MR SPEED Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Selekter spillet i Steam library, se på høyresiden. Tusen takk for hjelpen. 1 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Antar at det ble en suksess med aktivering, you're welcome. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Antar at det ble en suksess med aktivering, you're welcome. Nei jeg fant ikke cdkey der, jeg må ha tatt den vekk da jeg installerte steam fra laptopen til spille pc, byttet fra console spilling til pc spilling Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Antar at det ble en suksess med aktivering, you're welcome. Fikk det til å virke nå, fikk beskjed fra en itavisa venn jeg måte være innlogget på u-play. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Steam Summer Sale er i gang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Og klienten er så sirup at jeg ikke engang får til legge ting i handlekurven. Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Altid lurt å vente noen timer eller 1 dag Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Ingen salg på Nier Automata. Skuffende! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Quake Champions gratis frem til 5 juli på steam nå Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Og klienten er så sirup at jeg ikke engang får til legge ting i handlekurven. Jeg måtte logge inn med Chrome Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Vurderer å kjøpe Assassin's Creed Origins, men er litt skeptisk for de nye endringene i det. Er det god stealth i det som AC2 og AC4 (mine favoritt AC spill)? Er det som en blanding av AC og TW3? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Vurderer å kjøpe Assassin's Creed Origins, men er litt skeptisk for de nye endringene i det. Er det god stealth i det som AC2 og AC4 (mine favoritt AC spill)? Er det som en blanding av AC og TW3? Ja vil si det minner litt om en blanding mellom AC og TW3. Men er en irritabel ting og det er at du må hele tiden kjempe mot fiender i din level range. Møter du på fiender selv om det bare er ulver som er høy level så har du ingen sjans. Men fortsatt masse muligheter for stealth som tidligere. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Ja vil si det minner litt om en blanding mellom AC og TW3. Men er en irritabel ting og det er at du må hele tiden kjempe mot fiender i din level range. Møter du på fiender selv om det bare er ulver som er høy level så har du ingen sjans. Men fortsatt masse muligheter for stealth som tidligere.Det er derfor jeg tviler litt. Er det mulig å skru av det systemet så de scaler med ditt level? Spillet ser jo ganske bra ut så det er mulig jeg gir det et forsøk. Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Hei! Jeg har lyst til å prøve mods på Skyrim, har forstått det slik at de fleste ikke fungerer på Special Edition? Har det originale spillet på steam også, så tenkte å installere det først. Fant en grei guide her på hvordan jeg skal installere mods: https://www.wikihow.com/Install-Skyrim-Mods Den sier at jeg skal installere spillet i en egen mappe, så jeg ordna en ny mappe på C. Problemet er at jeg har kun en C disk.. Og den lar meg ikke legge til en ekstra biblioteksmappe. Får bare beskjeden "Valgt disk har allerede en biblioteksmappe for steam. Steam vil administrere flere spillinstallastasjoner i en enkelt mappe for deg." Er dette eneste alternativet for å installere mods? Huff, er så mye enklere på ps4... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre her jeg? Kan noen hjelpe meg litt? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Jeg kan nesten ingenting om mods, men har forstått det som at det bare var i begynnelsen det var lite mods til "Special edition". Og at de fleste mods til "vanilla" nå også er å finne til Special ed... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Hei! Jeg har lyst til å prøve mods på Skyrim, har forstått det slik at de fleste ikke fungerer på Special Edition? Har det originale spillet på steam også, så tenkte å installere det først. Fant en grei guide her på hvordan jeg skal installere mods: https://www.wikihow.com/Install-Skyrim-Mods Den sier at jeg skal installere spillet i en egen mappe, så jeg ordna en ny mappe på C. Problemet er at jeg har kun en C disk.. Og den lar meg ikke legge til en ekstra biblioteksmappe. Får bare beskjeden "Valgt disk har allerede en biblioteksmappe for steam. Steam vil administrere flere spillinstallastasjoner i en enkelt mappe for deg." Er dette eneste alternativet for å installere mods? Huff, er så mye enklere på ps4... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre her jeg? Kan noen hjelpe meg litt? Last ned Nexus, så er det bare å huke av for hvilken mod du ønsker å ha aktiv. Jeg har ikke måtte lage noe egen mappe. Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Last ned Nexus, så er det bare å huke av for hvilken mod du ønsker å ha aktiv. Jeg har ikke måtte lage noe egen mappe. Åh, takk for tipset. Ikke sett dette jeg.. Men jeg må fortsatt installere det originale Skyrim eller? Lenke til kommentar
lals Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 https://www.nexusmods.com/skyrimspecialedition Last ned Nexus mod manager, så er det bare å laste ned mods. Husk at noen mods er avhengig av andre for å fungere. Men det står på nedlastning siden av moden. Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 https://www.nexusmods.com/skyrimspecialedition Last ned Nexus mod manager, så er det bare å laste ned mods. Husk at noen mods er avhengig av andre for å fungere. Men det står på nedlastning siden av moden. Tusen takk! Skal prøve! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå