RRhoads Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Selv har jeg plukket opp mafia 3 og ghost recon wildlands til nå .. så får vi se om jeg finner noen andre gems. Tips taes imot forresten :-) Shadow of Mordor? Lenke til kommentar
uggy Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Selv har jeg plukket opp mafia 3 og ghost recon wildlands til nå .. så får vi se om jeg finner noen andre gems. Tips taes imot forresten :-) Shadow of Mordor? Takker for tips! dessverre ikke helt i min gate :-( Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 beklager litt utenfor emnet ... Jeg har steamspillene mine på en ssd på min bærbare. Den begynner å bli full, og jeg ønsker å flytte mappen over på en snurredisk som også er installert i maskinen. kan jeg bare klipp ut lim inn, eller MÅ jeg installere alt på nytt ? Sitter med en dårlig linje og tenker det vil ta et par dager ... Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 beklager litt utenfor emnet ... Jeg har steamspillene mine på en ssd på min bærbare. Den begynner å bli full, og jeg ønsker å flytte mappen over på en snurredisk som også er installert i maskinen. kan jeg bare klipp ut lim inn, eller MÅ jeg installere alt på nytt ? Sitter med en dårlig linje og tenker det vil ta et par dager ... Du kan bruke programmet steam mover? Men ellers så skal det kunne gjøres slik du sier ja. Bare legge til den nye folderen i steam etterpå. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 (endret) Jeg vet ikke hva jeg skal kalle dette, et lite tips kanskje? Jeg handler svært sjeldent spill til full pris med en gang de er kommet på markedet. Flere grunner til det, blant annet at man ikke vet hvordan spillet blir med alle DLC'er. Og man får en litt mer edruelig vurdering av spillet etter at hypen har lagt seg. Så jeg liker å vente på GOTYE, og gjerne til og med til det blir bra tilbud på dem igjen. Det er liksom først da jeg anser spillet som ferdig laget.. Så, jeg har for eksempel enda ikke handlet inn Deus Ex:Mankind Divided som nå fåes til 102,25 Kr. Eller, man kan kjøpe "Digital Deluxe Edition" som inkluderer Season Pass for 153,25 Kr. En rabatt på 75%! Men vent nå litt, jeg kan jo kjøpe "The Deus Ex Collection BUNDLE" for 107,27 Kr!! I denne bundlen ligger altså alle spill i serien til nå (som jeg altså allerede har) + Mankind divided og Season Pass. Normalt får man 30% rabatt om man handler denne bundelen når spillene er på full pris. Men det gjør man altså også under salg! Så nå får jeg 30% rabatt på prisen som allerede er 75% rabattert. Effektivt 83% rabatt i forhold til nåværende fullpris! Så tipset altså: Kikk etter bundler på spillene dere vurderer. Dere kan altså få rabatt på rabatten. Edit: Ikke alle bundler fungerer slik som dette. I noen bundler betaler man for alle spillene i bundle'en, selv om man allerede eier noe av innholdet fra før. Og man får ikke nye kopier av disse heller. Så hold øye med det. Endret 24. juni 2017 av Gabri3L 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Selv har jeg plukket opp mafia 3 og ghost recon wildlands til nå .. så får vi se om jeg finner noen andre gems. Tips taes imot forresten :-) Shadow of Mordor? Takker for tips! dessverre ikke helt i min gate :-( Deus Ex collection til 135? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Tips nummer 2: Man kan titte her på steamdb som gir en veldig bra sortering av spillene. Man kan sortere etter % rabatt, og % positive anmeldelser blant annet. Men også det at man får frem raskt og oversiktlig om det er et bra tilbud eller ikke. Om % rabatten er grønnfarget, så har spillet hatt samme tilbud en eller flere ganger tidligere. Er % blå, så har spillet aldri vært så godt rabattert som nå. Mens om det ikke er farge i det hele tatt, så kommer det frem en tekst der det står hva som har vært beste tilbud før. Ellers bruker jeg ofte denne siden: Is there any deal? Til å se om det er andre steder som selger med bedre tilbud enn på steam. Begge sidene kan knyttes opp mot egen steam konto som gir enda bedre funksjonalitet. Happy shopping videre! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 beklager litt utenfor emnet ... Jeg har steamspillene mine på en ssd på min bærbare. Den begynner å bli full, og jeg ønsker å flytte mappen over på en snurredisk som også er installert i maskinen. kan jeg bare klipp ut lim inn, eller MÅ jeg installere alt på nytt ? Sitter med en dårlig linje og tenker det vil ta et par dager ... Før gjorde man iallefall slik at mam bare flytta mappen (steamapps) og etterpå startet steam og valgte ny lokasjon. Spillene må lastes ned på nytt, men han vil kjenne at filene er der allerede og hoppe rett til 100%. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 beklager litt utenfor emnet ... Jeg har steamspillene mine på en ssd på min bærbare. Den begynner å bli full, og jeg ønsker å flytte mappen over på en snurredisk som også er installert i maskinen. kan jeg bare klipp ut lim inn, eller MÅ jeg installere alt på nytt ? Sitter med en dårlig linje og tenker det vil ta et par dager ... Å flytte Steam spill er kjempelett. Først må du opprette et nytt "Library". Dette gjør du i Settings -> Downloads -> Steam Library Folders Husk å høyreklikke det nye "Library" og velg "Make default folder" Når alt over er gjort gjør du følgende på hvert spill du vil flytte: Høyreklikk spillet i Steam -> Properties Velg fanen "Local files" og trykk "Move install folder" Gjenta for hvert spill du har. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 beklager litt utenfor emnet ... Jeg har steamspillene mine på en ssd på min bærbare. Den begynner å bli full, og jeg ønsker å flytte mappen over på en snurredisk som også er installert i maskinen. kan jeg bare klipp ut lim inn, eller MÅ jeg installere alt på nytt ? Sitter med en dårlig linje og tenker det vil ta et par dager ... Å flytte Steam spill er kjempelett. Først må du opprette et nytt "Library". Dette gjør du i Settings -> Downloads -> Steam Library Folders Husk å høyreklikke det nye "Library" og velg "Make default folder" Når alt over er gjort gjør du følgende på hvert spill du vil flytte: Høyreklikk spillet i Steam -> Properties Velg fanen "Local files" og trykk "Move install folder" Gjenta for hvert spill du har. Er det ikke bare å flytte hele mappa? Tror ikke man trenger å flytte et og et spill. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Vurderer hitman. Noen som vet hva som er greia der? Er det ferdig? Kommer det nye sesonger? Var snakk om noen "elusive targets", kommer de aldri tilbake? AtW Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Vurderer hitman. Noen som vet hva som er greia der? Er det ferdig? Kommer det nye sesonger? Var snakk om noen "elusive targets", kommer de aldri tilbake? AtW Kommer sannsynligvis en sesong til eller to. Elusive targets er en egen spillmodus hvor det en gang iblant er et mål du skal ta ut. Men du har kun et eneste forsøk før det er over for alltid. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Vurderer hitman. Noen som vet hva som er greia der? Er det ferdig? Kommer det nye sesonger? Var snakk om noen "elusive targets", kommer de aldri tilbake? AtW Kommer sannsynligvis en sesong til eller to. Elusive targets er en egen spillmodus hvor det en gang iblant er et mål du skal ta ut. Men du har kun et eneste forsøk før det er over for alltid. Ok, men kan jeg spille alle elusive targets nå, selv om jeg kjøper spillet senere? AtW Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Vurderer hitman. Noen som vet hva som er greia der? Er det ferdig? Kommer det nye sesonger? Var snakk om noen "elusive targets", kommer de aldri tilbake? AtW Kommer sannsynligvis en sesong til eller to. Elusive targets er en egen spillmodus hvor det en gang iblant er et mål du skal ta ut. Men du har kun et eneste forsøk før det er over for alltid. Ok, men kan jeg spille alle elusive targets nå, selv om jeg kjøper spillet senere? AtW Nei. Dem er borte for alltid etter en liten tidsperiode. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Steamsalget har virkelig mye mindre futt uten dagstilbud. Om det ikke er noe man har lyst på første dagen er det ikke så spennende lenger. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Ja, det er dårlige greier. Har gått fra å kjøpe en haug med spill til å kjøpe 0 spill. Lommeboka er fornøyd i alle fall. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Mye mye bedre uten dagstilbud, helt håpløst å måtte sitte å styre med hva som er på tilbud 3 ganger i døgnet. AtW 2 Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 (endret) Jeg synes det er litt både og.. På en måte deilig å slippe å måtte følge med hele tiden, men det var også litt stas. Kjøpte Defence Grid 2. Likte det første ganske godt, og har ikke spilt tower defence på leeenge. Ser at noen klager over at de tar betalt for community maps, men kjenner jeg meg selv rett, holder det med base game. Endret 25. juni 2017 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Mye mye bedre uten dagstilbud, helt håpløst å måtte sitte å styre med hva som er på tilbud 3 ganger i døgnet. AtW Minuset er at tilbudene har blitt dårligere pga det. 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Grei tid for Secret world legends og komme ut, slipper jeg å bruke et øre på salget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå