henrikrox Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Noen som kan anbefale Rift, sa opp wow i går, så det passer jo bra, men vet ikke jeg. Føler det har samme skjebne some age of conan etc Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Noen som har prøvd Cities XL 2011? Virker kult, digga sim city 2000 i sin tid. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Forresten så kan jeg anbefale guardian of light (skulle uansett hatt en coop partner) så hvis du er keen, send meg en pm så spiller vi. COmpany of heroes er knall, elsker det Har også hørt mye godt om Sanctum Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Noen som har prøvd Cities XL 2011? Virker kult, digga sim city 2000 i sin tid. Jeg spilte demoen tilbake i tid, men glemte det helt grunnet eksamen. Jeg digga det ihvertfall, er du i tvil kan du jo bare teste demoen du og Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Jepp. Forresten går den ann å lagre noen av spillene man kjøper på steam på en annen disk enn de er satt til automatisk? Begynner å gå tom for plass. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Dessverre ikke. Altså, du kan laste dem ned, ta backup så du slipper å laste dem ned på nytt, og lagre backupene på en annen disk... Men de må fremdeles tilbake i Steamapps når du faktisk skal spille. Endret 7. juli 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Jepp. Forresten går den ann å lagre noen av spillene man kjøper på steam på en annen disk enn de er satt til automatisk? Begynner å gå tom for plass. Tips. Kjøp deg en passe stor disk dedikert til steam. Om du har råd er ssd kjekt. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Noen som har prøvd Cities XL 2011? Virker kult, digga sim city 2000 i sin tid. Jeg har det. Det er gøy i begynnelsen meg kan bli kjedelig etter noen timer. Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Noen som har prøvd Cities XL 2011? Virker kult, digga sim city 2000 i sin tid. Med tanke på at du digga sim city2000, så kan jeg anbefale deg Cities XL 2011 på det sterkeste. Har det selv. Ble nostalgisk for et halvt års tid siden, og fant fram til sim city etter mange år. Syntes det manglet grafikkstandarden jeg hadde blitt vant med så jeg begynte å lete etter en "oppgradert" versjon. Cities XL traff midt i blinken! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Er det noe liv i multiplayer delen til GTAIV til PC? Og vet det har vært mye snakk om at spillet funker dårlig på PC, dårlig optimalisert eller noe, er det blitt gjort noe forbedring der? Kan ikke uttale meg om MP-delen, men for 8,75 Euro, så vil jeg påstå at GTApakka er et veldig godt kjøp. Kjøpte spillet ene og alene for SPdelen på playstation 3, og det ga meg omtrent 29 timer ved første gjennomspilling. I tillegg så kan du glede deg til en oppgradering, rent grafisk. Noen som modder på spillet som har sluppet ut en kjempebra oppgradering. (http://www.itavisen.no/873300/se-den-nydelige-gta-grafikken) Godt kjent med GTA IV på PS3 selv, så har runna det, eller historien i standard utgaven. Uansett slo til på pakken til slutt, så får vi se hvordan det fungerer på PC. Ellers så var det de nye tilbudene da, C&C4 frister, dog har hørt mye dårlig om det... Cities XL 2011 er vel også av interesse, husker jeg spilte mye Sim City 2000 og 3000. Endret 7. juli 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Jepp. Forresten går den ann å lagre noen av spillene man kjøper på steam på en annen disk enn de er satt til automatisk? Begynner å gå tom for plass. Joda det er mye mulig, jeg hadde samme problem, fikk tak i en 250gb disk til og tok backup av spillene mine og slettet steam fra disk og innstallerte det på den andre disken og la tilbake spillene Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Godt kjent med GTA IV på PS3 selv, så har runna det, eller historien i standard utgaven. Uansett slo til på pakken til slutt, så får vi se hvordan det fungere på PC. Du burde virkelig prøve denne grafikkmoden. http://www.gta4-mods.com/misc/icenhancer-12---enb-graphic-mod-f9236 Åpnet øynene mine for GTA igjen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Vil bare si at de som ikke slår til på Audiosurf til 11.50,- burde skamme seg Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Vil bare si at de som ikke slår til på Audiosurf til 11.50,- burde skamme seg Jeg kjøpte en sånn indie-pack med musikk-spill for en stund siden, synes egentlig de er litt oppskrytt, og det gjelder audiosurf også. AtW Lenke til kommentar
Artemis-Entreri Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Dessverre ikke. Altså, du kan laste dem ned, ta backup så du slipper å laste dem ned på nytt, og lagre backupene på en annen disk... Men de må fremdeles tilbake i Steamapps når du faktisk skal spille. Vissvass... Du kan ha spillene dine på så mange disker du vil. Vil du ha ett av dine mest krevende spill på SSD disken, eller du har for liten plass på disken der Steam er installert. Så kan du fikse det ved hjelp av junctions, eller laste ned et lite program som gjør det for deg: Steam mover Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Med hacks får man til det meste, men jeg regnet med det var en (potensielt obskur) ut-av-boksen løsning på problemet han var ute etter. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg undres over noe: Fallout 3 GOTY på Steam er vel ikke avhengig av å ha Games for Windows-klienten installert for å kunne spille det? Lenke til kommentar
lyon Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Alle spill som har GFWL, må bruke klienten selv om det blir solgt på steam eller andre nettsteder. Syntes GFWL er veldig greit jeg, enkelt å komme i kontakt med xbox venner etc. Håper det blir noen gode deals i dag! Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Fem fantastiske titler! Beste dagen så langt. Anbefaler fallout 3 på det aller sterkeste! En av mine alltime favoritter! De andre titlene er som følger: Mass Effect 2, Worms, Amnesia og Total War-pakken. Endret 8. juli 2011 av Error404 Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Kjipt at Super Street Fighter 4 AE måtte komme akkurat nå. Det er på overraskende 10 gig, og tar jo hele dagen å laste ned med denne pågangen.. Ser ikke ut som om det blir noe handling i dag på meg. Mass Effect 2 til 6,80€ hadde jo vært finfint hvis jeg ikke hadde hatt en fysisk kopi liggende i skuffen allerede.. Forøvrig litt artig at et lite spill som Sanctum ligger først på bestselgerlista. Endret 8. juli 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå