obs på at alle serverne kan være trege pga. sommersalget som gir massiv aktivitet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Kjøpte meg Splinter Cell 1 og 3. Har de fra før i fysisk form, men greit å ha i Steambiblioteket også når de var så billig. Håper de kommer med et tilbud på Deathspank: Thongs of Virtue snart. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hvilken steam server får dere best DL fra? Skal laste ned noen spill, men får maks 150kb/s (linje på 10mb). Jeg har sittet og prøvd forskjellige i hele kveld. Nå tror jeg jeg lar den stå på Sverige. Veldig ustabilt (som alt annet), men kommer i hvertfall opp i 600kb+ innimellom.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Har nok mye med at mange folker kjøper og laster ned, etter at tilbuds dagene er over får vel serverne roet seg litt tenker jeg og da blir vel hastighetene bedre igjen også. Forøvrig er dette en fin side med tanke på serverne: http://store.steampowered.com/stats/content/ Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Elsker at jeg kjøpte Amnesia i går.... Jaja, verdt pengene uansett! Til dere som ikke har det, løp og kjøp! Ingenting er som å sitte i en mørk kjeller midt på natten og spille dette Mass Effect 1 og 2 er og et must til dere som ikke har de! Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Elsker at jeg kjøpte Amnesia i går.... Jaja, verdt pengene uansett! Til dere som ikke har det, løp og kjøp! Ingenting er som å sitte i en mørk kjeller midt på natten og spille dette Så hva du skrev, skynder meg inn på steam for å se på amnesia. "You already own Amnesia: The Dark Descent" Fyeah.jpg Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Jeg lurer på om Divinity II er bra? noen som har prøvd det? Jeg prøvde demoen bittelitt på xbox... men var veldig usikker, så jeg må høre med dere Endret 9. juli 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Dessverre ikke. Altså, du kan laste dem ned, ta backup så du slipper å laste dem ned på nytt, og lagre backupene på en annen disk... Men de må fremdeles tilbake i Steamapps når du faktisk skal spille. Vissvass... Du kan ha spillene dine på så mange disker du vil. Vil du ha ett av dine mest krevende spill på SSD disken, eller du har for liten plass på disken der Steam er installert. Så kan du fikse det ved hjelp av junctions, eller laste ned et lite program som gjør det for deg: Steam mover Bruker Steam Mover selv, det funker knall Lenke til kommentar
Lange Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Splinter Cell Conviction har co-op campaign. Interessant. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg lurer på om Divinity II er bra? noen som har prøvd det? Jeg prøvde demoen bittelitt på xbox... men var veldig usikker, så jeg må høre med dere Kommer an på om du liker europeiske RPG-er... Jeg ville anbefalt det, iallefall. Bedre på PC enn Xbox, og Dragon Knight Saga-versjonen er teknisk nokså mye bedre stilt enn første release av Divinity 2 (Ego Draconis). Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Noen spennende titler i dag, og for en gangs skyld, så har jeg de ikke på steam! Lurte på om noen hadde noe erfaring med Supreme Commander 2. Har Company of Heroes, starcraft 2 og Men of War: AS liggende allerede. Er dette noe som skiller seg ut som strategispill, eller blir det mye av det samme som i de tidligere nevnte spillene? Og er det noen som har spillt noen av X-spillene? Virket spennende, men usikker på om det er verdt pengene. Så kan jeg anbefale Neverwinter Nights 2 pakken, samt Terraria og Dead Space 2. Får mye for pengene ! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Kjøp Portal 2 hvis du ikke har det... Endret 9. juli 2011 av TMB Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Noen jeg kunne addet som venn på Steam for å få noen av de prize-achievementene? Synes Steam er diskriminerende mot oss(meg) som ikke har venner Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Lurer på om det ikke blir X-superbox og kanskje Prince of persia pakken på meg. Er de siste PoP-spillene verd det? Har klart ut de to første spillene for mange år siden. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Noen jeg kunne addet som venn på Steam for å få noen av de prize-achievementene? Synes Steam er diskriminerende mot oss(meg) som ikke har venner http://steamcommunity.com/id/timb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå