kaaasen Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Har for første gang ikke kjøpt et eneste spill på salget. Er mettet. Heldigvis! Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Flere som har problem med søk eller navigere etter spill på Steam nå? Testet både via klient + nettsiden. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 (endret) Flere som har problem med søk eller navigere etter spill på Steam nå? Testet både via klient + nettsiden. Jepp. Edit: Nei, nå var det i orden igjen. Det var kjapt. Endret 27. desember 2016 av Imsvale Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Ser ut til å være løst nå. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 (endret) Foreløpig gode innkjøp denne julen: Resident Evil 0+1 Remastered Final Fantasy 9 Quake Live Endret 27. desember 2016 av Allostasis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Kjøpte Max Payne 1 og 2 til ca 30 kroner. Har gitt opp å følge med på de nyeste spillene, så skal heller boltre meg i nostalgiens varme favntak. Steam sale er magnificent! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Det eneste spillet jeg var interessert i, var ikke satt ned nok til at jeg orket å bruke penger på det. Interessant utvikling. Tidligere år ville jeg bare ha kjøpt det om jeg så så 10 % avslag. I år var det ikke under 400 spenn med 25 % avslag, så fuck that. =P Endte likevel opp med CS: Condition Zero, kun for å ha det på Steam, også. Jeg har det i ørten andre varianter, så hvorfor ikke gjøre samlinga mer komplett? Samt et par Marvel-spill, og det nyeste Worms-spillet, for å få en tilsynelatende og midlertidig komplett samling. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Utover Civ VI har man vært flink i år og bare kjøpt Portal 2 på Steam salget til kr 35,-. Regner med at det er verdt penga Lenke til kommentar
johanf Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Portal 2 er verdt 10x35,- 4 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Jeg kjøpte meg Undertale igår! Skal teste det idag. Vil minne om at Psychonauts er i salg til kun 7,00 kroner. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Undertale skulle være veldig bra, men det var ingenting for meg. Kjedelig, for det er høyt på listen av spill jeg skulle ønske jeg kunne like. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Undertale ser dårlig ut.. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Undertale starter sakte, altså. Men jeg gir meg ikke. Det har fått for gode anmeldelser til å bare legge fra seg. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Undertale er unikt og morsomt. Ja, det starter sakte, men friheten du har etterpå er det mange liker. Man kan gå gjennom spillet uten å drepe noen, og dens unike humor, plot twists og ulike slutter gjør det til et av de beste spillene jeg har spilt. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Endte opp med å kjøpe et par spill til en forandring, twilight struggle og tabletop simulator Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Kjøpte Dishonored 2 istad. Likte den første veldig godt. Har også kjøpt Deus Ex Mankind Divided, Star Wars dlcene til Pinball FX2 og Motorsport Manager (litt for innviklet foreløpig, men jeg skjønner sikkert mer av den etterhvert). Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Motorsport Manager (litt for innviklet foreløpig, men jeg skjønner sikkert mer av den etterhvert). Oh, PM hvis du trenger svar på noen spm. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 (endret) Skal handle litt nå men jeg er litt dårlig til å finne/huske spill som er verdt å plukke med seg som ikke er typisk AAA spill. Noen som har noen tips til spill litt off the beaten path aka Indie spill? EDIT: Manuel Samuel og Inside er to jeg har funnet så langt. Endret 31. desember 2016 av LarZen Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Et godt tips til senere er å bruke wishlisten aktivt, når man hører om et bra spill, sleng det på wishlist, og når salget kommer, så har man alle aktuelle kandidater på sølvfat. AtW 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå