ATWindsor Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Mye mye bedre uten dagstilbud, helt håpløst å måtte sitte å styre med hva som er på tilbud 3 ganger i døgnet. AtW Minuset er at tilbudene har blitt dårligere pga det. Har de? Kan ikke si jeg har merket noe til det. AtW Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Recommended retail price (RRP) har gått opp 33% for å matche konsollprisene, Ta for eksempel et spill som Street Fighter IV, et spill som kostet 29,99 til launch, og normalt tilbud var 75% off på Steamsalg. Sammenlign det med Street Fighter V, som kostet 34,99, og som kommer på salg til 50%, så har man en forskjell hvor spill tidligere kostet 7,50 på tilbud, så kan de nå gjerne ligge på 17,49 istedenfor, over dobbelt så dyrt med andre ord. Det var også det faktum at de tidligere flash og daily deals for det meste hadde utrolig bra tilbud sammenligned med det vanlige tilbudet som gikk under hele salget, og etter at de sluttet med dette har de fleste spill fortsatt å ligge på samme prisnivå eller enda dårligere. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Recommended retail price (RRP) har gått opp 33% for å matche konsollprisene, Ta for eksempel et spill som Street Fighter IV, et spill som kostet 29,99 til launch, og normalt tilbud var 75% off på Steamsalg. Sammenlign det med Street Fighter V, som kostet 34,99, og som kommer på salg til 50%, så har man en forskjell hvor spill tidligere kostet 7,50 på tilbud, så kan de nå gjerne ligge på 17,49 istedenfor, over dobbelt så dyrt med andre ord. Det var også det faktum at de tidligere flash og daily deals for det meste hadde utrolig bra tilbud sammenligned med det vanlige tilbudet som gikk under hele salget, og etter at de sluttet med dette har de fleste spill fortsatt å ligge på samme prisnivå eller enda dårligere. At retail har gått opp har ingenting med kvaliteten på tilbudet å gjøre. Et vilkårlig eksempel, med et spill av en vilkårlig alder sier jo også heller lite. Det er masse spill som ligger på 75% og 90% -tilbud nå også. Hele salget igjennom. AtW 1 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Det føles iallefall ut som at tilbudene har blitt litt færre og at salget er mindre spennende. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Det føles iallefall ut som at tilbudene har blitt litt færre og at salget er mindre spennende. Usikker, har ikke noen harde data på dette, men av min wishlist på 60 spill, så var det tilbud på alle utenom 2 eller 3, så virker som det er mange spill. AtW Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Det føles iallefall ut som at tilbudene har blitt litt færre og at salget er mindre spennende. Samme opplever jeg, men det kan ha like mye med at jeg allerede eier en haug med spill, samt at jeg ikke opplever å bli like oppspilt av spill nå som for 5 år siden. Plukket opp Orwell og Thumper, og vil anbefale begge to. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Synes det lenger mellom dei virkelig store tilbuda. Har eigentleg inntrykk av at det ikkje er så mange 90% tilbud lenger, i alle fall ikkje så mange slike gode tilbud på spel som er noke å ha. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Synes det lenger mellom dei virkelig store tilbuda. Har eigentleg inntrykk av at det ikkje er så mange 90% tilbud lenger, i alle fall ikkje så mange slike gode tilbud på spel som er noke å ha. Her er 608 spill med 90% rabatt. Om man kan nøye seg med 80%, så er man oppe i 2041 alternativer. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Synes det lenger mellom dei virkelig store tilbuda. Har eigentleg inntrykk av at det ikkje er så mange 90% tilbud lenger, i alle fall ikkje så mange slike gode tilbud på spel som er noke å ha. Her er 608 spill med 90% rabatt. Om man kan nøye seg med 80%, så er man oppe i 2041 alternativer. Går det ann å filtrere på "ikke user tag" i steamdb, feks for å ikke få med indie-spill? AtW Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Synes det lenger mellom dei virkelig store tilbuda. Har eigentleg inntrykk av at det ikkje er så mange 90% tilbud lenger, i alle fall ikkje så mange slike gode tilbud på spel som er noke å ha. Her er 608 spill med 90% rabatt. Om man kan nøye seg med 80%, så er man oppe i 2041 alternativer. Går det ann å filtrere på "ikke user tag" i steamdb, feks for å ikke få med indie-spill? AtW Det tror jeg ikke, det går vel inne på selve steam store derimot? Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Da ble det Hollow Knight i tillegg til Defence Grid 2. Lurer på om det blir med det denne gang. Sånn går det når man har en steam konto full av uspilte spill fra tidligere salg. (Og ikke så mye tid/ork til å faktisk spille dem.) Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 (endret) Gratis frem til 17. juli. Jotun: Valhalla Edition. Bare legg til på steam kontoen, og man beholder spillet når gratis perioden er over. Edit: Kan også fåes på GOG. Endret 15. juli 2017 av Gabri3L Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 PSYCHONAUTS for €0,99 https://www.humblebundle.com/store/psychonauts?linkID=&mcID=102:59b97c0ee1b829b14b14adf9:ot:56d8de44733462ca8959037e:1&utm_source=Humble+Bundle+Newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=2017_09_14_end_of_summer_sale_wk2_store&utm_content=Banner Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Da er høstsalget er i gang på Steam! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Hei hva skal jeg gjøre, jeg kjøpt meg på steam watch dog 2 med +9 stk nedlastbart innholdtil til 350.kr, men u-play krever en cdkey, må jeg kjøpe en cdkey på u-play eller cdkey.com da jeg hvil ha det nedlastbart innhold til spillet. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Antar du kjøpte DLC på Steam også, da vil Uplay automatisk aktivere nøklene når du kjører spillet. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Antar du kjøpte DLC på Steam også, da vil Uplay automatisk aktivere nøklene når du kjører spillet. Dlc var med i spillet, da jeg trykker på spillet i steam så krever u-play cdkey. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Ok. Kan du lime inn nøkkelen fra Steam og aktivere den? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Ok. Kan du lime inn nøkkelen fra Steam og aktivere den? Hvor hen i steam er den cdkey, er på Steam-innstillinger. har sett der men ser ikke cdkey eller links Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Selekter spillet i Steam library, se på høyresiden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå